Vi fortsätter, Bf aug 10
Min väninna fick på sitt vita armband (el, vad det heter?) nr 666 så hon sa till dem att hon inte kunde ha det numret men hon tittade upp och ned så det var egentligen nr 999 
Min väninna fick på sitt vita armband (el, vad det heter?) nr 666 så hon sa till dem att hon inte kunde ha det numret men hon tittade upp och ned så det var egentligen nr 999 

Håller med till 100! Har haft denna tråden i mina favoriter sen jag började följa er, efter ungefär halva graviditeten. Har känts superbra med många av er som gått igenom graviditeter tidigare och massa bra tips och stöd.
synd att vi är så utspridda i landet, jag kunde allt behöva lite fler fikakompisar. har ju de flesta som jag umgås med på jobbet i danmark och mina bra vänner i malmö har genom åren visat sig inte vara så bra vänner, så många försvinner med tiden..men kanske möter man nya människor när man blir mamma och är ute sen
Ja, inga av våra vänner har barn ännu..men vi hoppas kunna träffa dem och umgås någerlunda framöver iallafall! Jag är själv ingen festprisse längre, blev "den tråkiga" till slut så en del har man kommit ifrån på det sättet också som du skriver Pregga.
Kanske blir vännerna inspirerade till att skaffa barn snart också
hade ju varit det allra bästa
Har ju inga barn sedan tidigare heller så då är det väl vanligt Godmorgon sötnosar!!
Sitter här med huvudvärk som inte vill ge med sig och dricker varmt vatten med honung och äter rostade mackor, yummy! Elinnnnn faan va gott med Oboý! Har inte köpt hem det sedan jag bodde hemma, haha..men nu blev jag skitsugen!
Klarblå himmel och sol idag - får se vad dagen har att bjuda på!
Haha, nej det låter ju iofs smått obehagligt.. Är väl bebisen som ligger där allra längst nere nu då
Morning
Carolh, nu är jag här iallafall. BF+2 idag och inget speciellt fortfarande. Är ju så långa väntetider hos barnmorskan att vi inte fått en tid förrän BF+10 nästa gång.
Förresten när jag ska föda blir jag på sjukhuset ca48 timmar för här gör dem kontroll efter 24h och innan dess får ingen gå hem (även om man fött barn innan) och nästa kontroll är inom ytterligare 24h, sambon har inte körkort och vi orkar inte ta oss tillbaka dit så snabbt igen 
Elinnnnn hoppas du har öppnat dig är mer än DAGS nu! Får skriva här inne sen så alla vi nyfikna får läsa hur det gått
Pregga, come on..hur länge ska du gå och ha känningar av olika saker hela tiden, bäst din skatt kommer nu i veckan
kram på er