Vi fortsätter, Bf aug 10
Hormonrand har jag också längs med hela magen
Hormonrand har jag också längs med hela magen
Idag ska jag äta lunch med pojkvännen och sedan när jag handlat så går jag förbi Life och köper hallonbladste, tänkte att det kan jag ju prova iallafall.. spännande och se om där händer något innan BF
Hej hopp!
Så har man städat rent hela lägenheten. Vet ej vem som skrev för ett par dagar sedan om rengöringsmedel, men jag ääälskar också lukten av det! Så nu städar jag för minsta lilla - haha!
Ligger även i badkaret varje kväll och doftar på mitt badskum!
Sitter och lyssnar på musik just nu och kollar BB - listor på google. Verkar finnas en massa saker som rekommenderas att ta med, men man får väl sortera ut vad som känns nödvändigt.
Ska ut en runda idag och titta efter amningslinne så att jag har det åtminstone 
Puha, redan 30 grader, jag svettas!
Blir nog en kanonsöndag! Ang. svullnad mellan benen så har jag haft det sen v.12..
men det är pga trycket nedåt..
Gjorde ett sista försök att raka mig mellan benen häromdagen, ja..lite på måfå väl..såg roligt ut
när jag tittade i spegeln sen, har gett upp det nu
Godmorgon, har inte heller sovit något inatt men fick sovit ett par timmar nu på morgonen sedan sambon gått till jobbet 
Har också fått svullna fötter och händer de sista dagarna, gör ont också..men tror bara att det hör till på slutet
Ja, promenader börjar bli jobbigt..har varit ute 1 timme i lördags och samma igår..
men det orkar jag inte mer. Är ju helt färdig när man kommer hem.
Och på balkongen skiner solen hela dagen, börjar också bli jobbigt. Ska se om jag inte kan
ordna med ett parasoll i varje fall, jag som äälskar att vara utomhus vill inte sitta inne dessa veckorna!
detta är på gården bredvid oss igårkväll http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1171689/TV-Se-blixten-sla-ner-i-centrala-Malmo.html