Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-04-21 00:12:54 följande:
    Grattis..... D va ju på sin plats att du fick dem pengarna ju. ja, jag tror d är nödvändigt att handla till syskonen oxå, inte lika mycket me något som dem har velat ha ett tag. vår flicka fick ju en ny säng nu så att hon inte ska känna att lillebror tar hennes sen. hoppas att d funkar
    saken e denna att jag brukar inte skälla på henne...vi pratar för det mesta om saker vi tycker olika om, hatar å bli arg på henne, fuck the rest men INTE henne. Hon e det bästa som hänt mig....tänk att lite skäll kan ge en så dåligt samvete så man blir galen här..

haha tack, ja det kommer ju helt klart hjälpa till, baby liften kostar ju 1200 kr bara den. Brio,jättefin.
    hahaa sängtricker kommer nog funka jättebra då kommer hon känna sig såå stor med ens :)
    jag köper ju till min dotter åxå nu, men man har ju inte hur mkt pengar som helst å nu när man får börja om helt fr början med bebis...så e det såå mkt som ska handlas....men ska gå å shoppa ngt till lillan imon, ska ta med henne så hon får välja ngt :) sen blir det en midda eller fika på det, å på kvällen så kommer vårt program :) MYYYYS!
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-21 00:20:37 följande:
    Låter super ju. Du ska inte må dåligt över d nu om du har förlarat å bett om ursäkt så e d nog lugnt från hennes sida å Graviditeterna är ju snart över å jag hoppas d gäller humörs-berg-å-dal-banan oxå.... Så att man kan få var sig själv.....
    jo det ska bli mys, jo asså jag ropade in henne i min säng å sa-kom å lägg dig lite här....pussade henne på kinderna å sen kramade jag om henne å sa förlåt att jag skällde på dig, det va mkt dumt gjort...inte ditt fel att jag e trött å just nu har lite ont. hon sa att allt var ok, å att hon inte e ledsen längre men att hon blev det just då..uch...jo man e ju inte helt sig själv alla dagar...känslor som bara dalar upp å ner....får ont i ljumskarna i timmar efter att jag gått en lite längre stund....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-21 00:23:36 följande:
    Nä, jag vet, pengar växer ju inte på träd precis.... Du måste lägga in bilder sen på allt du handlat ju
    haha aa det e en hel del asså....hahahaha blir en del foton men varför inte :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-21 00:34:25 följande:
    Nu har jag pimplat cola så att Lillebror har fått hicka hahaha stackarn. Jo, jag har oxå börjat känna av d ordentligt nu. jobbigt för skolan sluatinte förens den 11 eller 14 Juni å jag tänkte jobba till den sist Juni, men vi får väl se vart d landar. Om jag har legat på rygg en stund (typ 15 min eller mer) så måste jag rulla över på sidan å få ner fötterna på golvet sen få sambon hjälpa mig resten av vägen upp. D gör så J*VLA ont i bäckenet asså
    hahahaha super du ungen full på cola? haha värtsa fyllehickan ju {#lang_emotions_wink}
    mjo asså jag vill inte klaga då jag har haft en perfekt graviditet, men just ljumskarna känns än, efter timmar då jag gått lite mkt....haha jag får med rulla upp ur sängen...men såå ont har jag inte.....fast det känns ku lite, men som sagt...jag klagar inte, har haft en perfekt graviditet...å kom just å tänka på hur underbart det är att slippa mensen :)

Kan inte knäppa min jacka längre,dragkedjan går inte över magen å knapparna öppnar sig...haha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-21 00:36:09 följande:
    Rätt tanke. Jag har ju inte börjat shoppa än å behöver lite insreation å tipspå bra å lagom dyar shoppingställen på nätet å på stan....
    oj, jag har köpt det mesta dyra typ
    vagn,säng,fick skötbord,apjälskydd,kläder,bellini babygym,amningskudde,babysitter,matstol,baby björn bärsele,hm...det e ngt mer asså..hahhaha men kommer inte på det nu bara, har lite ont så jag ska lägga mig nu....det sitter ju bara i ljumskarna tack å lov....men jag tror det e min viktökning, 12 kg...å jag e van att vara riktigt liten...
    kram å sov gött...natti natt....
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-04-21 07:20:27 följande:
    God morgon. Idag blir det en bra dag. Mvc läkare besök väntar.Vad är det för babyboxar ni pratar om......
    man får en fin blöjhink, en burk med vanish,en liten intimtvål,amnings skydd mm-GRATIS! haha du bara reggar dig å hämtar ut det på en butik som du väljer själv, tror det va 2 alternativ, jag hämtade min på baby proffsen.
  • Bubbis10

näe jag tror bestänmt att det blir sängen en liten stund till nu...hm, undrar just vad lilleman ska tycka om detta.....sen efter kl 2 idag så ses vi inte förens sent ikv...idag ska lillan å jag SHOPPA :) wiii, haha ha en hel dag bara för oss själva me mys...
    ser jag fram emot :)

• Bubbis10

såå har man vaknat igen, hahahaha

asså jag har nog inte riktigt insett hur stor jag e nu, trots att folk frågar om jag ska föda vilken dag som helst...såå jag gick rakt in i en stol med sidan, jag fick ju inte ont på ngt vis....men blev ändå orolig nu, har inte känt min prins efter det....jag vet ju att han ligger i vatten å e skyddad....men jag blev ändå orolig nu..

• Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 12:34:25 följande:
    Nej, var inte orolig..De ligger så skyddade så..Jag tror också att jag är mkt smidigare än vad jag är t ex om man ska knö sig förbi i trångt utrymme..Magen har stött emot många gånger, haha..
    ok, jo men exakt...skulle gå emellan 2 kundvagnar...å bump så tog magen emot...jisses, jag som vägde 45 kg när jag blev gravid å lätt som en plätt har nog inte hunnit inse att jag blivit stor....har kämpat med vikten i alla år å nu plötsligt så e man större.....men du tror inte det e ngn fara då? jag har ju inte känt han efter det?
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 12:42:47 följande:
    nä, det är nog verkligen ingen fara med honom, han tycker väl snarare det blir goare gungning när du bumpar in i saker och sover ännu goare..hahaMåste sticka nu, ska hämta lilleman på dagis..Ses säkert ikväll, ha en bra dag alla!
    ok, tusen tack gumman....önskar dig d-samma..kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10