knyzzel skrev 2010-02-26 21:40:46 följande:
Hej hej... Tycker att denna graviditeten är helt upp åt väggarna! Är konstant täpt i näsan, kissar oftare, konstant törstig (mjölk, juice, vatten) , fortfarande illamående dagar i streck, känner mig trött, deprimerad å allmänt sjuk å svag. Håret ska vi inte tala om! Tort å slitet. Ser ut som GAMMALT löshår. Förra graviditeten så kände jag mig frisk å väldigt stark, som när jag var i toppform. Jag träna hundkurser, redin hästen (jag red inte, men jag sköte markarbetet å skitgörat) tog mitt körkort å jobbade så fort jag fick chansen.
hahaha jisses, gammalt löshår, asg...jo asså saken e denna att med min grav me dottern så mådde jag pyton, kräktes som en gnu asså. men nu mår jag ju riktigt bra egenteligen, bara lite orolig för sammandragningarna, men som sagt dom kommer oftast när jag stressat, eller e orolig för annat....
har dock inte ont eller så.
ja jag e med törstig, kan lätt dricka 3 l mjölk om dagen...haha så olika det kan vara fr gång till gång....man lurar ju sig sj genom å tro att det ska vara ngt liknande ....