Inlägg från: Mandy86 |Visa alla inlägg
  • Mandy86

Vi fortsätter, Bf aug 10

Min tös rör sig mycket hela dagarna och nätterna fortfarande!

BF 100809
  • Mandy86

Godmorgon!!

Hade värkar och massa tryck nedåt hela dagen och kvällen igår, trodde att det äntligen var nåt på G..bara nåt lite..men nää..hur lugnt som helst i natt, vilket det inte brukar vara! Och lugnt även nu på morgonen..lalala...ska gå in på din tråd elinnnnn och läsa

kram på er

BF 100809
  • Mandy86
    carohl skrev 2010-08-06 10:00:21 följande:
    God morgon tjejer!

Nu var det "länge sen" någon födde så jag håller tummarna för de det är dags för och de som vill föda nu! Jag har blivit småförkyld så för mig blir det ingen bebis än skulle jag tro. Pratade med BM imorse och hon sa att kroppen brukar klara av förkylningen före man föder, att det är högst ovanligt att man föder när man är sjuk/förkyld/har magsjuka m.m. Så who knows jag kanske får gå tiden ut? Som jag sagt förut så vill jag gärna det.

Idag väcktes jag av min sambo som hade dukat en supermysig och god frukost åt oss ute. Mycket trevligt måste jag säga!
    Nu ska vi till stranden.

Kram på er!
    Lustigt att du skriver om detta, för i en hel vecka har jag varit hes, haft huvudvärk och varit småförkyld..suck!! Är dock på väg bort nu, jättejobbigt att det tar på alla extra krafter man har
    BF 100809
  • Mandy86

Carohl: Hoppas på det! Vill ju lukta på och kramas med bebis snart! Går och tittar på sängen och vagnen varje dag ju

BF 100809
  • Mandy86

Här är det ovanligt lugnt i magen..lalala..

BF 100809
  • Mandy86
    elinnnnn skrev 2010-08-06 19:35:46 följande:
    aj aj aj, massa tryck nedåt och massa ilningar och molvärk

fattas bara värkar!
    haha..hoppas de händer nåt ikväll!
    BF 100809
  • Mandy86

Har gått upp 4 kg på fyra dagar nu! Usch! +29kg i allt!! Och allt sitter bara på magen..hum!

Elinnnnn ska du föda i Malmö?

BF 100809
  • Mandy86

Perssonlund: Ja, bor bakom pildammarna så är ju rätt nära när det är dags

BF 100809
  • Mandy86

Jaha, snart BF dårå...händer inte ett skit här!!
    Har tvättat hela dagen (3 trappor ner) och varit ute och gått, var ute och gick två timmar igår med..

Enligt barnmorska och sista mens skulle jag haft BF 1 augusti men som sagt enligt RUL v.18 är det imorgon.

Har inte lossnat ett skit om någon flytning eller slempropp här inte! Gör det alltid det innan? ni som vet?

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10