knyzzel skrev 2010-04-24 23:29:44 följande:
Hej hej alla runda å GOA. Hoppas att ni hråttnjuta av d fina vädret idag. Själv har jag jobbat å varit hos min morfar med familjen å ätit PIZZA! Inte så gott, men jag slapp att laga mat ialla fall. I morron ska vi till Skånes djurpark med ett par bekanta å deras 2 döttrar å grilla korv. Jag kommer väl att röra mig i ett rullande snigeltempo hahahahahaTänkte lägga upp en bild på magen nu ikväll faktiskt. Den första som tagits nu när jag väntar lillkillen. Fick en super fin lön denna månaden så NU SKA JAG SHOPPPPPPPPPA!har bara 100 dagar kvar till BF på måndag så då börjar med räkningen på riktigt lixom. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
hej hej babe :)
asså jag har haft såå kul med min underbara väninna madde idag, haha men det krävs nog lite humor för att fatta det roliga i en sak vi gjorde :) Hennes relativt nya kille hyrde sin läg i andrahand å hade nyligen ingenstans å ta vägen så hon lät han flytta hem till henne, snäll som hon är...MEN han sitter dagarna i ändå å tittar på porrfilmer, den ena värre än den andra..hon sa att det var extrema saker...å hon sa med, jag skiter i det så, OM jag inte e hemma å han e ensam osv..men när jag e där lixom?! å filmer som hon tycker e grova....såå
Vi kom överrens om att "hämnas" hahahahaahahha
han har inte vart hemma idag å har lite bögfobi...så vi besökte olika webb sidor där det var gay porr mellan män..så han kan se sista besökande sidor sen la vi upp lite olika bilder som skrivbordsbakgrund, hahahaha vi skrattade som attans när vi höll på å pratade om hans reaktion, hon ska ju typ..låtsas som ingenting, å sen när han slår på datan så ska hon utbrista-men vad e det du tittar på???
har du ngt å berätta typ...hahahahahahahah
Vilken syn asså.....