• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-08-12 16:31:59 följande:
    Va roligt!!! För det gjorde precis jag och min dotter oxå Hjärta Såååå mysigt...Hon gick och sa - mamma när bebisen vaknar så kan jag gå upp å göra välling åt den...det är min prinsessa det Hjärta
    Haha va sött!!
    Michelle vill gärna ta några nattskift, haha!! Tack men nej tack Glad Jag sa att det var snällt men eftersom att hon faktiskt bara är storasyster så är det inte hennes uppgift och sen så går hon i skolan så hon behöver all sin sömn... Men så fort vi kommit igång med amningen och gjort det ett tag kan jag börja pumpa ibland så att både hon och sambon får mata, det vill hon mycket gärna! Myspys...
    (¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-13 03:41:04 följande:
    hej alla!

igår var vi ute och promenerade lite i hopp om att få igång det hela. inte ens en förvärk fick jag hahaha, som vanligt.
    men jag börjar fundera nu på att jag kanske har lite småvärkar iallafall utan att jag känner dem? alltså jag känner ju att magen krampar och blir stenhård, men det gör inte ont. fast desto mer känns det ju i ryggen i och för sig..

det knakar från svanskotan typ när jag går :S lillan måste ligga väldigt lågt redan, hon sjönk ner en del igår kändes det som, eller sjönk är kanske inte rätt ord, snarare så att hon tryckte/sparkade sig ner haha

senare på kvällen kändes hennes sparkar inte i revbenen som dem brukar göra utan liksom mer mitt på magen, rumpan verkar också ha flyttat sig och var mer i mitten än på vänster sida som förut. kanske hon roterat därnere i bäckenet?

nu sitter jag med ryggvärk och konstig magont, men inga värkar.
    men nog går det framåt iallafall!
    Hej gumman!
    Vilken envis liten rackare du har därinne! Men jag vet hur det är, Michelle var likadan... Jag hoppas att denna inte är lika haha...
    Som jag sagt förut gumman så hoppas jag för er skull att hon kommer nu!
    Perssonlund skrev 2010-08-13 07:05:09 följande:
    Känner mig så fruktansvärt korkad, ont i kroppen och har en massa blandande känslor från igår... Så sjukt jobbigt... Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva... Bröt ihop igår kväll så sambon låg och tröstade mig ganska länge och det hjälpte väl lite... Vet inte ens riktigt varför jag känner så här.... Aja nu ska jag iallafall sluta att gnälla.
    Usch då... Du är ju gravid och man får sina småutbrott på olika sätt. Hoppas att du mår bättre idag {#emotions_dlg.flower}
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-13 08:20:02 följande:
    Jag gick ju och la mig igen efter att jag var härinne vid 3. Men somnade gjorde jag inte, lillan tryckte på nedåt med extrem kraft och magen krampade och ryggen värkte. och ja det gjorde faktiskt ont, men det var liksom inte såna värkar som jag hade förra veckan... värkarna förra veckan började precis under bröstet och gick liksom nedåt.... det gjorde inte dem imorse, det bara värkte i hela magen på samma gång....

jaja, varje steg framåt blir jag glad över även om det går sakta :D jag känner ju att lillan ligger om möjligt ÄNNU lägre ner nu än för 5 timmar sen =)

nu blir det frukost: oboy, frukostknäcke med ost på.
    mums :D
    Min tjej känns också väldigt långt ner... Jag får riktigt ont när jag går/står/sitter ofta. Som några har sagt här förut så känns det som att få upp knivar som skär mig inifrån... Hemsk beskrivning men men... det är inte värkar, det kan jag ta men vad är det där? Antar att det är för att hon är så långt nere...
  • carohl

Perssonlund: Ha så roligt på IKEA, det förtjänar du!

Elinnnn: jaså? Men kommer hon längre ner kommer hennes huvud att komma ut... hahaha...
    Med Michelle hade jag en drömförlossning och jag kände inte heller nå smärta, det var iof efter EDA:n men ändå. Jag kände inte ens mina krystvärkar. Tur var det att jag tog EDA eftersom att det gick så snabbt ändå, jag hade inte hunnit med att fatta att jag skulle få barn annars...

Nä jag ska också ta mig frukost, jag är dödshungrig nu!

• carohl

Karin: Grattis till din bebis!

Puchelina: Åh vad sööööt han är! Avis jag blir, jag vill också träffa min sessa nu! Hjärta

• carohl
    lillabambi skrev 2010-08-13 16:50:02 följande:
    fått mitt provsvar och inge uvi var de :)
    Vad skönt för dig att det inte var UVI.
  • carohl
    Pregga skrev 2010-08-13 19:20:21 följande:
    JAAAAAAAAAA, jag har värkar...å det gjorde just svinont i muttan,m som om ngt gick sönder!!!!! AAAAJJJJJJJ
    ååååh va underbart, hahaha
    Hahaha... underbart när muttan går sönder... haha jag fattar vad du menar men det lät roligt!
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-08-13 19:28:34 följande:
    sådär ja..nu har jag satt i mig ett helt paket med kräftor (själv)  Å jäklar va gott det va!!!! *mums*

Pregga: Min underbara sambo kom hem med iskall FANTA idag, du förstår inte min glädje!!!!!!

lillabambi: skönt att det inte va UVI, då är det bara invänta meeeer smärta
    Jag älskar fanta!
  • carohl

Nä jag ska logga ut... ska antingen sätta mig ner och sy eller så ska jag cykla iväg till affären för att köpa nå gott, jag är sjukt sugen på nåt men vet ej vad! Har nån nå tips? Nå sött tror jag...

• carohl
    Pregga skrev 2010-08-13 19:44:25 följande:
    hahaha meh...inte bli sån nu, låter du lite vrång!!! hahahaha
    carohl skrev 2010-08-13 19:42:07 följande:
    Nä jag ska logga ut... ska antingen sätta mig ner och sy eller så ska jag cykla iväg till affären för att köpa nå gott, jag är sjukt sugen på nåt men vet ej vad! Har nån nå tips? Nå sött tror jag...
    ahlgrens bilar skulle sitta fint nu :)

Njaaa inte ahlgrens... hahaha...

Fler förslag tack! Fasiken här röstar de på chips, det var inte riktigt min tanke...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10