Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-02-27 17:35:09 följande:
    nej sänglinne köper vi också nytt! Jaa..vad man ska säga..ja.. säg att du har en annan på g också, att du tackar så hjärtligt men att du kanske redan har tackat ja till en annan..?Hittade en bild på vilken vagn vi ska köpa till veckan! Det är en annons, men exakt samma färg och så!www.gnetagalten.se/v%C3%A4stra-g%C3%B6taland-...!.html
    jo men jag tackar å tar emot hjärtligt för jag e ju tacksam men det va inte det jag riktigt ville ha...jag får be dom ställa den på vinden sålänge å säja att det kan stå där tills liten kommer så det inte tar plats än. Sen råkar det aldrig komma ner igen. känner mig bara så elak å otacksam, vilket jag inte är....å dom har ju redan köpt det...

Vagnen du länkade till va jättefin :)
  • Bubbis10

Här inne va det dött som i graven ja....jaa själv har man legat sen igår  ef med sprängande huvudvärk, så jag till slut kräktes å fick ringa 112, tänkte att nu har jag fått en hjärnblödning, ambulans kom hit..kollade hjärtat å puls, det va lite högt men jag va ju upprörd med..jag har ju KRAFTIG migrän å kan bli allvarligt däran av det. Dom sa att jag kunde ta 2 st alvedon 500 mg utan att det skadade liten ,men min medecin får jag INTE ta. dom sa att om jag behövde åka in å det inte släppte så skulle jag ringa tillbax så skulle dom hämta mig....

Dom ville helst undvika det då min dotter var hemma å jag hade inte ngn som kunde ta henne....har legat hela dan idag ..tills nu....tänkte kika in å kolla vad det handlade om idag...men nada?

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-02-28 13:10:46 följande:
    Pregga; jobbigt med migrän,  jag har flera vämner som kräks utav det och får ligga hela dan utav det, inget ovanligt men fruktansvärt jobbigt..ja här var det dött ja, undrar vart alla är..?
    jo det e ett helsike..hua..
    jaa det e ju dött som i graven....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-28 15:37:22 följande:
    Ja verkligen skönt! :)
    Min latinska ros...jag e så glad för din skull att du nu vet att dom mår bra, hehe
    nu kommer mina gäster, men jag hör av mig på tel när dom gått =)
    pözz
  • Bubbis10

Mina Sd har lagt sig, men kan tycka att det gör lite ont i ena sidan när jag kissat....inte i underlivet utan mer i buken, ska be om ett uvi test på ons när jag ska träffa läkaren. Ska ta upp detta åxå..som en lite ond känsla som ger med sig direkt men ändå finns där när jag kissat...uch....men bara på ena sidan....hm..

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-28 17:07:25 följande:
    Pregga gumman jag har ingen aning om vad ditt kan vara men försök att inte oroa dig, du kommer till läkaren på onsdag och det är dumt att stressa upp sig mer än nödvändigt. Om det är uvi vilken jag inte tror/hoppas det är får du isåf svar med detsamma på ons. Ring mig snart! Jag ruttnar av tristess på jobbet... Suck...
    haha nu har mina gäster gått, mja asså det göt ju inte ont när jag kissar å jag kissar inte oftare, då jag hade uvi för 10 år sen så kändes det som att kissa taggtråd.
    Men sen kan ju uvi vara smygandes med å inte kännas men jag väntar tills på ons då jag har tid till läkeren....å ska försöka att inte stressa upp mig :) har inte haft en sammandragning idag förens nu.....men det e små bara, kolla din tel nu...hihihih
  • Bubbis10

Nu undrar jag en sak- är det ngn som redan fått sin berömda linje rakt upp emot naveln? jag fick en jätte tydlig när jag väntade dottern, den gick tom över naveln å upp mellan brösten, men än så länge ingen linje här....
    Nu blir det snart mat, det som blev kvar fr igår-chilli con carne med ris :) mums....
    Fiser man gott av bönorna sen, hahahaha ytterligare ett skäl till att det e gött å bo ensam..hahaha

Jo HAN ringde idag, bara dummade sig hela tiden om att hans sk fam ska titta på liten sen när jag fött, öh dom hatar mig så på bb e dom INTE välkommna!! Pronto....

• Bubbis10

Börjar fundera lite på hur denna förlossningen kommer bli....å känner liite ångest, med dottern..ja det var en smärta som inte kan liknas vid ngt annat. jag svimmade 3 gng, kräktes ..å SKREK rakt ut, jag döööör...hahahaha
    jag trodde seriöst min sista stund va kommen. haha
    Jag försökte gråta å pressa fram tårar men inte en tår kom..
    hm, ngt jag försöker trösta mig medär att jag vet ju hur det känns, har ju gått igenom det innan, så det kommer ju inte som en chock. Kan ju knappast bli värre än det va med lillan...
    Får se det som en tröst.....mm, men men ändå börjar tankar på förlossningen komma nu...men jag vet ju vad jag får för det =)

har dock väntat i 11 år pga rädsla bla....trodde aldrig jag skulle skaffa mer barn, haha

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-28 21:33:24 följande:
    Var f-n e alla?! Jag e ju prat sugen!
    haha ska svara snart, sitter i tel bara...:)
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-02-28 22:12:05 följande:
    Och jag har inte skrivit idag för jag mår skit... både fysiskt och psykiskt. Är så stressad över att inte hinna packa allt och få ordning. Nu har det ringt 2st som vill kolla på lägenheten, en kanske på onsdag men hon hör av sig igen, den andra skulle ringa senare men har inte hört av sig.  Är lite svårt att hålla ordning, känns som om vi måste det om någon ska komma hit, kanske inte är så men ja så känns det. Står kartonger överallt och vi rensar ut sånt som ska kastas så det står högar med prylar i varje hörn. Tar lite i taget men det går som sagt långsamt. Så den stressen och foglossningen har gjort att jag knappt sover.  Bröt ihop idag över det, men hanen har ryckt in och hjälpt till så vi har fått lite gjort. Ev. får han besked om jobb/praktik i veckan och då kanske jag måste klara mig själv på dagarna och sköta större delen av packandet. Så just nu är det kaos i mitt huvud och huvudvärken kommer krypandes. Äter chokladglass nu, det brukar hjälpa min migrän :)
    Hej T0va!
    Jobbigt att du mår dåligt idag, hoppas det blir lugnare snart =)
    Du, jag blir lite förbryllad?? du pratar om en hane, å jag vet att du har kaniner, men jag tror ju inte det e den som hjälper till, så vad menar du?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10