Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Missed abort

Mamaobabba skrev 2010-09-13 23:01:53 följande:
    Tack söta, rara!

Ja, det är en bitterljuv samling det här!

Dejten var mäkta trevlig! Först fika och shopping med en väninna och sen avbyte och middag å häng med en annan. Kom hem för en liten stund sen bara..
    låter som en härlig dag!

en annan var igårkväll på första hoppträningen med hästen sedan förra året (en kass fot på mig satte stopp för detta ett tag) och det var sååååå roligt, tänk vad fysisk aktivitet kan vara bra både för det ena och det andra....

• airamanna
    Anonym (ledsen) skrev 2010-09-15 19:22:41 följande:
    Nu äntligen är väntan över, idag kom så äntligen provsvaren från mkp Allt såg jätte bra ut, inga avvikelser på det vanligaste kromosomerna!!!! Vi är sååååå lyckliga!
    underbart att höra!!! så skönt för er!
  • airamanna
    bomullshuve skrev 2010-09-16 07:20:49 följande:
    Hej Tjejer!

Det händer mycket i tråden. Jag läser lite då och då men är inte lika aktiv på sajten över huvud taget längre. Jag tror ni har förståelse för det också. Ni är så härliga, och det här är den enda tråden jag verkligen följt. Kanske den enda som varit trevlig nog...? Ni vet vad jag menar...

Jag vill ge er styrkekramar allihopa och jag håller mina tummar och tår för er. Tårna, det är lite tricky, men jag börjar få in knixen.

Kram!
    Hej vännen, kul att du tittar förbi! 

Sköt om dig ordentligt!

kram 
  • airamanna
    Mamaobabba skrev 2010-09-14 22:28:39 följande:
    Åh, ja.. Vad skönt att komma igång med något du tycker är kul!!

Själv hade jag tänkt försöka börja med löpträning.. Men, just nu har jag fastnat i skoträsket. Det finns ju alldeles för många löpardojjor att välja mellan så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Förvånad
    Tänkte jag skulle försöka fokusera på att må bra i stunden.. kan ju inet koppla bort tankarna på att bli gravid.. Men, kanske kan det bli lite mindre av besattheten om jag fokuserar på mitt "må bra".. Får la se!
    Ja det är fantastiskt kul

Jag har oxå köpt mina löparskor på löplabbet, väldigt seriöst och bra och man "får inte" välja själv utan de tar fram de man "ska" ha och så är det bara att köpa dem... väldigt praktiskt för mig som har beslutsångest som bara den allt som oftast, lite jobbigt dock att jag fick ett par som var massa blått på eftersom jag inte är ett så stort fan av blått, men dom är sköna och jag har lärt mig att leva med detta...

Lycka till i skodjunglen (och har du inget löplabb i närheten tror jag att du kan få rätt bra hjälp på de där "vanliga kedjorna" med om du ber om det)

• airamanna
    beingboring skrev 2010-09-16 17:34:22 följande:
    Har varit på ytterligare tester för cellförändringen och då visade det sig att jag har knottror på livmodershalsen som blöder och har sig. Jag kommer få ytterligare svar om några veckor vad gäller omfattningen och graden på cellförändringen och det känns så jävla skitjobbigt att inte veta och bara få vänta vänta vänta..

Ivf så har vi fått beskedet att vi måste vänta minst 2-3 månader med att försöka skaffa barn nu. Jag känner mig så jävla trött och ledsen. Livet känns så jävla tungt...

Jag skickar kramar till alla andra där ute. Ni är underbara men nu kommer jag nog hålla mig undan ett tag och iaf försöka (försöka kan man ju alltid..) fokusera på annat för att göra längtan och livet lite lättare...
    Kramar till dig! Sköt om dig!
  • airamanna

Här väntas det på att mensen inte ska komma i helgen.... men jag vet som vanligt inte vad jag ska tro. Är helt inställd på att den kommer, känns lättast så....

I övrigt mår jag fint, mitt breakdown häromdagen hjälpte faktiskt, mår bättre i själen och känner mig lugnare. 

sköt om er alla!!!

kram 

• airamanna
    Det var väldigt länge sen den här kom med... så lägger in den igen....

BIM-lista

beingboring - BIM ca 15/8
    Mammaobabba - BIM ca 10/9
    Sommarbebis2010 - BIM ca 12/9
    Xperia - BIM ca 14 september (men tror att jag fått en nidblödning!! ;D)
    airamanna - BIM ca 24/9

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 14/3 2011 (enligt Ul i v 10+2)
    Bomullshuve - 1/4 2011
    Sugarrush - 30/4 
    Muffe80 - 1/5
    AAE - ca 4-9/5
  • airamanna
    airamanna skrev 2010-09-21 08:24:41 följande:
    Det var väldigt länge sen den här kom med... så lägger in den igen....

BIM-lista 

beingboring - BIM ca 15/8
    Mammaobabba - BIM ca 10/9
    Sommarbebis2010 - BIM ca 12/9
    Xperia - BIM ca 14 september (men tror att jag fått en nidblödning!! ;D)
    airamanna - BIM ca 24/9

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 14/3 2011 (enligt Ul i v 10+2)
    Bomullshuve - 1/4 2011
    Sugarrush - 30/4 
    Muffe80 - 1/5
    AAE - ca 4-9/5
    nu kom jag på att det kanske var lite okänsligt att lägga upp den igen... vet ju att några på BF-listan inte längre ska stå med där, tänkte inte på det....

Kramar till er {#emotions_dlg.flower} (och alla andra med)
  • airamanna
    Anonym (ledsen) skrev 2010-09-21 08:47:19 följande:

Har fått kalleles till RUL den 13/10 smäller det, spännande. Blir ju inte "första" mötet men jag känner mig ändå välldigt nervös och spänd.... tänk om nått gått galet, tänk om ...........

:-S

Åh så roligt!!! Jag tror allt kommer gå galant!!! Glad
  • airamanna

med lite början igår och fullt utslag idag är är jag så hungrig  i princip hela tiden, att jag inte vet var jag ska ta vägen... tidigt tecken kanske.... (säger hon som nyss sa att hon var helt inställd på att det inte blir något plus denna gången heller....)

Svar på tråden Missed abort