• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej tjejer!

Jag har pratat med Pregga hon ville att jag skulle berätta för er hur det ligger till.
    Hon fick ju en till hinnsvepning och det gjorde att hon ska läggas in på mölndalssjukhus nu eller hon är redan där. Hon ska få sömnmedd så att hon kan få vila upp sig inför imorgon då de ev sätter igång henne. Vi håller att allt ska gå som på räls nu för att hon hade extremt ont, jag fick ont i hjärtat och hade inget annat än velat varit hos henne.

(¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl

Tjejer, jag är ledsen men jag måste logga ut jag tror min sessa har kolik Gråter

Jag ska hälsa henne när jag messar med henne från er alla då jag är säker på att ni tänker på henne!

Kramar

• carohl

Hej tjejer!

Jag har hälsat till Pregga från er. Hon tackar så mycket.
    Hon blir igångsatt idag så äntligen ska hon få träffa Dominic.
    Stackarn hon har legat och spytt som attans pga nån spruta de gav henne.
    Jag vet inte mycket mera, tänkte bara logga in och uppdatera.

Massor med kramar till er, måste skynda mig nu till sjukhuset då vi ska träffa läkaren. Alexis har inte fått träffa doktorn än så det är dags. Det blir PKU-test och vägning!

Kram

• carohl

Ok tjejer! Jag har inte varit hemma så därför har jag inte kunnat skrivit men för två timmar sen fick jag det här messet av Pregga:

Hej gumman, jag har rejäla värkar och vattnet sprutar, hahaha de räknar att inom 2 timmar och jag har inte ens lustgas än. Hälsa flickorna! Kram vännen min

Så jag hoppas att han har dansat ut nu!!!! Skrattande
    Vad roligt och spännande, jag sitter bara och väntar på att mobben ska låta, vill inte messa henne då jag inte vill störa så jag får snällt vänta. Alla här hemma väntar med spänning på hennes sms Glad

• carohl

Hoppas att jag får messet snart för att snart måste jag logga ut då vi ska få besök av farmor och farfar för första gången. De får åka en bit för att komma hit.

Jag ser att det händer lite grejer med er tjejer, jag tänker på er massor!

• carohl
    Malinski79 skrev 2010-08-19 15:47:34 följande:
    Åhhhh jag får gåshud!!!!! Go Pregga go Pregga

Själv har jag precis avslutat städningen här hemma..Vi har 135 kvm boyta på övervåningen å den är nu dammsugen å våttorkad...Nog fick jag värk allt men FEL sorts värk...det bara värker i ryggen istället
    Oj gumman! Men håll igång vaaaarje dag, det gjorde jag och du ser jag fick lite tidigare iaf! Flört 
    Jag vet jag sitter på helspänn go pregga go pregga! Hihi...
    (¯`°?.¸ ღ♥Vår vackra prinsessa kom 100816♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl

Heeeeej!!!!!!!!!

Jag har nyheter! Hon fick sin Dominic och han har kolsvart lockigt hår och bruna ögon. Han var 49 lång och vägde 3500. Jag har inga mera detaljer men jag är så lycklig för hennes skull herregud tårarna bara rinner här! Hon lät såååååååååå lycklig!!! Tjejer hon skålar för alla jämt härinne så nu är det våran tur att höja glaset för henne! Skål SKÅÅÅÅÅL!!

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-19 20:40:21 följande:
    nej nu ska jag logga ut, ska äta och sen försöka komma i säng tidigt. Ska ju vara på sjukhuset imorrn bitti.
    Håll tummarna för mig att det blir igångsättning imorrn, eller att det som ett mirakel sätts igång av sig självt under natten :P

Godnatt tjejer!
    {#emotions_dlg.flower}
    Lycka till vännen!!
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-08-19 21:14:54 följande:
    Wiiihooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

Åhhhhhhh, ja nu kommer tårarna!!

PREEEEGGA....Skåååååååååååååååååååååååååååååååååål ll tamejtusan ..........SkålSkålSkål (känns konstigt att skåla FÖR dig inte MED dig )
    Ja eller hur?! Åh jag är så lycklig för hennes skull!!
  • carohl

Måste ladda batterierna inför natten! Alexis är ju vaken på nätterna för mig men jag har nämnligen ammat fel så förhoppningsvis är det mitt fel att hon har haft ont och ¨då kanske så har hon inte kolik. Nu har jag lärt mig hur man ska göra Skrattande Det innebär att jag måste ha gjort fel med Michelle också fast där hade jag inga problem...

Mandy: hoppas det drar igång på riktigt nu!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10