Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-03 23:31:47 följande:
    jaha, hm..ja där ser man...fick jag lärt mig ngt nytt med ju
    Man kan inte bli FÖR bortskämd under en graviditet:0) hahahaha kom ihåg d. D e bara minder synd om en.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-03 23:40:58 följande:
    haha hon har en svart dvärgvädur här..han e såå söt asså...som en liten hund :) Jag gjorde nu som Bm sa åt mig, duchade av mig nertill innan jag kissade, bytte fr lågenergilampa i badrummet till en vanlig å sen kissade i ett glas, jag KISSAR INTE GRÖNT ÄNDÅ =) WIIIII, VILKEN LÄTTNAD....MEN JAG HAR INTE KÄNT LILLEMAN SEN IGÅR JU =(
    Han ligger kanske å sparkar innåt mot din rygg. Då känner du d inte alls. Min har varit i full gång denna vecka, men annar så e jag glad om jag känner av honom 1 gång var 3:e dag:0/  En lite lat unge alltså!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-03 23:46:17 följande:
    Typiskt, min data varnar för att den e överhettad...måste stänga av men jag hoppas vi kan höras mer imon, sov göttans med er  å Glad påsk T0va-kallas du för fru kiwi på tradera? Kram på er :)
    Okej höres. Kram å sov gött.
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-04-03 23:54:57 följande:
    nope det är inte jag. Minns inte vad jag hade för nick där, men ingen kiwi i alla fall.
    Hur e d me dej å d dina då?
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-04-04 00:19:05 följande:
    jodå... jag har superont i fogarna, får skylla mig själv som packat lite väl mycket. Lyfte en kartong som var aningen för tung också... dumma jag. Kaninen som är sjuk verkar vara lite piggare men det lär bli vetrinären på tisdag. Hon har en knöl vid käken så gissningen är att det är en tand som bråkar. Fast hon har slutat nysa så det är alltid något. Men lite jobbigt när ninen är sjuk och den inte kan säga vart det gör ont om det nu gör ont. Men förhoppnignsvis så är det någon inflammation som går över. Själv då full fart?
    Ja, jag har jobbat 117 timmar denna månaden på lager (monterar sopkärl). D e ganska tugnt ska jag säga. Mycket lyft å jag räknade ut att på en arbetsdagdag (ca 4-7 timmar) så går jag ca 8000 steg. man är ganska trött på kvällarna å påskhelgen var väldigt efterlängtad ska jag säga{#lang_emotions_undecided}
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-04-04 00:54:56 följande:
    urk, det låter jobbigt. Fattar att det är skönt med lite ledighet :) Berättade för sjukgymnasten att vi flyttar och hon bara blängde på mig och sa "nej". Men om jag inte packar så blir det inte gjort, gör det hellre nu när jag ändå har tid på mig än om vi får besked att vi inte kan flytta över förrens precis i slutet av månaden så det blir stressigt. Vem vet hur ont jag har då. Tycker redan magen är ivägen när jag ska böja mig ner och så. Den lär ju knappast bli mindre på ett par veckor... Men nu ska jag nog försöka sova, får hoppas att fogarna inte bråkar så mycket. Sambon får väl hyra lyftkran imorgon för att få upp mig ;)
    JO, min mage är oxå helt ivägen. Tänkte jobba till den sista Juli, men man får väl se. Leter lägenhet just nu oxå, men d tar 3 mån innan vi får flytta in å än är där ju ingen får väl se om d har kommit in någon nu på tisdag... Blir troligast precis efter Lillens ankomst (som tidigast) när jag e ny snittad å inte får lyfta mer än bebisen eller 5 kg. Roligt. Ska oxå sova nu eller läsa lite engelska kanske?!
  • knyzzel
    Mandy86 skrev 2010-04-04 10:34:55 följande:
    Jag vill också vara med här på ett hörn =) Bf 9 augusti
    Hej å välkommen/-na :0) Kul me fler här inne.

har precis kommit hem från min lilla mamma där vi åt påskmiddag å firade min lillebrors födelsedag:0) SSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gott d va!

Just nu sitter jag å har ångest för nästa vecka. Ska jobba 6½ timme tisdag, gå i skolan å jobba onsdag , torsdag å fredag å så ska jag på arbets intervju på torsdag oxå.  Fredag å lördag å e d dax för kalas igen. Jobbar 5 timmar på lördagen oxå innan vi ska iväg. känns som om jag kommer att vara ganska trött på söndagen.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-04 21:20:52 följande:
    jotack det va en lättnad, nu vet jag ju att han sparkar uppåt emot revbenen mertill.....jag har haft jättemys med mina underbara vänner i varberg å kom just hem....men just när vi kom fram så fick jag ett telefonsamtal...fr HAN. å till en början så va han tom lite trevlig å sa-jag skiter i vad alla andra säjer om att jag valt å skaffa barn med dig å du ska veta det att jag VALDE DIG! jag är 41 år å har inga barn sen innan å det va själv valt. Men dig ville jag ha med....men du e ju trots det dum i huvudet å en simpel hora...jaa hur ska det gå för min son asså, kan ju vara glad att vi inte får en dotter så hon inte blir samma luder som dig. Det verkar ju ligga i dina gener, men skitsamma jag vill inte ha dig ändå, har sj vart bortrest nu å levt singel liv.....jag försökte in i det sista att bita ihop, å vet inte varför jag i hela fridens namn inte bara la på luren för....till slut så brast det å jag började stortjuta...mina vänner kom å ställde sig runt mig å kramade mig hårt....å sa-låt inte han förstöra dig....jag vill inte ha han tillbax MEN jag hade ju hoppats på att vi skulle kunna fungera som föräldrar till vårt gemensamma barn..men snart ger jag upp känner jag....han tog upp saker som jag sagt under gräl för 1 1/2 år sedan...detta ska jag tydligen få höra i all evighet. men jag fick tröst å kramar, å dom drog igång grillen....sen hade vi riktigt trevligt måste jag säja, åt mkt god mat å sällskapet var toppen...hade hur mys som helst. Vi skrattade å mådde gott, ena vänninnan har en son på 13 år som e såå kär...å vi retades lite med han, haha åå va han rodnade :) Men ang mitt x....dom blev förvånade över vilket lugn jag hade, men jag försöker hela tiden sätta min lille sons välmående före själva saken att bråka tillbax. Han sa det med att jag skulle nu välja om han skulle vara delaktig i vårt barns liv, antingen så ville jag ha med han på förlossningen eller inte! å säjer jag nej, ja då kommer barnet bli utan far....så jag sa att han fick vara med...*snyft* jag tycker jag e stark å kämpar på...men just i denna stund så känner tom jag mig lite liten... jag börjar tro att den man jag älskade så oerhört, mitt livs kärlek bara var en lögn, en illusion av ngt som aldrig var....han sa att jag skulle from nu informera han om alla ev ul, å annat för jag skulle minsann inte kunna säja längre fram att han inte vart delaktig-MEN DET HAR HAN JU INTE! men det börjar kanske gå upp för han att om han ska stämma mig på gemensam vårdnad så vad ska han säja? han sa det med, jag skiter i hela dig, men du hör av dig om det e ngt med vår son. Mina väninnor samt deras resp tyckte att jag skulle banda våra samtal...men jag vet ju inte hur? Nåja ville bara skriva av mig lite....
    Åh lilla gumman! vad jobbigt... Han e ett svin! Men när han ringer så sätter på på din högtalare så fort där är andra som kan höra vad han säger så har du vitne i alla fall på vad han säger.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 09:21:16 följande:
    Naaw tack gumman...det betyder så mkt att få lite pepp, du anar inte....men knäcka mig kommer han aldrig att göra igen. men jag blev ledsen, helt klart...jag börjar ju tro att jag levt i en lögn i flera år....tusen tack gumman
    Nä, men go morron Tjejen.  Länge sedan nu:0/
  • knyzzel

Hej på er alla. Har surfat runder efter DEN perfekta juniorsängen till dottern, men inte hittat en ända snygg & till bra pris. Hittade hensvik juniorsäng, men den säljs inte på ikea längre... j*vla trams å här i skåne finns dem knappt på blocket heller. Ska ta en dusch med dottern nu sen ska vi göra pannkaker med bacon.... mmmmmm

Hörs sen

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10