-
Babyproffsen. Jag vet att babyland ska också ta emot vagnar för en check men vi har inte babyland...Malinski79 skrev 2010-08-07 16:13:55 följande:Ja det är ju absolut värt de!! Var lämnade ni in den då?? -
Nu måste jag rusa! Vi ska vara hemma hos mamma kl 17 och jag har lite att fixa innan dess...
Kram på er! Ha en trevlig kväll om jag inte kommer in mera så har jag sagt det
-
Hej!elinnnnn skrev 2010-08-08 08:37:54 följande:och ni sover och sover och sover som vanligt, eller? :P
själv sitter jag här och njuter av "frukost"
jag började lite smått med några bitar kexchoklad
sen en bit japp
och nu sitter jag här med vattenmelon så söt och röd som få =)
kan livet bli bättre?
ja med min dotter i min famn såklart, men annars så är det faktiskt väldigt underbart just nu
Jag sov faktiskt då och det hör till ovanligheten för mig. Jag vaknar ju alltid utan undantag kl 6.20-7.00 men idag fick jag sooooova!!
Vaknade bara för en halvtimme sen, ska äta frukost nu.
Vattenmelon lät ju fantastiskt! Måste jag handla idag, haha...
Sin dotter i famnen, åh vad underbart! Jag drömde inatt för första gången om min dotter. Och vad fiiiiiin hon var! Åh får mina 17 dagar svischa förbi för nu längtar jag mera än någonsin!Jag hoppas att jag inte heller får gå över denna gång igen....Malinski79 skrev 2010-08-08 09:59:52 följande:Hoppas din lilla dotter får för sig att livet ÄR bättre utanför magen än i
HUR ska vi kunna lyckas övertala dem till det
Jag hoppas verkligen inte behöva gå över denna gången heller, för med det trycket jag har neråt när jag reser mig/går så känns det som att hon redan är på väg ut ibland
Får gärna stanna inne i 1-1,5 v till men sen kan hon gärna få komma ut å myyysa med oss.....
Nu ska jag göra mig iordning å åka iväg å kolla på studsmatta till dotter + köpa ståbräda till vagnen (ingen billig historia det inte)..
Hoppas ni får en mysig dag!
Vad roligt för din dotter med studsmatta!! Det är min flickas krav att när vi flyttar till ett ställe med större gård ska vi köpa det
Mysigt för henne med en ståbräda, kan hon ju kolla på sitt lilla syskon hela tiden
-
Jaså vad mysigt! För mig är det första gången drömmer om henneelinnnnn skrev 2010-08-08 12:29:48 följande:CAROHL: jo jag vet du brukar vara vaken då hihi. men skönt att du fick lite sovmorgon, det behövs då och då.
åh dessa härliga drömmar! alltså jag drömmer varje natt att värkarna sätts igång och att vi är på förlossningen och föder och sen håller i vår lilla prinsessa..... blir så himlans sur varje morgon när jag vaknar och inser att det bara var en dröm
-
Hej tjejer!
Vad vi har hållt igång hela dagen här! Vi har städat vårt hus så nu är det kliniskt rent, skönt att det är riktig riktigt gjort innan lillan gör entré. Även om jag städar dagligen och sambon med så behövs det göras extra grundligt ibland. Vi har t.o.m tvättat mattor. Jag är helt slut nu. Ska nog lägga mig på soffan och vila kroppen. Min sessa kommer hem om ca 1 timme så det är bara samla krafter inför hennes ankomst

-
Jag märkte inte av nån slemmis när jag väntade Michelle. Jag gick dock över 8 dagar och har tyvärr hört att det är väldigt vanligt som förstföderska... Kanske ska ha det i åtanke även om det inte verkar så hinla roligt...Mandy86 skrev 2010-08-08 17:46:19 följande:Jaha, snart BF dårå...händer inte ett skit här!!
Har tvättat hela dagen (3 trappor ner) och varit ute och gått, var ute och gick två timmar igår med..
Enligt barnmorska och sista mens skulle jag haft BF 1 augusti men som sagt enligt RUL v.18 är det imorgon.
Har inte lossnat ett skit om någon flytning eller slempropp här inte! Gör det alltid det innan? ni som vet? -
Alltså att gå över...carohl skrev 2010-08-08 19:07:57 följande:Jag märkte inte av nån slemmis när jag väntade Michelle. Jag gick dock över 8 dagar och har tyvärr hört att det är väldigt vanligt som förstföderska... Kanske ska ha det i åtanke även om det inte verkar så hinla roligt... -
Malinski79 skrev 2010-08-08 19:11:26 följande:Jag har oxå såååå jäkla ont på högersidan i muttan..Eller i "muttanbenet" haha, eller hur f*n jag ska förklara det
Så fort jag reser mig upp så "hugger" det hugget
Sa det till sambon idag att jag HOPPAS verkligen inte jag behöver ha sååå ont där nere alltför länge, iaf inte gå över tiden, för då kan jag ju ha 1 mån kvar..Men det varken tror eller hoppas jag på!
Blir förvånad om jag går över med tanke på hur långt ner den ligger redan, men man ska aldrig säga aldrig!Hoppas huggen lättar lite...
Ja undrar vilket datum man får?!
Det är ganska roligt ändå att man inte vet! För de som är skrockfulla hoppas jag att de inte får på fredag då det är fredag den 13:e då...
-
Vad jobbigt det låter med folk som ska lägga sig i... suck!tetta skrev 2010-08-08 18:03:12 följande:GRRR, morrr
Är måttligt irriterad.
Har en ingiftas släkting som är sååå orolig när man skriver på facen att man måste förklara varenda skit man skriver. Hon hade pratat med morsan att jag mår sååå dåligt av detta. hmmm
Jag är som jag är!
Ni som har mig på facen vet ju hur jag är. Humor av dess like. Man måste ju ha det. Jag älskar att driva med folk. För de vet ju hur jag är. Måste man då förklara varenda gång man har skrivit ngt?
Här skojade man att man inte orkar längre så man funderar på att åka madrass nerför trappan!
Tror ni inte att man får skit för det!
Pust det var inte lite galla denna gång. kommer npg mer gånger ska ni se! ;)
Nu är det inte långt kvar vill ha ut knyttet nu! Ska till bm påtorsdag för sista gången hoppas jag. Ska kräva hinnsvepning då.
Kram!!!! :) -
Jag har lite molvärk men det är så lite så här är det nog verkligen nåt på G... Fast jag har ju några dagar kvar.lillabambi skrev 2010-08-08 19:17:25 följande:fler som har nå känningar?