Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

jo jag får dessa sammandragnngar vid stress samt om jag går lite mkt....går jag å vilar så ger det med sig direkt..

• Bubbis10
    AlwaysOnMyMind skrev 2010-02-26 19:43:23 följande:
    Jag har också ganska mycket sammandragningar dock mest när jag åker bil. Väntar tredje barnet så det kan vara så att jag är extra känslig.Som jag skrivit förr så hade jag mycket sd med tidigare barn men då började det i vecka 16 och denna gången har det redan hållit på i några veckor.Orolig är jag dock inte för jag vet att det inte är farligt såvida man inte har ont men jag var fruktansvärt nojig tidigare, speciellt med första barnet.
    Tusen tack för ditt svar, hade detta med min dotter åxå men inte så tidigt som nu, å jag som vart lite nojjig innan fick ju vatten på min kvarn direkt. Jag har läst lite överallt nu att så länge dom inte gör ont eller håller i sig så ska det inte vara ngn fara.....men det e ändå skönt å höra andra i samma situation, känner sig lätt ensam i det annars...har ju som sagt hört att man känner av det tidigare då man fått barn tidigare...hoppas att det e så enkelt...
    tack igen för svaret...
  • Bubbis10

Btw, var sjutton har Bizzie tagit vägen??

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 21:40:46 följande:
    Hej hej... Tycker att denna graviditeten är helt upp åt väggarna! Är konstant täpt i näsan, kissar oftare, konstant törstig (mjölk, juice, vatten) , fortfarande illamående dagar i streck, känner mig trött, deprimerad å allmänt sjuk å svag. Håret ska vi inte tala om! Tort å slitet. Ser ut som GAMMALT löshår. Förra graviditeten så kände jag mig frisk å väldigt stark, som när jag var i toppform. Jag träna hundkurser, redin hästen (jag red inte, men jag sköte markarbetet å skitgörat) tog mitt körkort å jobbade så fort jag fick chansen.
    hahaha jisses, gammalt löshår, asg...jo asså saken e denna att med min grav me dottern så mådde jag pyton, kräktes som en gnu asså. men nu mår jag ju riktigt bra egenteligen, bara lite orolig för sammandragningarna, men som sagt dom kommer oftast när jag stressat, eller e orolig för annat....
    har dock inte ont eller så.
    ja jag e med törstig, kan lätt dricka 3 l mjölk om dagen...haha så olika det kan vara fr gång till gång....man lurar ju sig sj genom å tro att det ska vara ngt liknande ....
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-02-26 21:10:31 följande:
    Tänkte bara säga att jag nu ska åka iväg för att jobba på kollo en vecka. Det är jättesegt internet där, så jag kommer nog inte kika in så mycket. Ni får ha det så fint allihopa! 
    Du kommer vara saknad Malten :)
    Hoppas du får en trevlig vistelse iallafall...
    kram
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 22:33:57 följande:
    Ja, mmen nått kunde ju stämma, mer än att man SKA bli RUND. Sitter här å äter apelsin å dricker coca cola. Läste att att DU har bestämt namn på "dottern". Får man fråga vad du tänkt dej.
    haha jo man kan ju tycka det :) asså jag vet ju inte om det e en dotter, å det spelar absolut inte ngn som helst roll. haha bara att jag drömde om en flicka det sista så...men som sagt, könet för mig e helt oviktigt....jag har namn åt båda 2 oavsett vad det blir, hihihi men än så länge får det förbli en hemlis, men jag e svag för franska namn =) sen ett cubanskt, som änvändes i sverige för längesen. Å pojken har sitt eget namn med pappans namn som mellan namn =)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 22:44:56 följande:
    Okej. Låter ju spännande. Jag har bestämt att om d blir en pojke så SKA han heta Silas (andranamn)  (efternamn) Flicka står d ganska tomt tyvärr. Funderat på Nelli å andranamn melissa, men inget bestämt. Väntar fortfarande på DE RÄTTA NAMNET om man kan säga så.
    hehe ok, fina namn..silas, hm...känner igen det..betyder inte det ngt spiciellt?
    jo ibland så vet man ju inte med en gng om namnet man valt e det rätta, men jag e 110 % säker på mina namn.hihihi
  • Bubbis10

E fruktansvärt trött å ska bädda ner mig, natti natt....sov så gött..
    kraam

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-26 22:47:38 följande:
    Briogirl: Vad roligt at du är tillbaka på fl. Dock med ett annat nick, det tog mig en stund att fatta vem du var men till slut så
    haha jo jag har sett detta åxå ;) förstod ju ganska så snabbt..hihihihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 22:44:56 följande:
    Okej. Låter ju spännande. Jag har bestämt att om d blir en pojke så SKA han heta Silas (andranamn)  (efternamn) Flicka står d ganska tomt tyvärr. Funderat på Nelli å andranamn melissa, men inget bestämt. Väntar fortfarande på DE RÄTTA NAMNET om man kan säga så.
    innan jag lägger mig, e inte silas judiskt namn?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10