Inlägg från: Mandy86 |Visa alla inlägg
  • Mandy86

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-13 11:38:52 följande:
    Tjejer en liten aug bebis blev en juli bebis ist....
    sitter här å gråter, gu va känsligt...

VI HAR FÅTT EN BEBIS PÅ TRÅDEN-
    FICK ETT SMS INATT-LITE HASTIGT SÅ FÖDDES VÄRLDENS VACKRASTE BARN INATT,EN VÄLSKAPT POJKE SOM FÅR VILKEN MÄNNISKA SOM HELST ATT LE, 2810 G OCH 45 CM LÅNG, JAG KAN INTE VARA LYCKLIGARE
    vÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA BARN,DU ÄR REDAN SÅ ÄLSKAD AV OSS.

sOFIE&LAURA FICK EN POJK INATT....GU SOM JAG TJUTER HÄR DÅ....känslig::::
    Stort grattis till Sofie&Laura, guud vad roligt!!
    Min sambos syster fick även hon en pojke i natt! Nu längtar man ÄNNU mera själv!

Ja, v. 37 idag..tiden går fort som bara den! Nu får vi se vem som blir nästa här på tråden då!
    BF 100809
  • Mandy86

Vi har bestämt namn sedan länge, men vi är oense om andranamn. Jag tycker att det blir för kort utan men sambon tycker det räcker med namn och efternamn, vi får helt enkelt kompromissa.

Vi tänkte hålla namnet hemligt tills efter födseln så det får bli en överraskning

BF 100809
  • Mandy86

Godmorgon!

Fast jag har också varit uppe ett tag redan. som sagt omöjligt att sova ordentligt i värmen, av fiskmåsar och av diverse gräsklippare och annat..som hör till =)

Grattis till er som byter vecka idag!

Idag blir mest tvätta, handla mat, gå promenad, se unga mödrar..ja..det blir lagom Cool

BF 100809
  • Mandy86

Oj, hoppas det går bra för dig Pregga! Spännande i vilket fall som...!!

Jag har mått illa de senaste två dagarna, lillan rör sig mycket mer än hon gjort senaste veckan

Och fötterna svullnar så fort jag ställer mig upp =( Går runt med bandage runt fötterna eftersom inga stödstrumpor passar..hum..

Ska iallafall se film ikväll och mysa
    Kram på er

BF 100809
  • Mandy86

God morgon!

Har också BM besök idag, men först i eftermiddag. Det blir en runda på H&M innan dess.
    Har kommit på att jag nästan inte har några kläder alls i storlek 50, och vi har ju jättedåligt med tvättider =/

Hmm..annars inget nytt alls..skriver mer här efter besöket Solig

BF 100809
  • Mandy86

V. 38 idag! Nu har även jag börjat känna av värkar, bara ett par gånger om dagen, men ändå. =)

Idag kommer mamma och syster och hälsar på, orkar inte med besök nästan, men tiden går fortare när det händer något.

Ha en skön dag alla

BF 100809
  • Mandy86

Knyzzel all lycka till!!

BM besöket igår gick bra. Får se om det hinner bli ett sista besök dagarna innan BF eller ej.

Måste börja äta två niferex om dagen istället för en, järnvärdet hade sjunkit lite igen. Passade på att väga mig på mvc också, + 22 kg! Nu får det räcka. Som tur är så sitter alla kilon på magen =)

Kraam

BF 100809
  • Mandy86

God förmiddag!

Ja, i natt har jag också sovit nästan en hel natt! Var uppe 1 gång bara och sedan sov jag i sju timmar,
    känns bra att ha lite mer energi

Har verkligen ingenting planerat idag. Blir väl gå en runda, läsa  bok, se tour de france..

ha en skön dag allihop

BF 100809
  • Mandy86

Godmorgon tjejer!

Här är allt lugnt som vanligt..sambon går på semester idag så snart är vi två som går hemma om dagarna.
    Då hinner vi städa undan och fixa klart med det sista behövliga tills lillan kommer =)

Återstår att se vad helgen har att bjuda på, har inga planer alls..
    Kram

BF 100809
  • Mandy86

Godmorgon!

Ser ut att bli ännu en varm och solig dag!
    V. 39 idag!! När ska det hända något mera...lalala..

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10