• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Spännande kanske Mandy har fått nu eller hon kanske får nu...

elinnnn verkar ju vara borta, åh hon kanske får träffa sin sessa äntligen!! Skrattande

Pregga:discoprinsen är ju urgullig!! Michelle och sambon håller helt och fullt med mig!

Till er andra jag återkommer imorgon och nu börjar mina tummar hållas för malinski, snart du din bebbe här också! Skrattande

Lillskruttet det är dags för dig också snart,vi hade ju egentligen samma bf-datum så snart får du din bebbe med Flört

(¯`°?.¸ ღ♥Vår vackra prinsessa kom 100816♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl

Hej tjejer!

Hur går det med era magar?
    Har någon fått veta nåt från elinnn eller mandy? De måste ju ha fått nu!

Här hemma rullar allt på bra Glad Det enda som krånglar är att dottern avskyr att ligga på rygg och därför är det svårt att få henne att åka bagn i vaket tillstånd eller att sova på ryggen som de ska göra. Istället får hon sova groda på mig hela nätterna... Vad gör man inte? Huvudsaken att hon mår bra. Hon hade inte kolik inte än iaf och förhoppningsvis får hon inte det heller. Det vara bara jag som hade ammat henne fel och så fort jag fick hjälp blev hon som en ny unge tack och lov då jag gick sönder av att se att hon hade så ont. Stackarn fick ju i sig massor av luft som jag ammade henne!

• carohl
    sofie och laura skrev 2010-08-23 14:55:47 följande:
    naaaw gillar hon att ligga känguru hihi sött...
    Själv här är Alvin urdålig på att rapa och min privata läkare sa att rapningen är viktig så att han rapar ur luften. så här ammas det oh efter 5 min får jag avbryta med en raap!=)
    Hur e det med lill sessan då??? hon e såå fin juuuu gullunge
    Hej sofie!
    Jaså? Ja jag rapar alltid min sessa med eller jag försöker iaf, inte alltid det går på en gång men det brukar alltid ta sig senefter en stund iaf Flört
    När det gäller att hon inte gillar att ligga på rygg kan det vara just pga detta så jag ger henne minifom nu + att jag ska ge henne semperdroppar så får vi se, hon ska ju kunna ligga på rygg utan att få ont tycker man.
    Alvin måste växa och knaka! Min flicka hade gått upp nu 302 g på 4 dagar hahahaha...
  • carohl
    Elinnnn gumman GRATTIS!!! Åntligen är hon här! Jag har skänt mer än en tanke åt dig varje dag... Hjärta

Tetta: Jag hoppas att du sitter med din bebis i famnen nu! Flört
  • carohl

Lillabambi: Förstår att du vill ha ut din lill* nu! Det är ju bf-datum och allt... hoppas att h*n vill göra entré idag Glad Du finns i mina tankar idag...

Malinski: peppra din karl med alvedon! Hans feber måste ju gå över!

Lillaskruttet: imorgon är det din tur. Jag hoppas att ni med bf-datum idag och imorgon får sina bebisar "rätt" dagtum så slipper ni vänta mera.

Kramen

• carohl
    LillSkruttet skrev 2010-08-24 10:52:50 följande:
    Yes, i morgon är det min tur. Låter bra det. Vore lite skönt om lillrackarn ville komma nu, är så less på nätter med värkkänningar som bara är lurendrejeri. I natt sov jag rätt bra, men vaknade 3-4 ggr av kraftiga värkar som var så pass intensiva att jag nästan fick andas mig igenom dem. Men det var liksom bara en åt gången, och så somnade jag om. Vaknade igen någon timma senare, en likadan värk, och sedan lugnt. Fattar verkligen inte vad kroppen håller på med. OM alla dess förvärkar, sedan förra besöket hos BM för snart 2 veckor sedan, har gjort att jag fortsatt öppna mig, så kommer väl bebisen bara att trilla ut när det väl drar igång. Har ju haft en helt annan sorts förvärkar nu än jag hade haft då, och jag var ju redan öppen 2,5 cm då....
    Nej, i natt kan det få dra igång. Är så säker på att det blir på natten, så om dagarna tänker jag inte ens på det.
    Ja som omföderska verkar man kunna känna av de där förvärkarna på ett helt annar sätt... tyvärr...
    Men du är ju i mål så det är nog inte bara förvärkar, som du skriver så kan man ju hoppas att du öppnar dig! Ja inatt kan du få din bebbe tycker jag så kan du få gosas med lill*n sen... myspys...

Måste ta min sessa nu, tror hon vill tutta.
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-08-24 20:46:58 följande:
    Tja!
    Alvin e så trööög på att rapa, man kan sitta i en evighet ibland men ibland går det och ibland inte.
    Men fick tippset att sluta amma efter 5 min och försöka klämma fram en rap där!
    Alvin får semper droppar men han gnyr dock lite ändå.. men trots allt är han ju bara 1 1/2 månad och det tar en tid nog innan magen kommer på att Bröst mjölk är smasken hihihi
    Jo JAG har ju fått en bitch BVC eftersom det 'är 3e barnet så tolkar väl idioterna här att han inte behöver gå så ofta på BVC  så jag har bytt  till en annan Så jag e heel spänd på hans vikt hur mkt han väger.. HAN har blivit en tjockis runt kinder samt fått väck bland låren =) GÖLLIGT
    Då har du ju rikligt med grädde i dina tuttar juuu Det e svin bra
    Men gumman jag fick tipset på bvc att kombinera semper dropparna och minifomet... kanske skulle vara något?
    Vad bra att du bytte man ska med gulliga dsk att göra =)
  • carohl

Men gud jag blir alldeles tårögd!! Underbart att fler och fler får sina bebbar!! Hjärta

Grattis Mandy och Tetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tetta: fantastiskt söt tös du fått!

• carohl

Nu blit det film här hemma, hörs imogon!

Kramen {#emotions_dlg.flower}

• carohl
    sofie och laura skrev 2010-08-24 22:38:06 följande:
    Förlåt carohl det lät lite otrevligt detta nu när jag läste efter FLLÅÅT=)
    Va? haha du lät inte otrevlig alls Flört
    Näää hon är inte myclet vaken alls faktiskt, hon är en riktig sovare... Men om hon är vaken mera så är det kvällstid men sammanlagt varje dag så är vakentiden inte många timmar, jag skulle vilja säga att hon är vaken kanske 2-3 timmar allt som allt... Men det kommer väl hon är ju bara 9 dagar Glad
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10