Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-04-25 15:47:34 följande:
    dessutom är sidan så seg att det bara är jobbigt att vara här. så fort jag uppdaterar sidan så loggas jag ut typ. sen får jag massa error meddelanden hela tiden :S
    men fy va jobbigt ju :(
  • Bubbis10

Imon blir det att shoppa mamma kläder, dom har visst rea på H&M, å nu har jag INGET att ta på mig, börjar bli riktigt stor...haha

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-26 07:00:05 följande:
    God morgon alla glada!Det finns vissa muskler i min kropp som inte har riktigt lika ont som de flesta andra :) Jag har sån träningsvärk. Det är gött. Har jobbat i trädgården hela helgen.Hoppas ni andra haft en bra helg!
    Godmorgon!
    oj det va flitigt gjort, hihi du e en riktig liten arbetsmyra :)
    har sovit uselt inatt så det blir nog att ta en liten lur till innan man ska iväg å fynda mamma kläder, förhoppningsvis fynda.dom har visst stor rea på H&M nu.
    bara det inte e utplockat, nu får jag inte på mig nåt ju....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-26 08:03:14 följande:
    Hoppas du hittar det du söker. Har man trädgård och hus så måste man ju tycka om att jobba med det annars får man nog flytta till lägenhet. Jag älskar att göra fint. Är det nån mer som fått ökad lust nu under garvven. Visst var lusten stor redan innan men nu är det som att all känsel ligger på utsidan och minsta beröring får hela kroppen att rysa i välbehag, när det är rätt person som rör vid mig då ;)
    Tack så mkt, det hoppas jag med, å att sova en stund till kunde man ju se sig om efter, haha lilleman protesterade direkt, hej vilt...haha
    jo men det e klart kul att göra fint, men jag älskar å göra det i min läg dock...haha det räcker :) vad det gäller lusten så har jag glömt helt vad det e för ngt..haha
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-04-26 09:05:55 följande:
    God Morgonjaha vecka 25 i dag ;)sambon kände mini i morse de är så mysigt när den sparkar nu;)i dag ska man på möte kl 13 sen blir det att umgås med älsklingen.på torsdag ska vi till barnmorskan ska bli kul lyssna på hjärtat;)
    Grattis till ny vecka :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-26 09:20:39 följande:
    Haha, ja okej. Jag förstår att det inte blir mycket av den varan nu när du är singel. Ahhh mina händer. Har sån träningsvärk att jag knappt kan skriva på tagentbordet.
    haha nej, har inte haft sex på 5 -6 månader nu ju, hahaha hade ju inte funkat, kan ju bara tänka mig mitt x typ...på den biten.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-26 15:57:55 följande:
    Tack för alla tummar! Usch idag nu på e-m fick jag sån depressionvåg..eller nåt. Blev så jäkla nere och känner mig gråtfärdig.. men vet inte varför alls..hm..kan det vara grav.hormoner tro..? Tar en kopp te nu och sen ska jag vila mig lite, det kanske går över snart.
    men gumman då....{#lang_emotions_heart} hoppas du piggnar till snart..

idag rände jag runt å köpte mammakläder, å det KÄNNS i ryggen nu, somnade ca 2 timmar när jag kom hem, helt slutschasad....å lägger mig å känner ngt KONSTIGT-det va som en brännande känsla vid revbenen på höger sida, som om man blivit stucken av ngt fast på insidan, värme känsla å typ brändes lite....

ringde såklart Bm å hon visste inte vad det kunde vara men trodde inte det hade med bebis att göra. Å nu har det släppt.Men jag blev ju skiträdd för detta va inget jag kände igen ens fr grav med lillan...

åå så fick jag köpt en Bellino speldoda idag med, hiihi ett litet vitt lamm med vingar å ett moln under magen som man drar ner så spelar den blinka lilla stjärna..hihi
    å såklart så blev det en body med med nalle puh å tiger som bebisar på å texten-best friends, när lillan såg detta så sa hon, åå mamma det e så jag å lillebror kommer vara..hihi
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-26 16:31:37 följande:
    Pregga det är säkert ingen fara det du kände, skönt att det har släppt. Hittade du några schyssta mammakläder då? 
    näe jag hoppas att du har rätt...blev ju skiträdd...
    mjo jag hittade ju loite grann, men blev förvånad över stl dock..hahaha
    Malten skrev 2010-04-26 16:34:47 följande:
    Nu ska jag iväg och träffa min "tjejgrupp". Är ledare för en samtalsgrupp med 14-åriga tjejer där de diskuterar olika ämnen som kärlek, sex, gränssättning osv. Det är väldigt givande. Vi hörs ikväll! 
    det lät riktigt kul :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-26 16:57:04 följande:
    Hej mina tjejor :)hur står de till här då? var ett tag sen jag var in o tjötade lite :P
    aa det va du ma babe, å du har vart saknad! var i helsike har du hållt hus??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-26 17:06:57 följande:
    Det är mycket i kikaren just nu.... Flytt i juni/juli nångång så det är mycket att greja med i huset som vi ska flytta in i... Annars har jag bara varit så in i hvete trött så jag har inte orkat att sitta vid datorn... strax ska jag  iväg på kryddpartaj så kommer in senare ikväll :D
    ok, i see....hm...du har inte tid för våra myskvällar längre...huhhuuhu....

*asg*
    SweetLilly skrev 2010-04-26 17:06:57 följande:
    tack för era peppningar, det känns bättre redan Pregga: man har ju jättemycket muskler och ligament i buken och det är säkert nåt sånt som sträckt sig eller blivit överansträngt, nu när du flängt på stan! Jag får ofta såna brännande känslor runt i magen!
    Får du?? jag kände det varken med lillan eller nu innan i graviditeten, men du vet vad jag menar va?

En annan fråga tjejer, då vi kan prata om det mesta känns det som, avföring,osv...hahaha

Hur ställer ni er till abort?
    behöver inte gå in i ngn diskution om det, bara nyfiken. sitter med i en tråd där det diskuteras....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10