Vi fortsätter, Bf aug 10
Vagnen du länkade till va jättefin :)
Här inne va det dött som i graven ja....jaa själv har man legat sen igår ef med sprängande huvudvärk, så jag till slut kräktes å fick ringa 112, tänkte att nu har jag fått en hjärnblödning, ambulans kom hit..kollade hjärtat å puls, det va lite högt men jag va ju upprörd med..jag har ju KRAFTIG migrän å kan bli allvarligt däran av det. Dom sa att jag kunde ta 2 st alvedon 500 mg utan att det skadade liten ,men min medecin får jag INTE ta. dom sa att om jag behövde åka in å det inte släppte så skulle jag ringa tillbax så skulle dom hämta mig....
Dom ville helst undvika det då min dotter var hemma å jag hade inte ngn som kunde ta henne....har legat hela dan idag ..tills nu....tänkte kika in å kolla vad det handlade om idag...men nada?
Mina Sd har lagt sig, men kan tycka att det gör lite ont i ena sidan när jag kissat....inte i underlivet utan mer i buken, ska be om ett uvi test på ons när jag ska träffa läkaren. Ska ta upp detta åxå..som en lite ond känsla som ger med sig direkt men ändå finns där när jag kissat...uch....men bara på ena sidan....hm..
Nu undrar jag en sak- är det ngn som redan fått sin berömda linje rakt upp emot naveln? jag fick en jätte tydlig när jag väntade dottern, den gick tom över naveln å upp mellan brösten, men än så länge ingen linje här....
Nu blir det snart mat, det som blev kvar fr igår-chilli con carne med ris :) mums....
Fiser man gott av bönorna sen, hahahaha ytterligare ett skäl till att det e gött å bo ensam..hahaha
Jo HAN ringde idag, bara dummade sig hela tiden om att hans sk fam ska titta på liten sen när jag fött, öh dom hatar mig så på bb e dom INTE välkommna!! Pronto....
Börjar fundera lite på hur denna förlossningen kommer bli....å känner liite ångest, med dottern..ja det var en smärta som inte kan liknas vid ngt annat. jag svimmade 3 gng, kräktes ..å SKREK rakt ut, jag döööör...hahahaha
jag trodde seriöst min sista stund va kommen. haha
Jag försökte gråta å pressa fram tårar men inte en tår kom..
hm, ngt jag försöker trösta mig medär att jag vet ju hur det känns, har ju gått igenom det innan, så det kommer ju inte som en chock. Kan ju knappast bli värre än det va med lillan...
Får se det som en tröst.....mm, men men ändå börjar tankar på förlossningen komma nu...men jag vet ju vad jag får för det =)
har dock väntat i 11 år pga rädsla bla....trodde aldrig jag skulle skaffa mer barn, haha