• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Puchelina: vilken sötnos Glad

Malinski: jag följer dig med! Även fast jag fött... Fast jag är inte lika aktiv som nu men det är för att jag är helt slut då jag inte får sova nå....

Kram för ikväll!

(¯`°?.¸ ღ♥Vår vackra prinsessa kom 100816♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-08-19 22:02:53 följande:

Ladda batterierna du vännen och pussa lite på söt tjejen från mig {#emotions_dlg.flower}kramar
    Tack gumman, det ska jag göra!! Glad Och du med Michelle märkte jag inte heller någon slempropp, denna gång jag en putteliten skymt av den...
  • carohl

Familjen Mu: grattis!!! Åh vad underbart att ni har er son hos er Hjärta

• carohl

Herregud vad alla föder hit och dit det är ju jätteroligt!!
    Elinnn gumman jag tänker på dig!
    Mandy åk in! Det skulle jag ha gjort...

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-20 19:56:04 följande:
    fast jag har hellre inga värkar än att ha värkar och ont utan att det leder nånstans ;)
    ja som sagt så har ju huvudets läge inget att göra med NÄR förlossningen skulle börja. men om hennes huvud hade varit lägre ner så hade det ju producerats massa hormoner varje gång det rörde vid livmoderhalsen/tappen uppifrån, dem hormonerna ger ju värkar :S

Hoppas ditt håller i sig ooch att du får åka in och bli förlöst, helst ikväll/inatt innan du är helt slutkörd!
    Lycka till gumman
    många kramar
    Jag har ett tips för att hon ska glida ner lite så att hormonet utsöndras... rulla på höfterna någorlunda snabbt och en stund sen kommer värkarna. Värt att försöka iaf! Flört
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-08-20 21:04:16 följande:
    carohl: Har du pratat med Pregga?? Hur mår hon å bebis???
    Jag har inte pratat med henne, jag har haft fullt upp idag men vi messade imorse och hon och bebisen mår strålande! Han hade sovit fint hela natten så det var ju fantastiskt Hjärta
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-20 21:14:08 följande:
    tack för dina tankar gumman.
    ja jag ska försöka haha, gjorde det igår också, och hoppade lite upp och ner när jag var på toaletten.... är man trött på det så är man hahahha
    men jag tog 2 panodil för 3 timmar sen och det moler igen.. ska inte panodil hålla i sig längre än så?? vanligtvis tar jag en halv panodil vid huvudvärk osv.... det känns som om hon är längre ner redan och håller på, då det värker ända bak i ryggen fortfarande och ilar i tappen ibland.
    Men inga värkar Obestämd
    Usch... Rynkar på näsan Vilken envis tjej du har där inne!! Men ska du bli igångsatt imorgon eller har jag missuppfattat det?
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-20 21:32:25 följande:
    skulle blivit det idag egentligen men dem hade fullt på förlossningen så det blev inget. ville inte riskera att bli ivägskickad till annat sjukhus mitt i förlossningen.

imorrn ska jag ringa till förlossningen kl.8 på morgonen och fråga om de har plats, isåfall åker vi in och blir igångsatta, men hoppas på att det kommer igång av sig självt inatt =)
    OK jag förstår, jag skulle inte heller bli ivägskickad till nå annat sjukhus.
    Hoppas hon vill komma ut inatt!!
  • carohl

Måste logga ut nu tjejer, min bebis behöver mig.

Massa kramar och tetta hoppas att det drar igång nu! Lyssna inte på folk säger, folk fattar ju inte att man blir ledsen av deras idiotiska kommentarer! Skrikandes Styrkekramar! {#emotions_dlg.flower}

• carohl
    PNC skrev 2010-08-22 13:24:52 följande:
    Hej alla!!! Då har min bebis kommit! En liten ursöt prinsessa! Ska försöka få ut en bild på henne här snart om ni vill se. Åkte in natten till tisdag med ganska regelbundna värkar. En ganska jobbig och intensiv morgon senare hade jag henne hos mig, 12.33, 4120g och 51 cm. Jag klarade mig utan ett stygn! Men man är ff rätt mör. Hur går det här??? Har inte hunnit uppdatera mig så snälla någon gör det! Vilka har fått bebis, vilka väntar ivrigt? Ett tips från min man är att om man vill gå igång det så är det en gigantisk kantarellmacka som gäller. Det var det jag åt precis innan värkarna drog igång. Kramar till er alla från mig och Alma.
    Grattis!!! Vad mysigt med en liten Alma Solig
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10