• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-07-31 21:17:38 följande:

Tack kära ni!!! Behöver jag säga att jag känner mig gigantisk?!?!? Men så har jag ju ett sf mått på 37 oxå!!!!!
    tycker tom att det börjar bli tungt att resa på sig m.m. nu och det har jag inte känt innan, men får hoppas den inte växer såååå mycket mer den sista månaden nu ;-9

37 i SF-mått?! Det var inte dåligt! Glad
    (¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl

Tjejer nu ska jag logga ut! Måste sätta mig och brodera så att babytäcket blir klart till lillan kommer. Sen när hon kommer har jag ingen större lust att sitta och brodera Glad

Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram kram

• carohl

Hello brudar!

Jag har ju BF-datum den 25:e. Har just satt upp Michelle på en kurs som börjar den 25:e hehe... bebisar kommer iaf aldrig datumet de ska komma så... Sessan ska gå på dansskola, hon har gjort det förut men nu ville hon börja igen. Man måste ju ha fräscha kunskaper inför alla höstens discon hahahaha... Hon är ju för rolig!

Hur har ni det annars då? Jag har haft lite foglossning idag som börjat släppt tack och lov. Ska väl sätta mig och sy som vanligt snart, älskar att brodera eller periodvis älskar jag andra perioder hatar jag det, haha.

• carohl

Ingen här? Jag kom in för sent... Får prova senare igen Glad

• carohl
    puchelina88 skrev 2010-08-02 06:05:29 följande:
    hejsan tjejer
    hoppas ni har de bra!
    hmm i natt fick ja sådär ont igen mellan 1 och 2 magen vart jätte hård och ja kund inte sova!
    Men ska gå in en sväng i sängen nu se om de går att somna om en stund;)
    ny vecka i dag då;)
    39!!så nu kan h*n komma när som helst;)
    sååå spännande!
    Snart är det dags för dig vettu... 
  • carohl

Hej hej!

Ingen verkara vara inne... det är måndag och alla i hushållet här har sommarlov, det är härligt! Solig Stackars sambon bara att han tog så sen semester nu när vädret är inte vad det har varit.
    Vi ska iväg och köpa oss en videokamera (vet ej om det blir idag) till när lillan föds och är här. Vi ska filma ALLT! hahahaha... När Michelle var liten hade jag en sån där liten men gammal kamera men den har jag slängt för länge sen så nu måste en ny införskaffas.

Grattis till de som byter veckor, alla BF närmar sig med stormsteg!
    Spännande att logga in nu det kan ju vara så att nån vem som helst kan ju hålla på föda eller ha fött under natten Skrattande

Kramen!

• carohl

Hej tjejer!

Idag har jag varit till Falun, vi till gruvan och kikade. Gick en guidad tur som ledde oss 67 m ner i marken, haha ni kan ju förstå vad många trappor det är!! Och snorhalt var det men om man är försiktig går allt Flört
    Jättetrevlig dag har jag haft iaf tillsammans med min underbara lilla familj Hjärta

Hur som helst så kommer jag in en snabbis för att gratta Catsa som jag hörde hade fått en flicka! Grattis!!!! Mysigtpysigt Flört

Hoppas allt är bra med er andra.

• carohl
    augustibarn10 skrev 2010-08-03 18:38:37 följande:
    Hej tjejer! Besöket hos bm gick inte riktigt som väntat har varit en runda på förlossningen och gjort ett ultraljud och kollat så att allt är bra med bebisen, vilket det va tack och lov. Men nu är jag på bb istället för att de vill hålla koll på mitt blodtryck vilket va uppe i 160/105 så det blir att sova här inatt.
    Usch då... Inge roligt att ligga inne men det är bra att ligga inne ändå för då är man hos såna vet vad de gör...
    Jag har ju legat inne några ggr så jag lider med dig, men det ska nog gå bra ska du se! Flört
    Skönt att bebisen mår bra iaf!
  • carohl

God morgon tjejer!

Hoppas sovit gott Glad Jag har varit vaken sen 6.30 och kan inte somna om... Ska kliva upp och äta frukost nu.
    Haha Pregga är DU vaken nu?! Det hör väl inte till vanligheten Tungan ute

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-04 08:08:18 följande:
    malinski och pregga: tackar jag sov så sött så sött så. tråkigt bara att man inte kan somna om... jag har också varit vaken sen halv 7 ungefär....

Carohl: godmorgon :)

malinski: jo jag har fastnat på brödet som heter "lingongrova" och så lite lite becel på och sen honung som pålägg. så himlans smarrigt! och bra för magen är brödet också :D

alltså vad tusan, jag vill ha värkar och åka in till förlossningen men nä'rå helt lugnt är det på den fronten. tom lillan är lugn. hon håller mest på vid 22-tiden, då sparkar hon som ett helt fotbollslag i ca 2 timmar :S
    Hej snuttan!
    Jag har tänkt på dig! Hoppas din lilla tjej vill komma ut snart, du har ju datum snart så... Flört
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10