SweetLilly skrev 2010-04-26 15:57:55 följande:
Tack för alla tummar! Usch idag nu på e-m fick jag sån depressionvåg..eller nåt. Blev så jäkla nere och känner mig gråtfärdig.. men vet inte varför alls..hm..kan det vara grav.hormoner tro..? Tar en kopp te nu och sen ska jag vila mig lite, det kanske går över snart.
men gumman då....

hoppas du piggnar till snart..
idag rände jag runt å köpte mammakläder, å det KÄNNS i ryggen nu, somnade ca 2 timmar när jag kom hem, helt slutschasad....å lägger mig å känner ngt KONSTIGT-det va som en brännande känsla vid revbenen på höger sida, som om man blivit stucken av ngt fast på insidan, värme känsla å typ brändes lite....
ringde såklart Bm å hon visste inte vad det kunde vara men trodde inte det hade med bebis att göra. Å nu har det släppt.Men jag blev ju skiträdd för detta va inget jag kände igen ens fr grav med lillan...
åå så fick jag köpt en Bellino speldoda idag med, hiihi ett litet vitt lamm med vingar å ett moln under magen som man drar ner så spelar den blinka lilla stjärna..hihi
å såklart så blev det en body med med nalle puh å tiger som bebisar på å texten-best friends, när lillan såg detta så sa hon, åå mamma det e så jag å lillebror kommer vara..hihi