PappaNilsson skrev 2010-03-01 09:58:40 följande:
Haha.. jag ser här att det vart lite djur prat efter mitt inlägg! :) Och dessutom.. Det var väl ur "hönan" som ungen planeras titta ut? :) haha.. Näe då det är bara ett av dom uttrycken jag använder... :) Och självklart är det med kärlek även jag säger det:)20 aug är det sagt just nu för våran del iaf.. Men vi får väl antagligen ett annat datum när vi kommer på UL den 17 mars :)
haha jaa jag kan tänka mig att du säjer det med kärlek :) *skratt* det gör ju inte jag när jag kallar
x.et för kloakråtta! hahahahahaa
redan den 17 mars? åå va kul, jag får fint vänta tills den 26 mars, lite sent då jag går in i v 17 idag, men men kanske man kan se lite mer då..haha
carohl skrev 2010-03-01 10:00:47 följande:
Usch jag måste också ta och tvätta lite idag. Jag har latat mig i flera dagar men jag slänger i maskin sen.Idag ska jag och min vackra sessa ha en mamma och Michelle-dag. Vi ska ut och äta och sen blir det bio. Myspys... Nu har hon sportlov denna vecka, jag personligen längtar till helgen då vi ska åka till mina svärföräldrar och det finns ingen annanstans än där jag blir så bortskämd
haha åå va mys gumman, men det e ni värda att ha mys ihop

Ja jag kanske ska ta å ringa min underbara madde, hon brukar skämma bort mig med...hahahaha
den kära leken skrev 2010-03-01 10:01:41 följande:
Tvättmaskinen går varm med de 4 ombyten jag får på mig. Snart får jag väl ge mig ut och handla lite eller sätta mig vid symaskinen. Är ju trots allt sömmerska. Omlottkjolar och klänningar lär ju fungera rätt bra. Och tyg finns det i travar hemma =)
Jo jag önskar ju jag hade tvättmaskin hemma men icke, jag får fint släpa min dramaten med tvätt i en bra bit bort fr huset, får ta å tvätta lite oftare jag med innan det blir så mkt. Å va det gäller kläder så kan jag typ ha 2 par byxor nu...men har ju köpt ett par mammabyxor på rean, hehe 100 kr på H&M sömmerska? men guu så bra *blink*
carohl skrev 2010-03-01 10:15:24 följande:
Ja min tvättmaskin ska också få gå varm nu... jag har ingen ursäkt om någon tvättstugetid då jag har egen tvättmaskin haha... nä dags att ta sig i kragen...Jag är också utbildad sömmerska men mitt problem är att jag hatar att sy och la det på hyllan för många år sen. Jag föredrar att shoppa istället
hahaha wiii jag gillar med att shoppa loss, spiciellt när man kommer över ngt riktigt fynd :)