Vi fortsätter, Bf aug 10
God morgon förresten!
Jag vaknade kl 5.20 och har inte kunnat somnat sen dess. Vad har jag gjort istället? Jo jag har tvättat kläder och kört en diskmaskin. Skönt att det är klart innan dagen börjar på riktigt.
Vilken varm natt det har varit inatt! Vi fick fem droppar regn här igår vid kl 21, trodde att det skulle börja vräka ner men icke! Lovar max fem droppar! Det har inte regnat här på evigheter och gräsmattorna ser ut som halm. Jag orkar inte bry mig...
I eftermiddag ska vi få besök av en präst då Michelle ska döpas på lördag. Bättre sent än aldrig. Vi frågade henne om hon ville döpas eftersom att vi ska döpa våran lilla när hon kommer och det ville hon. Jag passar på att göra det nu innan hon har kommit då jag inte vill ha dopen ihop. Två olika släkt. Mitt förflutna och min framtid, nä jag håller isär det.
Förresten har ni nå namn klara åt era små? Jag har haft det sen dag 1 haha vi har ett unisex namn så könet spelade ingen roll. Nu avslöjar jag vårat namn. Hon ska heta Alexis men andra namnet är vi inte färdiga med.
Till sist vill jag också säga välkommen till de nya "ansikten" kul med nytt blod i tråden!
Här funderar man lite till. man ändrar sig fram och till baka.
Får skicka lite regn till er..
Idag skiner solen så man hoppas att det inte blir för varmt. Nu när man är kanon förkyld. Hostar.....och snorar. Urk!

Lillan bara skräms då och då... molvärken är idag borta. Skönt!