Vi fortsätter, Bf aug 10
Ingen här?
Vi höres sen då! 
Ingen här?
Vi höres sen då! 
Jag kan få henne den 12:e tidigast då kan jag tycka
Varför jag säger den 12:e är för att jag, syrran och mamma fyller den 12:e. Annars kan hon få komma den 31:a (som Michelle) eller den 27:e (som pappa) 

Ska logga ut för att umgås med kärleken lite... ska tigga lite massage hihihi...
Hej på er!
Hoppas ni har sovit gott... Det har jag förutom att jag vaknade av Michelle som höll på att leka med sin Roger (hamster) kl 4.47, jag blev asförbannad! Hon kan klockan så hon vet mycket väl att hon ska sova då och INTE leka med honom!!
Om en vecka börjar hon skolan och då går det inte att stiga upp i tid och otid, hon behöver sin sömn så nu får han börja sova på nedervåningen istället!
nallepuhmamma: Om jag vore du skulle jag ringa och fråga min BM om det, bara en BM kan svara med vetskap och inte bara "tron".
Jobbigt att inte kunna sova iaf 
Mina värkar jag hade igår har gått iaf. Det är helt ok, jag vill helst av allt gå tiden ut men inte gå över...
Hehe nog inte många som tänker som du att dom vill gå tiden ut äns ![]()
Min sessa får gärna komma ut när hon är färdigbakad (beräknad då bm säjer dom e klara v 38 fulla veckor
)
Så ja man är ju i v 37 imorgon så ja ett tag till iaf ![]()
Vagnen har jag fixat men jag har inte lagt i vagnkudden och en fråga för jag minns inte... ska man bädda mera i vagnen? Har för mig att jag inte gjorde det med Michelle. Då och nu har jag en mjuklift och de har ju kläder på sig så de ligger ju inte direkt på...
Vart hittar ni set till vagnen att bädda med?
Är det vanliga spjälsängsklä'der ni har där i???
Har kollat både på HM och Jysk men inte hittat något speciellt till just vagnen