beingboring skrev 2010-10-19 13:23:44 följande:
Hoppas att alla haft en fin helg! Själv har vi haft det riktigt bra. Varit ute på landet och bara tagit det lugnt.
Imorse var jag på frysbehandling av min cellförändring och det gick bra tror jag. Gjorde sjukt ont efteråt men är otroligt skönt att ha gjort. Läkaren som gjorde behandlingen såg inga problem med att vi skulle försöka skaffa barn nu och det var ju också glädjande.

Enligt ägglossningskalendern på internet borde jag ha ÄL from ca söndag men vi får se om vi kanske hoppar denna då jag kommer ha flytningar och så från behandlingen och börjar försöka igen nästa ÄL. Bra känns det iaf! Yay!
Hur är det med alla er? Hur ser det ut med ÄL och BIM - eller har de flesta lite paus nu?
Kram på er alla!
Skönt att höra att allt går bra!
Här kom menshelvetet idag, jag har haft det bra sista tiden och mått bra , kunnat slappna av och ha roligt, inte räknat dagar och testat eller någonting, men för någon dag sen kändes det som att jag ramlade ner i ett svart hål, och nu när mensen kom igen så känns allt skit.... skulle blivit mamma om mindre än en månad, känner mig helt håglös, stressad, kan inte koncentrera mig, vill ingenting, inget är roligt vet knappt om jag vill ha några barn för tillfället, känns bara så jävla jobbigt hela grejen... Har kört på som vanligt sen i maj då MA:t var men man kan uppenbarligen inte låta bli att hantera saker hur länge som helst...Så här som jag mår nu har jag aldrig mått förr, känner inte igen mig själv....
På ett sätt känner jag mig så himla fånig, gå och må dåligt för det här, det är ju fem månader sen nu.. men det kanske är därför det kommer nu, tillåter mig ju inte riktigt att må dåligt, är en väldigt "duktig flicka" jämt och vill helst vara bäst på det mesta... men man kanske inte kan va det jämt, förr eller senare hinner livet ikapp... vilket jag lätt kan sitta och säga till folk och skriva här på ett trovärdigt sätt.... men innerst inne så "tror" jag inte riktigt på det ändå och tycker att jag ska vara "duktig" och bäst iaf...
Tänkte iaf att jag skulle ta lite hjälp med det här måendet, jag kan ju uppenbarligen inte hantera det här själv... så jag bokade en tid hos kuratorn på Gyn, ska dit imorgon. Började nästan gråta i luren när jag bokade tiden...
Hoppas ni andra mår bättre än mig....
Kan även säga att det är så skönt att veta att ni finns och att jag inte är ensam...
Kramar till er!!!