• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Får se vad det blir här... Jag ska diskutera med de lite här hemma Glad

Kramen då!

(¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl

Catsa: Vilken sötnos!

• carohl

God morgon tjejer!

Imorse vaknade jag kl 6 och försökte somna om men det gick inte... en halvtimme senare klev jag upp dödshungrig! Nu har jag fått i mig frukost och det var mumma! Skrattande

Mandy & Elinnnn: vad jag hoppas för er skull att ni ligger inne och pustar och stånkar och får ut era små mirakel Hjärta

Kändes imorse när jag bestämde mig för att stiga upp att det är nog nån som håller på föder men vettesjutton vem... hahaha jag hoppas att jag har rätt! Det är ju mer eller mindre dags för alla.

• carohl

Brudar! Kolla in min fot är era svällda fötter så här? Att det liksom stannar när man tryckt in?

">

• carohl
    lillabambi skrev 2010-08-14 08:23:09 följande:

God morgon tjejer Skrattande

hoppas att de är bra med er och att det kanske är någon som det snart tar fart för... 
    Jag har inte alls lika stora förhoppningar för att det ska starta som jag hade igår kväll, men känner mej fortfarande skum i kroppen. Idag ska sambon ha match i säter så jag åker med han dit o lilleman får vara hos våran barnvakt, man vet ju aldrig Tungan ute

Som sagt jag håller tummarna för alla oss som det är dags för nu! Er andra håller jag tummarna för om några dagar Flört
  • carohl
    LillSkruttet skrev 2010-08-14 10:41:26 följande:
    Oj, stackare som har så svullna fötter. Jag har klarat mig riktigt bra. Lite mer svullna än vanligt är de, men inte alls på det där viset.
    lillabambi skrev 2010-08-14 09:01:29 följande:
    hahaha galet mycket vatten du har i fötterna då Flört
    själv har jag sluppigt det Skrattande
    Haha jag vet de är helt sjukt stora! Äckligt och fult...
    Lillabambi: Jag slapp vätska också när jag väntade Michelle helt och hållet!
  • carohl

Malinski: Jag vet som sagt de är stoooora!

PNC: De gör inte ont så det går bra men de är inte söta!

Pregga: hahaha vi säger så... söta visst.. hahaha...

Medusan: Jag har lågt blodtryck och urinet ser bra ut. Tack för omtanken men allt har sett bra ut hittills.

• carohl
    Medusan skrev 2010-08-14 12:46:31 följande:
    Vad bra, det är nog ingen fara alls men håll koll på att svullnaden går ner under natten bara och om den inte gör det så ring din MVC för extra koll av urin och BT
    Det ska jag göra! Tack för tipset.
  • carohl

Nu ska jag logga ut tjejer! Men vi "ses" senare!

Kramen

• carohl
    Mandy86 skrev 2010-08-14 17:14:53 följande:

Har lagt papper i trosorna som jag brukar göra, det är antingen vatten eller vattniga flytningar..är iallafall bara blött och kommer endast lite åt gången... har ingen färg alls och luktar inte urin.. det liknar inte flytningar alls men jag vet ju inte hur en vattnig flytning är..haha...

regnar som fan här nu..tv nätet gick ner också..

Vattnet luktar lite speciellt... men inte alla ggr kanske?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10