• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-11-04 11:21:11 följande:
    nej inte roligt alls !!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

nämen det mesta av hennes utbrott har kommit efter att hon fått ett lillasyskon så det handlar nog mycket om att hon vill ha mer uppmärksamhet. din lille grabb är ju enda barnet, eller ja enda lilla barn din dotter är väl rättså stor? minns tyvärr ej hur gammal hon e...

en liten?? va? har du fått en till? hehe WOW Grattis...å för jisse namn glöm inte vårat skålande för varje bebis, så skååål för ditt lilla nytillskott å även för lille Jemina såklart , skååål ta mig tusan Skål
    hahaha Min stora blir 14 år i feb, men du...hon e åxå sotis å man har ju hört ett par gng nu att lilleman är den lille favoriten, haha
  • spelarroll
    Singoalla78 skrev 2012-11-04 11:39:15 följande:
    en liten?? va? har du fått en till? hehe WOW Grattis...å för jisse namn glöm inte vårat skålande för varje bebis, så skååål för ditt lilla nytillskott å även för lille Jemina såklart , skååål ta mig tusan Skål
    hahaha Min stora blir 14 år i feb, men du...hon e åxå sotis å man har ju hört ett par gng nu att lilleman är den lille favoriten, haha

hahaha tack! men gumman har du glömt det? tror tom du gratulerat mig ;) som sagt hon e redan 2 månader ;)

jo det e klart äldre barn också kan bli sotis men det är stoooooooooooooooooooor skillnad på en två åring och en 14 åring ;) ;) en 14 åring har lite mer kapacitet till att visa/prata om sina känslor inte som en två åring som bara kan typ skrika ut sin frustration, eller slänga sig på golvet och inte resa sig  upp om inte just mamma hjälper henne ;)
    men men det går nog över snart hoppas jag :P

och ja skåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål ;) ;)Skål     
  • spelarroll
    Singoalla78 skrev 2012-06-24 01:13:52 följande:
    haha Grattis Elinnnn, dig har jag tänkt på :) wow en liten plutta till, hehe va roligt :) Här e det fullt ös medvetslös, haha kan tänka mig att det kan vara skönt å slippa sådan värme iallafall ngn gng..fast jag älskar ju sommaren sj :)
  • Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-11-04 11:43:48 följande:

hahaha tack! men gumman har du glömt det? tror tom du gratulerat mig ;) som sagt hon e redan 2 månader ;)

jo det e klart äldre barn också kan bli sotis men det är stoooooooooooooooooooor skillnad på en två åring och en 14 åring ;) ;) en 14 åring har lite mer kapacitet till att visa/prata om sina känslor inte som en två åring som bara kan typ skrika ut sin frustration, eller slänga sig på golvet och inte resa sig  upp om inte just mamma hjälper henne ;)
    men men det går nog över snart hoppas jag :P

och ja skåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål ;) ;)Skål     
    hehe förlåt...jag e lite vimsig...e lite mkt omkring mig så mitt minne sviker tyvärr...
    Jotack, min stora tycker att jag baaaaara gosar med den lille å baaaaara skämmer bort honom å han e ju såklaaart mammas lilla favorit! hahaha ändå så älskar han henne så mkt så mkt, när han hör nycklarna i dörren å hon kommer hem fr skolan så jublar han äv glädje, springer ut i hallen å bokstavligen kastar sig handlöst i hennes armar å säjer, natta hemma kooolan nu :) Å hon älskar han mest av allt, hon säjer alltid att han e det finaste somhänt henne men hon blir svartsjuk ändå, har haft mamma för sig själv i alla år så kommer denna lille å puttar bort henne fr mig å vrålar MINmamma, haha aså det är otrolig skillnad på dom men en sak har dom gemensamt, trotset :) hahaha min lilla slänger sig åxå på golvet å ngt han lärde sig JÄÄÄKLIGT fort det är att om han säjer, mamma föööörlååååt så smälter mamma sådär direkt å pussar på mig så den tar vi till om vi vart busiga :) haha jaa skååååål ta mig tusan :)
  • Singoalla78
    lillabambi skrev 2012-11-04 15:03:44 följande:
    Stor SKÅÅÅÅL!! :)
    Spelarroll vad blev de för sort denna gången?
    hahaha näe ta mig tusan skåla i vad du vill, sj sitter jag å höjer glaset för oss alla här inne som följts åt nu under ganska så lång tid med en god cappuchino med grädde i , skåååål till era nya bebisar :)
  • Singoalla78
    lillabambi skrev 2012-11-04 18:25:24 följande:
    Haha menade ju vad hon fick för kön på bebis knäppis ;) pöööss
    hahahahahaha dööör av skratt, Tack det behövde jag nu, asg...pööössss gömman <3 som sagt,minst sagt förvirrad....
  • spelarroll
    lillabambi skrev 2012-11-04 18:25:24 följande:
    Haha menade ju vad hon fick för kön på bebis knäppis ;) pöööss
    tack lillabambi, flicka blev det som det står i singoallas inlägg ;) (plutta)

fast ja singoalla du grattade iofs till graviditeten ser jag nu då du skrev inlgget i juni och hon inte föddes förräns augusti ;) ;) ;)  
  • Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-11-05 08:03:57 följande:
    tack lillabambi, flicka blev det som det står i singoallas inlägg ;) (plutta)

fast ja singoalla du grattade iofs till graviditeten ser jag nu då du skrev inlgget i juni och hon inte föddes förräns augusti ;) ;) ;)  
    <3
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10