-
mums polkagris e gött :)SweetLilly skrev 2010-05-07 18:22:34 följande:ja jag skrev om den innan, marabous nya polka-choklad..! Jag älskar polkagrisar så detta ska bli intressant!Japp exakt så kändes det, fick höra av mitt besök att jag blev rödflammig runt ögonen i huden å över bröstkorgen, mkt,mkt otrevligt. Hoppas det inte händer igen....carohl skrev 2010-05-07 18:24:34 följande:Ja jag får såna "attacker" det känns nästan som panikångestattacker, luften tar nästan slut, det väldigt tungt att andas och hjärtat går i 180. Det håller i sig 5-10 min? Det beror inte på att jag ligger ner för att jag har fått det när jag varit hemma och pysslat eller bara strosat på stan och inte har jag varit stressad heller.Skitotäckt är det! Aja det går alltid över iaf.läste ngn stans tror det va livsmedelsverket att amn INTE ska ta berocca.Mandy86 skrev 2010-05-08 11:14:03 följande:Godmorgon!Gråmulet och regn väntas hela helgen så har legat framför tvn hela morgonen.Men skönt med helg!Vet ni om man kan dricka berocca vitamintabletter under graviditeten? Har blivit tipsad om dessa men kan inte finna informationMan skall väl vara lite försiktig med en del tillskott när man är gravidkram på er allihophahaha aa vad det gäller godis så kallar jag min dotter för sockertorsken, hahahahaMandy86 skrev 2010-05-08 11:48:53 följande:okej ska försöka läsa lite mer, tror jag har både järnbrist och vitaminbrist då jag haft det innan.. ska bli spännande att göra glukosbelastningen på måndag kl. 8 med!min sambo är sockerberoende och jag har dragits med de senaste åren, svårt att sluta eller dra ner på det tycker jag -
Imorse fick jag mig ett riktigt gott skratt,vaknade å skulle kissa...går å lägger mig igen men då har discoprinsen vaknat...å som vanlight så tänker han inte finna sig i att jag ska sova ngt mer , nej nej...jag ska upp till varje pris..han sparkar hårt tills jag går upp....så upp gick jag, men gjorde det hemska brottet å börja sjunga, hahaha jag fick en spark så hårt att jag hoppade till å skrek rakt ut, svinont ner i underlivet...såå jag testade å slutade sjunga....det blev lungt, sen satte jag igång å gala igen...å PANG så kom en till spark....visst jag skjunger som en kratta men ändå....hahahaha
-
mjo man blir la inte lika överrasskad nästa gng.....carohl skrev 2010-05-08 16:51:26 följande:Du får nog vara beredd att vara med om det där nån mera gång d¨jag vart med om det flera ggr men denna gång vet du iaf att det går över... -
haha jag har ju typ allt till sängen nu, å japp gumman, suget att bädda finns där...haha men det får bli som du säjer max 2 v innan..beräknad nedkomst..hihihicarohl skrev 2010-05-08 16:57:49 följande:Vi var till babyproffsen tidigare idag och min karl köpte en kudde till spjälsängen. Vad många det finns att välja på! Hur ska man veta vad som är bäst och inte?Han köpte "sängkudde exklusiv" från rätt start. Det fanns en standard också men när det fanns en exklusiv så var det lite givet för oss... haha... Sen fanns det andra märken också men när vi har köpt en rättstartkudde till vagnen också så körde vi på samma märke.Nu har vi endast täcke och madrass kvar, det vill jag vänta med så att inte bäddsuget finns där för länge. Inte för att jag är skrockfull för det är jag inte men jag vill inte ha en dammig säng.Två veckor innan som max innan bebisen är beräknad komma ska jag bädda, helst en vecka innan.... -
Flickor
att jag skrattat hysteriskt i 1 tm, å sen senare i 30 min till....det kan inte påverka graviditeten??
Fick ju lite träningsvärk....
-
haha jo antagligen....haha men kul hade jag :)SweetLilly skrev 2010-05-08 19:54:46 följande:det ger nog bara glada hormoner till lillskruttenhey mna babe =)lillabambi skrev 2010-05-08 20:07:16 följande:hej tjejer :)Hur är det med er?KIkar in en vända innan jag ska bege mej mot jobbet o dras med fulla människor (bartender) :)
oj, bartender..lyfetr på ögonbrynen...funderar lite å tänker WOW vilken brud :) haha -
hey gumman!!knyzzel skrev 2010-05-08 23:44:45 följande:Hej hej sorry jag har varit från varande, men jobbar ganska mycket nu så jag får upp min mammapeng. Skola å dottern ovan på det tar ut sin trötthet vil jag lova, men om d är någon tröst så brukar jag tittat in å kolla vad ni har pratat om under dagarn, men d e sällan att jag hinner skriva innan ni har loggat ut för dagen. I morron ska jag försöka få mitt busfrö i säng tidigare så att jag kanske hinnaer snacka lite med er oxå innan sängen kallar. Sov gott
va kul å se att du skriver, en annan har varit skittrött på kvällarna det sista å bara däckat av framför tv,n / datan....får försöka å piggna till lite så vi kan tjöta :)
kram -
heeeeeeeeeeej :)knyzzel skrev 2010-05-09 10:05:04 följande:jag e här nu. hehehe -
Gumman, dina Sd är ingen fara sålänge du inte får ont av dom å det sätter sig i ryggen. Det e din livmoders sätt att träna sig inför förlossning å¨fullt normalt.SweetLilly skrev 2010-05-09 10:49:03 följande:God morgon på er!Jag har börjat att få väldigt mycket sammandragningar.. de gör inte alls ont, men magen blir ju stenhård..känns lite obehagligt. Men det kanske är normalt..Hoppas ni haft/har en bra helg! -
ska snart läsa ikapp vad ni skrivit, men ville bara skriva först...
Nu e jag nere på 2 siffrigt :) wiiiii 99 dagar kvar :)