• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • spelarroll
    lillabambi skrev 2012-06-18 19:59:21 följande:
    Ja det var himla skumt :/ knasig bm, jag har som tur är samma som sist ;) 
    ¨
    Jo jag mår bara fint faktiskt, man kan inte må så mycket bättre som gravid skulle jag tro ;)
    Lagt in lite nya bilder och så på bloggen går in i ny vecka idag så kika gärna :)
    lovestorybyme.vimedbarn.se/ 

Måste nog tyvärr sluta med middagssovning här för lilleman, blivit knölig här på kvällarna så i morgon ska jag kolla med dagmamman om hon kan hoppa över sovning så får jag hoppas att läggningen går bättre! 
    ska absolut kolla bloggen spännande :)

angående middagslur så funderar jag också på om vi ska skippa den eller ej. Dagen blir visserligen lång utan en liten paus under dagen men å andra sidan så somnade hon inte förräns strax innan 21 idag och det tycker jag är lite försent.(hon sov i 90 minuter 13.30-15) Hon brukar i och för sig inte få sova middag så sent, vill helst att hon ska vakna igen senast kl.14. Sen vill jag helst att hon sover när klockan är 20. När lägger ni er son och när somnar han/vaknar?
  • Singoalla78
    spelarroll skrev 2012-06-14 23:03:02 följande:
    hej preggis! elinnnnn här :) här går det bara bra är just nu hemma i Sverige. Skönt att komma iväg från dem 50 graderna ;) vi ska få tillökning!!! tjohoooo ännu ett augustibarn, förhoppningsvis om hon nu kommer i tid ;)

hoppas allt är bra med er andra också!
    haha Grattis Elinnnn, dig har jag tänkt på :) wow en liten plutta till, hehe va roligt :) Här e det fullt ös medvetslös, haha kan tänka mig att det kan vara skönt å slippa sådan värme iallafall ngn gng..fast jag älskar ju sommaren sj :)
  • Singoalla78

fasiken va glad jag blev att se lite liv i tråden igen :)

• Singoalla78
    lillabambi skrev 2012-06-24 09:24:58 följande:
    Jo då vi håller igång den ibland ;)
    så jäkla kul om vi kan få in de gamla gänget här igen :)
  • Singoalla78
    lillabambi skrev 2012-06-24 11:21:50 följande:
    Håller verkligen med snart fyller dom små två år oxå
    helt jäkla otroligt, haha shit vad tiden flyger iväg....:)
  • spelarroll
    Singoalla78 skrev 2012-06-24 01:13:52 följande:
    haha Grattis Elinnnn, dig har jag tänkt på :) wow en liten plutta till, hehe va roligt :) Här e det fullt ös medvetslös, haha kan tänka mig att det kan vara skönt å slippa sådan värme iallafall ngn gng..fast jag älskar ju sommaren sj :)
    tack, ja det ska bli superkul :D

jag älskar också sommaren men det är inget kul med sommar om man inte kan vara utomhus och det kan man inte när det är 50-60 grader varmt.....

hoppas allt är bra med dig och "discoprinsen" hehe
  • spelarroll

hallå alla!!!
    kan ni inte vara med lite mer här? nu är ju våra småttingar 2 år! det kan väl inte bara jag som har en busig, skrikig, "trotsig?" gullunge?????

*hjälp* ;)   

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10