Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-04-05 18:39:43 följande:
    Vad har hänt? Vem?
    Carohl åkte in akut inatt...å har blivit flyttad till sjukhuset där hon bor, har idag gått igenom flera obehagliga undersökningar. men bebisen mår bra så det har inget med det att men hon själv är inte så bra....jag tycker personligen det lät illa...
    men hon e ju optimist i alla lägen, men jag e uppriktigt orolig, inget man leker med.
  • Bubbis10

har carohl i luren nu, hon säjer att jag kan berätta såå

hon har i 3 dagar blött kraftigt fr tarmen, stora blodklumpar, å det pissar blod ur tarmen. Så hon e på olika undersökningar.
    Hon kommer säja här inne att allt e bra, men hon förskönar det hela!!!

Tro inte på henne, det ÄR ILLA! men hon säjer alltid-det är ingen fara.....

thats her. imon ska dom ner genom halsen på henne med kamera å kika.

Läkaren sa att han tror inte det e cancer!!!!!!!!!! TROR!!!???
    Det tro sjutton att det inte är. jag undrar om det inte e magsår...
    men dom vet inte ännu...

men läkaren se allvarligt på det å har henne kvar. vi snackar inte lite blod nu, å hon har INGA hemorojder.

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-05 19:25:12 följande:
    Men fy fasen vad skrämmande Hoppas hon mår bra snart och att det INTE är något farligt.Min man har haft magsår massa ggr
    men vi vet ju inte än om det e magsår....men me tanke å alternativen så kan man ju nästan hoppas det.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-05 19:30:01 följande:
    Bara hålla tummarna nu för hennes skull.Avskyr när läkare säjer "TROR"...Det är ju inte ett def svar.
    näe vi håller tummarna för henne nu, hon ligger inne med dropp...stackarn.
    ja vadå tror? Idiot!!!
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-05 19:37:58 följande:
    Stackars Carohl, låter inte bra alls. Ja det är bara att hoppas att det inte är nåt allvarligt och att hon kan bli frisk snart. Skönt iaf att bebisen mår fint.  
    jo dottern mår bara fint i hennes lilla mage , som nu faktiskt e rätt så stor :)
    nej det låter inte bra alls.....

Hon kommer säja att allt e bra, men hon säjer det även om hon skulle ligga med en kniv i bröstet. hon skulle säja ngt i stl med-det e ingen fara, bara att dra ut den.
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-05 20:32:45 följande:
    Malten, Pregga: tack för presenterna! :) Belly, Pregga och The Jeryds tack för era Krya-på-dig hälsningar. Till andra tjejer här inne som skrivit och tänkt på mig tack vad söta ni är allihopa! Jag blev rörd av att se att ni bryr er så :). Jag tänker som Pregga skrev att 'det inte är någon fara' å andra sidan så släpper inte nån läkare iväg mig så jag får väl stanna lydigt. Får se vad de kan hitta imorgon. Lillabambi: tyvärr kan jag ej höja någon skål via mobilen då inte funktionen finns men GRATTIS!! Kram på er alla...
    så lite gumman, jaa å nu stannar du kvar tills dom vet säkert, å inget skit om att-alt e bra!! du efter att ha bott med dig i luren nu så känner jag dig rätt så bra vill jag tro. Allt e inte bra! men va kul att du kunde kika in via mob :) kram gumman ...
    carohl skrev 2010-04-05 22:03:20 följande:
    Knyzzel och Laura Leo: vad ni är söta. Omtanken värmer! Tack! Jag kan berätta att min lilla sessa i magen mår fina fisken :) såg henne på ul igår. Mig är det en annan historia med som läkarna förhoppningsvis får hum om imorgon. Känns otäckt att få ner en slang i magen, blä hoppas jag inte kräks! Aja jag har ju redan fått två föremål + ett finger uppkört där i bak. Det kanske är blödande magsår, ingen aning men jag har inge ont så...?
    ja den där undersökningen där bak lät inget vidare...urk.....å stackare ligger i samma rum som en tanta som bajjar ner sig å stinker ner hela rummet....förlåt men , hahahahahaha fy va vidrigt!
  • Bubbis10

Ikv har min lille prins vart aktiv så hans mamma e nöjd å belåten med det :)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 22:39:23 följande:
    Va... nä usch bara d hade fått mig att vända i dörren. Men dem lockade dej ju med ett UL så ja, jag förstår att du gick på d:0) hahahahaha Får man ett UL för varje sak dem kör upp/ner/in? hade kanske varit lite trevligare, men nä då får du en tant som inte håller tätt istället... var e den positiva sjukhusandan dem så ofta pratar om? Håller verkligen tummarna för dej/er.
    hahahahah döör av skratt :) du e ju såå rolig, ja carohl å jag snackade i luren å så sa hon, jag ska messa dig en sak...så va det ju attkärringen i rummet ulkade i ett när hon skulle få medeciner, sen smygringde hon upp igen lite tyst å sa-nu har tanta bajjat ner sig, å det STINKER vidrigt...å va äckligt.hahhahaahhaahahha
    knyzzel skrev 2010-04-05 22:41:25 följande:
    Så kul att höra... Själv tog jag å familjen en ordentlig kvällspromenad i rullande snigeltempo, men d var att ta i ialla fall å jag fick små, små SD, men dem släppte när jag fick gunga lite på lekplatsen;0)
    det lät härligt med en kvälls promenix :) mm......jag har åxå haft små sd igår å idag utan ansträgning, men nu e vi i den tiden då det kommer bli vanligare....
  • Bubbis10

sitter här i min mjuka luvtröja i velour å får för mig att dra ner dragkedjan, å kika ner på magen som nu ligger rätt så högt...å ser ...2 stora pattar som ligger å vilar på min mage....å undrar, varför köpte jag amningskudden....hm, ja antagligen för att magen kommer försvinna så då får tuttarna hissas upp å vila på knäna ist...snyggt! haha åå fy asså...jaja men jag vet vad jag får för det..

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 22:56:30 följande:
    Kul att kunna locka till skratt... Börjar bli en vana, va? Fy fan va äkligt. jag hade nog spytt själv... mest för att hemnas givet vis. Sen hade jag släppt en brakare å sagt... Trodde att d ingick i servicen hör eller du betalar extra för att slippa gå på toa?
    haha jaa du har en humor som jag älskar, å du får mig ofta att brista i skratt. du har ett framåt sätt som jag gillar å du sparar inte på orden, hahahaha me love it :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10