• Nathalie Flisbäck

För oss som bakar

Vad ska du baka idag/ har bakat idag??

Här samlas vi som bakar, lämnar recept om man vill ha det & visar upp sina bakverk. Hit är alla kakmonster välkomna.

• Svar på tråden För oss som bakar
  • Kiira

Dottern o sambon vispade i hop "uffe kladd" eller kladdmuffins som de kanske heter utanför detta hus =)

• Jungblom

Ansluter mig till den bakande skaran. Har gett mig inpå att baka surdegsbröd. Så det blev två gräddade vetesurdegsbröd idag.

• Julia08

Har en plåt Havrekakor i ugnen! Blev akut-sugen på nått sött och har inget gott hemma =) !!!

• MBert
    Jungblom skrev 2011-01-11 18:41:37 följande:
    Ansluter mig till den bakande skaran. Har gett mig inpå att baka surdegsbröd. Så det blev två gräddade vetesurdegsbröd idag.
    surdegsbröd är det jag bakar mest också, men den här tråden har blivit en som handlar mest och sötsaker. Så gott att man knappt kan titta in här längre (tänk på att det är nytt år och en massa nyårslöften...)
  • Mrsme

hej har lovat att baka en tårta med robin hood på, kan ni hjälpa mej med tips och ideer hur den kan se ut=)

• Jumbopolly

får aldrig till det när jag bakar bullar.. inte bröd heller för den delen... tråkit som tusan.
    på bullarna försvinner sockret efter en dag å brödet blir platt å hårt å kompakt.. =(

Svar på tråden För oss som bakar