lillabambi skrev 2010-05-03 19:07:00 följande:
Ja du vet och känner bäst själv. Han verkar ju inte vara Mr right guy så du gör helt rätt :) Skickar över en blomma till dig!
gumman....önskar att du var inne nu, eller Carohl, eller knyzzel....eller ns mamma....osv...ngn??
jag sitter här å känner mig såå kluven, vi hade ett mindre gräl idag...jag kan ta på mig det då jag tyckte att han skulle läsa mina tankar, å det va la kanske att ta i...hihi
men iallafall....han hotade direkt med-men ska jag dra eller? KANSKE LIKA BRA ATT JAG LÄMNAR DIG?! jag svarade bara helt lungt, det sa jag inte, men du gör som du vill. Å nu för 10 min sen så tog jag upp detta med han å sa-du kan inte hota mig med detta längre, för jag har insett hur stark jag är utan dig. å vill du dra ja då gör du det å jag tänker inte försöka stoppa dig...du lämnade mig för längesen.....det blev lite tyst sen sa han- jaa jag vet det!
Såå asså jag e glad för att jag får hjälp med praktiska saker, MEN jag vet åxå att jag klarat mig bra innan denna veckan då han dök upp, å att jag skulle klara mig själv resten åxå. Å börjar helt ärligt att undra om det e värt det??
Att ha han här? för jag kan knappt titta på han å undra vad hans baktanke är?
är det vårdnaden?
han vill ju ha gemensam men det vill INTE jag pga hans kontrollbehov.
han skulle lätt använda vår lille till att försöka kontrollera mig, han har ju tom vart i kontakt med Fr som sa åt han att han inte har ngn rätt alls, mer än umgänget.Var det där det gick upp för han att han kanske ska uppföra sig??
Men hur som helst så har han nu gjort ett brott-IGEN som ni fattat å det kommer bli rättegång, å jag vet att Fr tar ut register fr polisen om en vårdnadstvist blir aktuell...
så det oroar mig inte så mkt....men ändå....
HJÄLP?????