Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Missed abort

jag har fått en stor finne på bröstet och däckade i soffan alldeles för tidigt igår.... ett litet, litet hopp tändes inför BIM i nästa vecka....

• airamanna
    bomullshuve skrev 2010-07-30 07:38:48 följande:
    Flickor...Tjejer.... Brudar....

Jag fick precis ett PLUS. Jag hade BIM i onsdags. Jag hade egentligen tänkt testa efter helgen men kunde bara inte hålla mig. Tredje gången gillt hoppas vi på nu!

BIM-lista
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8
    Sommarbebis2010- BIM ca 17/8

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011
    Bomullshuve - 6/4 2011

Hur har det gått för Sugarrush och Muffe 80?
    Tjoho! grattis!!!

jag hoppas oxå på min tredje gången gilt jag med, hade lite, lite rosa flytning igår, har bim i slutet av veckan, har haft molvärk och finnar på bröstet (vilket jag bara haft när jag var gravid förra gången) kanske inbillning, men jag hoppas inte det....
  • airamanna
    bomullshuve skrev 2010-07-31 16:36:05 följande:
    Tack! Ju längre jag skrev i inlägget desto elakare kände jag mig.. trycka upp min lycka i era ansikten lixom. Det är inte alls meningen....
    Äsch, så ska du inte känna! klart att du ska vara lycklig, och som någon skrev, det är ju det som ger hopp för oss som väntar. Njut på och var lycklig!!!!
    stor kram!
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-08-01 18:04:59 följande:
    Hej hej! Jag hoppas att alla haft en underbar helg, det har iaf jag. Nu är jag FRU!!!  Vi har ju inte haft sex på nästan två veckor så när vi kom till hotellet i fredags var det dags att börja ta igen det, var ju tvungen att leva lite i synd Sen blev det så klart rajjrajj på bröllopsnatten också. Nu hoppas jag på att min man ska vakna sanrt så vi kan fortsätta ha lite skojj
    GRATTIS!!!!

stora kramar och heja på!!!!
  • airamanna
    Isabellee skrev 2010-08-04 19:09:05 följande:
    Okej, fick för mig att man kunde blöda lika länge som efter en förlossning. Va skönt :)

Jo det underlättar en hel del, man hinner inte riktigt tänkta på det som har hänt.

Vågar man börja försöka igen direkt efter eller ska man invänta en mens först? Någon som vet?

Tack för svaren
    jag beklagar att du hamnat här hos oss....

det verkar vara väldigt delade meningar om man kan börja direkt eller inte... jag tror att kroppen blir gravid igen när den är redo, är den inte det så blir man inte det...

styrkekramar!
  • airamanna

bläää, tant röd kom igen, och alldeles för tidigt denna gången... trodde först och hoppades att det kunde va nidblödning eftersom det kom så tidigt och så lite först och jag aldrig haft så där långsam start på mensen, men nu är det alldeles för mycket för det så får väl inse att det inte blev något plus denna månaden heller... fan va besviken man blir, även om man försöker att inte hoppas för mycket....

• airamanna
    bomullshuve skrev 2010-08-04 21:03:14 följande:
    Usch och fy, jag vet precis vad du menar...
    sommarbebis 2010 skrev 2010-08-04 21:10:38 följande:
    Vi får ta nya tag tillsammans, men jag förstår besvikelsen... *krama om*
    Tack ni båda, känns så hopplöst ibland och som att alla andra lyckas hela tiden... skönt att inte vara ensam, även om jag inget annat vill än att ni och vi ska få plussa snart igen!

En positiv sida av det hela är att jag kan ta en semesteröl

Kram till er, och alla andra som behöver!
  • airamanna
    Mamaobabba skrev 2010-08-05 20:08:42 följande:
    fy, vad tråkigt och jobbigt! klart man hoppas, liksom..
    ja man gör ju det, in i det sista... försöker dock att inte deppa ihop, hjälper ju ingen... så nu hoppas jag på nästa gång
    Evve81 skrev 2010-08-05 13:50:14 följande:
    Jag hoppas att jag också får min mens så jag får ta nya tag med er!
    det hoppas jag med!
  • airamanna

Uppdaterar...

BIM-lista
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    airamanna - BIM ca 30/8-1/9
    beingboring - BIM 13/8
    Sommarbebis2010- BIM ca 17/8

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011
    Bomullshuve - 6/4 2011

• airamanna
    Mamaobabba skrev 2010-08-05 20:34:33 följande:
    Skönt att du orkar ha den inställningen! Det är ju en fördel om man kan hålla sig positiv!
    Ja, vi håller tummarna för nästa vända då!
    ja, det är väldigt skönt. sen har jag en sambo som är jättebra i detta, han låter mig inte älta och gräva ner mig, vilken jag nog lätt skulle kunna göra om jag "velat". sen har jav väldigt dåligt tålamod, så det känns som att det gått evigheter sen vi började försöka och MA:t, men det har det nog eg inte... jag slutade med p-piller i dec, fick ett tidigt MF i början av feb, blev gravid utan mens emellan och fick sen ett MA i sutet av april som avbröts i början av maj, har haft 3 menser efter det.... så kanske ska va lite lugn, men det gick ju så fort innan så då vill man ju att det ska göra det igen.

håller tummar för dig med!
Svar på tråden Missed abort