• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn

förresten hur mkt går era bebisar upp i vikt nu? genomsnitt i veckan

• Bubbis10

flickor,vill bara meddela att jag inte glömt er,utan har haft det lite jobbigt nu å kommer ha en tid framöver...
    min sons älskade farfar lämnade oss i tis å det är en stor sorg å saknad...jag e förtvivlad...som ni vet så har jag inte alltid haft det så lätt med mitt x å hans fam, men hans pappa stod alltid vid min sida...jag e såå lycklig över mina barn å samtidigt ledsen, vi fick beskedet för ca 2 v sedan å nu e det över, gick såå fort...vi var där samma kväll som han lämnade oss å jag hamnade nog i chock,har aldrig sett ngn död innan å detta var ngn jag tyckte väldigt mkt om, så jag e inte så aktiv alls just nu,e väldigt trött...
    men jag vill att ni ska veta mina fl systrar att jag inte glömmr ngn av er..
    Elinnnn
    sofie&laura
    malten.
    malinski
    nallepuhmamma
    m fl,jag utesluter ingen för att jag inte nämner fler namn, å jag hoppas att ni å era små mår bra å får en fantastisk jul....å ett gott nytt åt.

KRAM PÅ ER-PREGGA!

• Kitty 82

Har enran mens kommit tillbaka?
    Har haft det nu i 2 månaders tid.
    Snacka om att kroppen kommer igång fort igen.
    Nu e det bara fläskbuken som skall bantas bort...

• Bubbis10

Ingen mens här å han blir snart 4 månader,helt underbart å slippa :)

• elinnnnn
    Kitty 82 skrev 2010-12-11 13:32:39 följande:
    Har enran mens kommit tillbaka?Har haft det nu i 2 månaders tid. Snacka om att kroppen kommer igång fort igen.Nu e det bara fläskbuken som skall bantas bort...

jag fick min mens en vecka innan lillan fyllde 3 månader. jag väntar på mens nr 2 nu faktiskt. och ja jag helammar ;) fläskbuk har jag med. hahaha den stannar nog kvar ett tag verkar det som och fortfarande har jag ej gått ner ett kilo sen dagen efter förlossningen
  • mammailund85

nä ingen mens i sikte här. jag gick ner runt 10kg vid förlossningen, därefter 4kg till, dvs typ 1kg per månad. har nu 3kg kvar till startvikt, men går gärna ner några till. magen är inte alls snygg, degig och bristningar från grav. magmusklerna har inte helt gått ihop heller, har era det? 

• Kitty 82

Jag gick ner alla kg i vikt nja förutom 4! kg som envist sitter kvar men jag ska ner mer än de kg. Ska ner till 60 kg och jobbar som en sate för att lyckas.
    Vill inte se ut som ett hängbuksvin
    Tyvärr har ju min mjölk försvunnit ur brösten med så det är tillägg som gäller mend et går bra iaf dock får tösen miniform eller vad det hete. Sånna droppar mot kolik (Stavas?).
    Men hon har inte det iaf nåväl bvc sa iaf vi skulle prova det.
    Snacka om att kroppen iaf INTE är som den var innan man fick barn.
    Nu jhar tyngdlagen hängt i brösten ett tag och fått bristningar s man ser inte klok ut.
    Det jag kan glädjas åt iaf är att man skall fixa till dom samt buk om ca 2½ månad *Nervös*.

• puchelina88

Jag fick min mens när ja sluta amma då va han 2 månader,sen kommer den varje månad!
    men ja har den längre nu en innan!
    jag vägde 67 när ja vart gravid gick upp till 88 sen gick jag ner till 76 så nu ska jag ner till 67 om de går,annars så får ja nöja mig med min kropp;)han vägde ju 4140 när han kom så ja har ju haft en stor kille i magen;)

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • sofie och laura

Hej tjejjer !!!

Gud vad länge sen det vaar!

Beklagar sorgen till min älsklings gumma här inne och jag hoppas ni tar igenom detta!

Alvin har fått kik hosta men vi kom i rättans tid så medicinen verkar annars skulle den inte ha gjort det
    Alvin blir 5 månader id<ag

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10