Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Missed abort

Här blev det tant röd på dagen för beräknat... så nu 4 veckor till av väntan och hoppas...

Kram på er (en extra stor till Isabellee, fy sjutton vad lågt!!!!)

• airamanna

uppdaterar 

BIM-lista 

beingboring - BIM ca 15/8
    Mammaobabba - BIM ca 6/10
    Sommarbebis2010 - BIM ca 12/9
    Xperia - BIM ca 14 september (men tror att jag fått en nidblödning!! ;D)
    airamanna - BIM 22/10

Sen vill jag bara säga att vi ska pausa lite från verkstan, det är för mycket tänkande så nu är det paus och försök till lugn och ro. Det innebär nog att jag inte kommer vara så mycket här på FL heller.

Lycka till alla ni som kämpar, jag hoppas att BIM-listan är tom nästa gång jag kommer in Glad 

Kramar från mig! 

• airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-09-28 00:19:40 följande:
    Har tagit en paus i bebisverkstaden den här månaden...
    -
    beingboring skrev 2010-09-27 20:32:07 följande:
    Hoppar in och stryker mig tillfälligt från BIM-listan också. Återkommer när vi fått besked om när vi kan fortsätta försöka. Kramar till er alla!

BIM-lista 

Sommarbebis2010 - BIM ca 12/9
    Xperia - BIM ca 14 september (men tror att jag fått en nidblödning!! ;D)
    Mammaobabba - BIM ca 6/10
    airamanna - BIM 22/10
    Ta hand om er båda, hoppas att vi hörs igen! 
    kram
  • airamanna
    Mamaobabba skrev 2010-09-30 20:35:54 följande:
    Åh, vad mycket som händer, å vad gruppen krymper.

Lycka till alla, ta hand om er och varandra nu!

Kommer sakna er som pausar lite nu.. Hoppas ni tittar in ibland.

beingboring; hoppas ni får svar snart, å att ni får ett glatt besked! Hjärta

Xperia; Lycka till med operationen! Hoppas det ökar era chanser att bli gravida! Hjärta

Själv fortsätter vi att försöka. Å ska se till att få till en utredning nu också.

Många, många varma kramar!!
    jag kan inte riktigt hålla mig härifrån känns ju som att vi blivit lite sammansvetsade i vårt lilla kämpande gäng... så kommer att hänga kvar men kanske lite mindre. Vi har inte slutat försöka bara försökt sluta tänka så mycket på det

lycka till du med!!!

varma kramar till dig oxå!
  • airamanna
    Mamaobabba skrev 2010-09-30 20:56:08 följande:
    Åh, vad glad jag blev när vår, på senaste tiden så tysta tråd, ploppade upp igen på favoriter!!

Låter som en bra grej, att inte stressa så mycekt kring det! Sex kan man ju nästan inte få för mycket av! Drömmer

Hoppas allt går fint för er nu. Keep us posted! Hjärta

Tusen kramar.
    Don't worry :) Skrattande

kramar tillbaka!!  
  • airamanna
    Xperia skrev 2010-09-30 23:08:07 följande:
    Tack för tankarna mamaobabba! Japp nu är operationen överstökad! Så skönt! Har drömt mardrömmar i flera veckor om att de ska "råka" ta bort livmodern och äggstockarna... men enl. läkarna ska de vara kvar :D

kramar i mängder till alla!
    skönt att höra, krya på dig och ta hand om dig ordentligt nu!

kramar 
  • airamanna
    Mamaobabba skrev 2010-10-04 23:13:53 följande:
    Åh, vad gött!! Bra att allt sitter där det ska! Hoppas nu, som sagt att det ökar era chanser!

Här kom tant röd idag.. Så nu skiter jag fan i det här! Blir bara såååå less på att hoppas och bli ledsen.. Tror jag lägger det hela på is i väntan på utredning. Jag orkar inte vara ledsen mer.. Får se hur mycket jag kommer vara här framöver!

Tusen kramar till alla.
    Förstår precis hur du känner med att inte orkar hoppas och bli ledsen, då känns det enklare att inte tänka alls, även om det är svårt. Jag har bestämt mig för att inta inställningen "gilla läget" eftersom det inte (i princip) finns ett skit man kan göra åt det här ändå.... vilket är det absolut jobbigaste när man som jag är ett litet kontrollfreak som vill bestämma allt själv.... 

Jag håller tummar och tår och allt som kan hållas för er skull!!! och hoppas att vi ses här då och då!!!

kramar i massor! 
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-10-05 12:51:40 följande:
    Kunde inte låta bli att kika in fastän jag lovat mig själv. Vi har knappt sexat den här månaden så det borde inte bli ett plus men man kan ändå inte låta bli att hoppas på nåt sätt...Ska ha mens den 11 eller 12 oktober...

Hur går det för alla andra? Mår ni bra?
    Visst är det svårt att hålla sig helt borta, jag har gett upp det redan och kikar in allt som oftast extra mycket idag eftersom jag har lite tråkigt på jobbet....

Har bestämt mig för att ta det som det kommer, inga äl-tester eller annat jox utan sex när vi känner för det och så får det vara bra med det, förr eller senare så tar det sig igen. Detta känns väldigt skönt nu när den planen fått sjunka in lite, sen blir man ju så klart besviken när mensen kommer, det kommer man ju inte ifrån, men jag försöker att inte tänka på det så mycket och fokusera på annat.... så för tillfället får jag nog säga att jag mår himla bra

Hoppas du mår bra du med och att lite sex har räckt till

Kramar

• airamanna
    Anonym (ledsen) skrev 2010-10-06 07:11:20 följande:

Hej alla tappra bebistillverkare!

Hoppas hoppas att ni alla får ett efterlängtat Plus på stickorna snarast!!
    Idag har vi vart hos BM och lyssnat på hjärtljuden, härligt! En livligkrabat där inne....
    På onsdag om en vecka är det dags för RUL, längtar. Efter det tänkte vi göra det helt officiellt och jag tänkte "avslöja" min identitet även här

KRAM till Er alla!!!

Hjärta

Åh vad roligt att höra hjärtljud, måste vara superspännande och snart RUL.... härligt!

Hjärta

Kram till dig med!
  • airamanna
    beingboring skrev 2010-10-10 10:49:33 följande:
    Igår träffade jag förresten en av mina absolut äldsta barndomsvänner. Hon är gravid och beräknad till den 1 december, vi var beräknade till den 10 december men det gick hör och häpna rätt bra! Hon var ju jättestor och vårt missfall blev såklart väldigt påtagligt när jag stod bredvid men det kändes som sagt inte så farligt som jag oroat mig för. Istället kände jag mig verkligen glad för hennes skull och hon var himla fin.

Förr eller senare måste det ju bli våran tur..

Så nu har jag inläggsbombat  tillräckligt. Trevlig söndag alla!
    Inläggsbombning är alltid trevligt Skrattande

Va skönt att det kändes ok med gravida kompisen, själv tycker jag att det faktiskt blir bättre och bättre och man har lättare för att vara glad för andra med tiden, för det är ju det man vill vara, även om det är svårt ibland.

Håller tummmar och tår och allt som kan hållas för att det går bra på sista kollen på torsdag!!!!

Många kramar!!
Svar på tråden Missed abort