Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-10 12:36:21 följande:
    Ok, tack så mkt för svaret...känns bättre...jag hel låg ju inte på mage, utan hade täcke emellan...
    Ja precis så ligger jag också! Jag halv ligger alltid på mage. Han får väl säga till om han tycker att det blir för trångt =)
  • Perssonlund

Nää jag mår fan inte bra idag....Mår illa som jag vet inte vad... Måste nog hoppa i säng igen...HÖRS, kramar

• Perssonlund

Jag sätter mig här en stund till... Spydde precis och jag vet inte varför men jag känner mig alltid så ensam och värdelös när jag har spytt... Blir så himla ledsen....Gråter

• Perssonlund
    tetta skrev 2010-08-10 13:08:24 följande:
    Tack Pregga!!!

Fick en väggöjusstake som jag ska montera upp här. Har förvärkar som tusan men ingen bebis i sikte.
    Barnen håller på att tjata på den....
    Kom ut nu!!!!

KRAMAR TILL ER!!!
    Grattis,hoppas att du får en bra dag {#emotions_dlg.flower}
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-10 13:18:33 följande:
    Ngn mer som har invasion av typ banan flugor??
    har bara i köket, men det e massor? har ingen disk, frukt eller dyl....pratade just med bolaget, å det e visst fler som har detta problemet nu?! Asså jag ger det ett par dagar sen blir det anticimex!! men bara i köket å ngn i badrummet....
    Vi hade för ett tag sedan men det försvann med radar och häll sig borta men nu har dom jävlarna kommit tillbaks... Får köra med radar nu igen....men dom dör på studs.
  • Perssonlund
    elinnnnn skrev 2010-08-10 13:19:04 följande:
    usch, tycker verkligen synd om dig som mår så illa att du spyr!
    jag hatar det, att spy alltså....
    men hoppas du mår bättre snart

många kramar till dig, inte är du ensam inte {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    mm jag hatar det också,blir ledsen så fort jag känner att det är på väg.... Trodde den perioden var över,men den kom tydligen tillbaks. Nu får jag molvärk OCKSÅ!!! Tack så mycket!!! Kram till dig också....
  • Perssonlund
    Malinski79 skrev 2010-08-10 13:21:46 följande:
    Tjejer!!

Jag mår jätte konstigt här Kändes som ett blodtrycksfall (vilket det säkert va) blev JÄTTE hungrig *pang bom* sen lagade jag mat å då började bebisen trycka på ett jätte konstigt sätt, den bökade runt åt alla håll å kanter..Va jätte obehagligt...Å nu sitter jag i soffan å har ätit en banan å är alldeles kallsvettig Förvånad å magen är alldeles stenård..Kan detta va en förvärk eller, jag har aldrig haft det så har ingen aning om hur det känns...
    Jag blir alldeles kallsvettig när mina värkar kommer.... Först kommer typ en smärta i ryggen som gör skit ont sen kallsvettningar sen kommer det smärta i magen!!! För mig iallafall... Kanske för dig med =)
  • Perssonlund
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:23:22 följande:
    Var försiktig med Radar. Det är ju farligt...Viktigt att vädra osv...
    Men denna luktar inte så mycket och man behöver bara spruta på dom så dör dom.... Klart jag är försiktg =)... Först lägger jag citon i köket så drar dom sig dit och sen sprutar jag och stänger dörren Demon
  • Perssonlund
    Malinski79 skrev 2010-08-10 13:27:19 följande:
    Men jag har inga värkar, utan det är bara VÄLDIGT obehagligt...Men det va läskigt eftersom man blir alldeles kallsvettig oxå..
    Nää men värkarna kommer nog sen =) ...Ja det är ganska obehagligt om man inte varit med om det.
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:28:03 följande:

Hahaha bra knep....Kan man inte "blåsa/Gasa" ihjäl dom???

För då hade jag lätt nu med min mans hjälp kunnat gasa ihjäl dom hihi

Visst är det Skrattande ... Jo kanske,men risken är att dom trivs istället
  • Perssonlund

Nää nu är jag fan i mig trött på att ha ont och må illa, nu tänker jag ignorera det genom att försöka få färdigt här någon gång och musik  så klart!!! Efter det ska jag ta mig en lååååång varm dusch!!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10