Vi fortsätter, Bf aug 10
jag ringde just till familjerätten å dom sa att han har INGA som helst rättigheter å efter att jag berättade hur han betett sig så tyckte dom även att umgänget skulle ses över när det e dags för det. Å det kan dröja länge innan det ens blir aktuellt.Jaha då ska man om ett par timmar till Hässleholms usla iaf trångsynta BM ![]()
Känns lagom kul att gå dit faktist.
Ja kul är ju att få höra hjärtslagen på "mini" men hmm att ta en diskution om ditt och datt e nog inte lönt *Suck*...
Fy har fått min "Älskade" halsbränna igen....Åhh så lycklig den gör mig.....NOT!!!
Hoppas tösen ligger kvar nu med huvudet neråt den lille busen ![]()
Pratade med Bm nu, å jag har ju tid på tors, då jag gått vin i v 41, så då blir det ev hinnsvepning.
en ordentlig sådan, sen får vi se om jag sätts igång, för han blir ju för stor.

och jag hoppas verkligen inte att den tiden blir utnyttjad för lilleman SKA titta ut innan dess hoppas jag!
Du får flytta hit Pregga
Asså får ni andra med svettanfall? Och dessutom pattasvett?
Fasen det kvitta rju att man svalkar av sig osv för svetten kommer så fort man bara böjer sig ner för att plocka upp nått från golvet.

och jag hoppas verkligen inte att den tiden blir utnyttjad för lilleman SKA titta ut innan dess hoppas jag!
Du får flytta hit Pregga 
Jaså har du bott i Hässlehålan? Det har blitt en jäkla rövarhåla denna staden faktist.
Och folk klagar på Malmö hmm ja dom vet inte vad dom snackar om.
Ja Bm här (Bokeberg) är hmm ja "LUstiga" om man ska säja nått snällt om dom.
Vem hade du då? Jag hade Birgitta Göransson med mina två andra och ska henne nu idag med då min nya är på semester. har annars nu Lotta Nord.
(min hjärna är på semester)