Pregga skrev 2010-07-27 15:16:05 följande:
Jo men exakt, jag skulle ju aldrig försöka få igång det innan v 36-37.
Klart man känner sig trött å klumpig nu,jag har ju svårt å vända mig om i sängen osv..haha vaknar ju stup i kvarten. men men jag har haft en fantastisk graviditet så jag ska inte klaga, MEN man får gnälla gumman å skillnaden e ju att min dotter är 11 år å sköter ju sig till stor del själv, nu e hon iväg å ska på fik med en kompis, hahaha så jag får ju egen tid med.
Du är absolut inte egoistisk på ngt vis som behöver lite egentid, skulle vara konstigt om du inte kände så. Vi behöver alla ladda batterierna emellanåt.
Att barnen idag e tv, beroende eller data beroende e tyvärr väldigt vanligt idag, tänk när vi var små..haha fanns ju inte, vi var ute å lekte jämt. Sen att dom bråkar mkt , kanske lite extra nu beror kanske på att du är just trött, min dotter e expert på att reta upp mig när jag har pms...det e som om dom känner det på sig å ska vara sjujävliga.
nej det är verkeligen inte mkt begärt att behöva bara få vara med sig själv, kan inte din man ta med barnen på ngn helg dag å göra ngt så du får vila upp dig? Du kommer ju behöva alla dina krafter när det e dags snart ju....
Styrkekram
Precis. När vi var små var man ute i skogen och lekte med kompisar man var aldrig hemma.
Det är som de vet mina knappar just nu. Ska ta ett snack med maken när han kommer hem....