elinnnnn skrev 2010-08-13 03:41:04 följande:
hej alla!
igår var vi ute och promenerade lite i hopp om att få igång det hela. inte ens en förvärk fick jag hahaha, som vanligt.
men jag börjar fundera nu på att jag kanske har lite småvärkar iallafall utan att jag känner dem? alltså jag känner ju att magen krampar och blir stenhård, men det gör inte ont. fast desto mer känns det ju i ryggen i och för sig..
det knakar från svanskotan typ när jag går :S lillan måste ligga väldigt lågt redan, hon sjönk ner en del igår kändes det som, eller sjönk är kanske inte rätt ord, snarare så att hon tryckte/sparkade sig ner haha
senare på kvällen kändes hennes sparkar inte i revbenen som dem brukar göra utan liksom mer mitt på magen, rumpan verkar också ha flyttat sig och var mer i mitten än på vänster sida som förut. kanske hon roterat därnere i bäckenet?
nu sitter jag med ryggvärk och konstig magont, men inga värkar.
men nog går det framåt iallafall!
Hej gumman!
Vilken envis liten rackare du har därinne! Men jag vet hur det är, Michelle var likadan... Jag hoppas att denna inte är lika haha...
Som jag sagt förut gumman så hoppas jag för er skull att hon kommer nu!
Perssonlund skrev 2010-08-13 07:05:09 följande:
Känner mig så fruktansvärt korkad, ont i kroppen och har en massa blandande känslor från igår... Så sjukt jobbigt... Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva... Bröt ihop igår kväll så sambon låg och tröstade mig ganska länge och det hjälpte väl lite... Vet inte ens riktigt varför jag känner så här.... Aja nu ska jag iallafall sluta att gnälla.
Usch då... Du är ju gravid och man får sina småutbrott på olika sätt. Hoppas att du mår bättre idag