LillSkruttet skrev 2010-08-24 10:52:50 följande:
Yes, i morgon är det min tur.

Låter bra det. Vore lite skönt om lillrackarn ville komma nu, är så less på nätter med värkkänningar som bara är lurendrejeri. I natt sov jag rätt bra, men vaknade 3-4 ggr av kraftiga värkar som var så pass intensiva att jag nästan fick andas mig igenom dem. Men det var liksom bara en åt gången, och så somnade jag om. Vaknade igen någon timma senare, en likadan värk, och sedan lugnt. Fattar verkligen inte vad kroppen håller på med. OM alla dess förvärkar, sedan förra besöket hos BM för snart 2 veckor sedan, har gjort att jag fortsatt öppna mig, så kommer väl bebisen bara att trilla ut när det väl drar igång. Har ju haft en helt annan sorts förvärkar nu än jag hade haft då, och jag var ju redan öppen 2,5 cm då....
Nej, i natt kan det få dra igång.

Är så säker på att det blir på natten, så om dagarna tänker jag inte ens på det.

Ja som omföderska verkar man kunna känna av de där förvärkarna på ett helt annar sätt... tyvärr...
Men du är ju i mål så det är nog inte bara förvärkar, som du skriver så kan man ju hoppas att du öppnar dig! Ja inatt kan du få din bebbe tycker jag så kan du få gosas med lill*n sen... myspys...
Måste ta min sessa nu, tror hon vill tutta.