Bubbis10 skrev 2010-12-21 14:08:09 följande:
Gumman, min lille bubbis går upp ca 130 i v nu, eller så..å innan var der ca 330 så han går inte upp lika mkt längre MEN tänk så skulle dom fortsätta i den takten som innan då hade dom blivit smällfeta, haha ang att vända sig om så gillar min bubbis å göra detta men sen kan det gå dagar då han inte gör det alls..
helsike va dyrt 700 spänn??? shit va hutlöst å tråkigt..
Oväntad skrev 2010-12-17 07:13:52 följande:
Läste om mens och jag har inte fått någon än (Han är 3mån idag) och helammar. Har gjort ett ul på äggstockarna efter då jag blödde länge och där såg de att det kommer dröja ett bra tag innan det kommer igång igen. Bara plus alltså
Har någon av er tum/finger sugare? Isåfall hur löser ni vantar dessa tider?
Min lille älskar ju sin napp, det bästa efter tutten men tappar han den så åker tummen in direkt,men han har ju bara vantar på sig när vi e ute å då har han napp å oftast så somnar han när han e i vagnen.
Måste fråga er andra-sover era bebisar mkt? min e en piggelin aså, vaken i 8 timmar i sträck utan problem å tar en powernapp i 10 min sen e han såå glad, hahaha busungen :)Hej gumman :)
Vi har ju kontakt utanför fl så jag vet att vi inte e bortglömda men man har mkt att göra nu, aså jag som e ensam med 2 barn kan vara glad om jag hinner å skita typ, hahaha å sen e ju julen här å det ska pyntas å bakas mm, vilket blir en jäkla stress här då lilleman vill vara uppe i famnen helt jämt :) gosegris som han e, hihi
jag tror att detta ang mens gäller de flesta, ammar man så kommer den oftast inte men visst kan det hända, jag helammar å den har inte kommit än...sååå skönt :)
mm, mitt x e som han å jag vet att du finns där för mig, tusen tack för det gumman <3
jag skulle kunna gå på begravningen ändå för att hedra ngn som jag tyckte väldigt mkt om å han tyckte dessutom väldigt mkt om mig! men mitt x hotade att använda sig av våld för att kasta ut mig ur kyrkan å det vill jag bespara barnen samt de andra....Tänk att dom ska ta dit sina polare som inte ens varit med i pappans liv, men jag som e mamma till hans barn barn får inte komma för att han försöker köra utpressning, japp sjukt e det. Men papi vet att mina tankar e med honom...
Önskar dig med fam en riktigt god jul OCH er andra åxå såklart,
kramar till er underbara
haha, ja det är väl tur att dem inte fortsätter gå upp så mkt i vikt! fast å andra sidan, tänk vilka arm muskler vi hade haft då hahaha
min lilla orkar typ vara vaken i 90 minuter eller i 2 timmar högst sen blir hon gnällig och vill sova. hemskt är det när hon varit vaken i 3 timmar, som igårkväll och tar flera timmar på sig tills hon finner ro.
ang ditt ex och "papi" som du kallar honom för, så kan jag inget mer än beklaga och självklart har du rätt att vilja bespara barnen åsynen av deras mor utslängd från kyrkan. Och som du säger, så är dina tankar med honom även om du inte är på begravningen.
många kramar till dig