Vi fortsätter, Bf aug 10
Nu ska jag ta två alvedon och kasta mig i sängen för nu gör det fan riktigt ont!!! Måste sova bort det =)
Nu ska jag ta två alvedon och kasta mig i sängen för nu gör det fan riktigt ont!!! Måste sova bort det =)
Efter dessa dryga timmar framför datorn måste jag nu gå och handla...Äntligen har affärerna öppnat och jag har ätit upp allt gott... Dags att handla mer verkar det som. SÅ ont i magen!!! Måste bara berätta att när jag vaknade till så knakade till rejält i bäckenet när jag skulle sätta mig upp. Jag la mig ner igen. Helt plötslig fick jag en tom känsla ikroppen. Trodde det värsta och var tvungen att putta på den lille och se så att han verkligen fanns där och att han levde......HÄMSKT...
Igentligen så borde jag inte vara så ivrig att få ut honom, men jag vill ju så gärna se honom. Visst jag har inte ens bf på ett bra tag, men det ploppar ju ut bebisar här och där.....Om jag bara visste när det är min tur (så här känner nog alla =) ). MEN jag ska inte deppa. Jag ska fixa och dona här hemma och dessutom åka till ikea och shoppa lite när skatten väl kommer.... SEN så har jag en säng som jag kan BÄDDA!! ååå jag längtar såååå,nu är ju vagnen färdig iallafall. MEN FÖRST en tupplur =)
Måste bara fråga finns det några som kanske vill ta kort på sin vagn och sin säng och lägga in så jag får se? Vill ju så gärna få tiden till att gå =)
"god morgon" igen! =) Nu kunde jag sova någon timme iallafall =) ... Jo jag vill gärna se bilder =)
Nallepuhmamma Jag har täcke (mer när det börjar bli kallt,annars filt), kudde (för att inte bli platt huvad) och lakan. Det finns vagn/vagg påslakan mm men tror dom bara heter till vagga. Jag sydde ett påslakan i lite tjockare tyg (dom har ju ändå kläder på sig) Lakanen är hemma sydda av våra "gammla" över örngottet =)
Pregga- Det skadar inte barnet, det finns dom som bara kan ligga på magen.