• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • PNC

Tack! Full rulle, minst sagt! My är nu 10 dagar, Alma är 17 månader och Elina 4,5 år!

• lillabambi
    PNC skrev 2012-02-08 12:37:08 följande:
    Tack! Full rulle, minst sagt! My är nu 10 dagar, Alma är 17 månader och Elina 4,5 år!
    Grattis tjejen  {#emotions_dlg.flower}
  • Unexpected

Grattis till lilla bebisen  Skrattande

Jag har bytt nick då det här forumet tydligen blev hackat eller hur det nu var..

Pojke 070618 Pojke 100917
  • PNC

Lilla My var 50 lång och vägde 3785. Jag var lite orolig att hon skulle bli jättestor då jag fick graviditetsdiabetes. Hennes systrar vägde 3670 och 4120 då de kom.

• Singoalla78

Heeeeloooooo babes, hehe Pregga is in da house å jag tycker att vi drar igång tråden igen eller vad säjer ni?
    Elinnnn hur har det gått för dig? Ni har det säkert varmt å gött där nere :) Å alla ni andra, hur går det föt er?

Nu har jag träffat en   av Fl tjejerna här inne ifrån å det var famntastiskt kul å sen har jag hållt kontakten privat med flera av er under hela tiden men sen finns det andra man undrar över åxå...well babes, låt oss dra igång en vända till :)

• tetta

Hej på er!!! Visst var det kul att träffas! Måste göra det igen.. Här är det full fart. Emma ska bara köra rallybil hela tiden. Snart är det skolavslutning för de stora. Tänk så fort tiden går. Grattis ni som smått!!!!

Ellinor 991107, Linnéa 020311, Emma 100824
  • Singoalla78
    tetta skrev 2012-06-07 21:55:36 följande:
    Hej på er!!! Visst var det kul att träffas! Måste göra det igen.. Här är det full fart. Emma ska bara köra rallybil hela tiden. Snart är det skolavslutning för de stora. Tänk så fort tiden går. Grattis ni som smått!!!!

haha ja det gör vi om gumman :) jo0tack, lilleman klättrar stolt upp på ALLT å ropar stolt för att visa mig,hey jag kan klättra upppå spisen,köksbänken, bordet mm ....såå kul å se mammas panikslagna ansikte, haha Ja grattis till er somfått smått :)
  • spelarroll
    Singoalla78 skrev 2012-06-07 21:39:23 följande:
    Heeeeloooooo babes, hehe Pregga is in da house å jag tycker att vi drar igång tråden igen eller vad säjer ni?
    Elinnnn hur har det gått för dig? Ni har det säkert varmt å gött där nere :) Å alla ni andra, hur går det föt er?

Nu har jag träffat en   av Fl tjejerna här inne ifrån å det var famntastiskt kul å sen har jag hållt kontakten privat med flera av er under hela tiden men sen finns det andra man undrar över åxå...well babes, låt oss dra igång en vända till :)
    hej preggis! elinnnnn här :) här går det bara bra är just nu hemma i Sverige. Skönt att komma iväg från dem 50 graderna ;) vi ska få tillökning!!! tjohoooo ännu ett augustibarn, förhoppningsvis om hon nu kommer i tid ;)

hoppas allt är bra med er andra också!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10