Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-12 10:58:01 följande:
    Hej (förresten) tjejer!Jag är hemma nu efter ett dygnspass, ska hoppa in i duschen strax då jag ska få besök av en kompis med hennes bebis. Jag ska bjuda de på lunch eller ja henne då.När jag kom hem så gick jag in på halens och köpte ett par billiga söta gardiner i rosa (finns i blått med) jag gillar mest panel men dessa fick funka då jag kommer att handla fler och det var bra pris, jag köpte även en flask/matvärmare allt på fyndhörnan, nice nice! =)Hoppas allt är bra med er. Jag orkar inte läsa bakåt vad som har skrivits...
    Hey babe :) hoppas du får en skön dag med väninnan, hihi
    vi lär väl höras senare. ska till posten snart...kraam
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-12 11:04:20 följande:
    Tack för bilden, ska nog skaffa en sån :)
    Så lite, den e UNDERBAR! fattar inte att jag inte visste om det när jag fick lillan för 11 år sen, om den fanns då vill säja.

Mitt x ska ev flytta till LONDON!!!
    hahahaahh HOPPAS!!!!!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-12 11:08:53 följande:
    nej jag personligen tycker inte att alkohol är så viktigt att man måste ta det när jag ammar. Kan man inte avstå alkohol under den tiden tycker jag att man ska fundera på varför man dricker. Det finns mycket annat gott man kan dricka.
    Kunde inte sagt det bättre själv :)
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-12 11:12:47 följande:
    Carohl: Skönt du mår bättre. Hittade inga "fel"?Pregga: Söt stor bula du fått nu Jag spanar lite här fortfarande trots det jag blitt bakåtflyttad lite!!!
    Hihi tack så mkt gumman :)
    den kära leken skrev 2010-04-12 11:16:12 följande:
    Haha, det kanske inte varit helt fel om han gjorde. :)
    Nej det hade ju vart pricken över i, et...hahahahaha
    näe nu ska jag iväg å fika å posta paket.
    Kram på er
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-12 11:28:28 följande:
    Åh vad skönt för din skull ifall han flyttar!
    Jo om det ligger ngn sanning i det så :)

Var ute å gick i det sköna vädret å snubblade till på en kullesten, tur att jag INTE ramlade, men rädd blev jag...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-12 15:25:42 följande:
    ja jag snublade på småsten i påsk och föll på knäna och skrapade upp mig, blev rädd om magen då med, men kände inget spec efteråt.Nu har jag suttit i solen hela förmiddagen, måste vila mig lite haha, alldeles röd!Usch jag har ingen mataptit alls just nu, och så ska man laga mat till gubben..*suck* k'nns som ett helt företag..
    jo man blir ju skiträdd, tur va så hann jag få balans å ramlade inte, då hade jag inte suttit här utan ringt ambulans typ....hahahahahaa
    ja det e underbart väder idag, har sj vart ute ju å blev skittrött nu, men ska snart laga mat. Idag blir det biffar med rå lök i å persiljesmör.
    jag var ju utan aptit i 2 dagar men kunde snabbt koppla det till att det va de dagarna jag hadekontakt med mitt x....å nu äter jag som vanligt igen...helt företag, haha jo tacka ja....i know...*asg*
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-12 16:04:29 följande:
    Hej tjejer!  Vilken härlig solig dag! Inatt sparkade min lille på som bara den och min man fick äntligen känna lite sparkar också! Tyvärr är mina fogar/höft allt sämre, har svårt att sova och imorse kunde jag knappt gå runt i lägenheten pga höften. Imorn ska jag köpa ett foglossningsbälte, nån som använder det?
    det e ju såå mys å känna sin lille krabat, haha min väckte mig flera gng när jag sov..haha busen...har hört att foglossningsbälte ska underlätta lite iallafall..
    Lysmasken skrev 2010-04-12 16:08:17 följande:
    Ska snart ställa mig å skala potatis. Blir potatismos, korv och gurkmajjo. Ska gå på familjeverkstan ikväll, kl 18,30 å i 2 timmar framåt.
    hihi här lagas det just nu hemmagjorda pannbiffar med persiljesmör i , med potatismos...hihi mums...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-12 17:07:39 följande:
    hihi, nu har min vän varit med i radion om sin förlossning, jag skrev om den tidigare, men vet inte om nån läste det. Hon födde hemma i sovrummet på golvet och sen kom de inte ner för trappen med båren, var för trångt, så de fick åka grävskopa ner från balkongen, haha.
    hahahaha vilken syn asså....
  • Bubbis10

haha folk asså, en Ts som undrar om man kan bli tagen analt i samma ställning som missionären, å folk svarar helt seriöst.....hahahahahaha FL i ett nötskal.

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-12 18:01:32 följande:
    ny profilfoto ser jag. vilket långt långt hår du fått! fint
    hihi tack så mkt gumman, jag har ner till midjan å har haft hela tiden, men jag hade uppsatt på det andra fotot ;)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-12 19:17:02 följande:
    Pregga gumman, jag håller med sweetlilly. Fin profilbild! Idag har jag haft besök heeeela dagen och nu är jag helt slut och sitter som ett kolli på soffan, eller inte riktigt. Jag bakar bullar men sitter på soffan för tillfället och väntar på att degen ska jäsa klart. Sen ska det bli vaniljbullar mums!
    hahahah gumman då, det va Elinnnn som sa det :) *fniss* men tack så mkt, hihihi
    å vaniljbullar lät göttans, en annan tvättar nu täcken å kuddar som elementet läckt på, urk..hade ingen lust å e skittrött...hörru skicka hit en bulle va?! haha
    kraaam
    SweetLilly skrev 2010-04-12 19:44:55 följande:
    jag kommenterade inte profil bilden men jag kan göra det nu; Superfint!
    hahaha tack så mkt gumman..{#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10