Vi fortsätter, Bf aug 10
kramsofie och laura skrev 2010-05-04 10:17:58 följande:

va skönt för dig att få klara besked :)
kram
Då jag förstår att ni undrar hur jag kom å träffa en kille med ett tungt kriminellt förflutet så ska jag ärligt säja att jag sj inte alltid vart en duvunge, mitt x är den man som startade BMW ligan i göteborg 92, som var mkt omtalad å efter det så blev det ena brottet efter det andra, vapenbrott,rån osv. ja en riktig pärla typ....MEN vi rörde oss i samma kretsar, eller i mina gamla kretsar.
Å jag har hela tiden tänkt att INGEN är sämre än att man kan ändra sig, jag gjorde det. jag bröt med allt å alla å blev ensam...riktigt ensam..å det var en prövning.
men att ha polisen på tel, utanför osv-NEJ tack, det är inget liv för mig.
Jag växte som människa ,mognade å förändrades radikalt. Å kjag kände likadant med mitt x, kunde jag-ja då kan han!
Nu ser jag ju att han fortfarande har en kriminell ådra flytandes vid liv, å det är INGET som jag vill befatta mig med alls. Utan ngt som får står för han å ensam-mig ska han inte dra dit-ALDRIG!
jag har mina älskade ungar, som jag andas å lever för.
jag började skolan,utbildade mig,började jobba. Blev en helt vanlig tjej...en sådan som jag innan tyckte var tråkig, MEN oj vad fel jag hade. jag känner ett helt annat lugn å harmoni idag än någonsin innan.
Därav att jag gav mitt x en chans att visa mig-ja jag har lagt det bakom mig, jag ska ju bli far.
men nu såg jag ngt annat å får ta det därifrån.
En liten förklarinmg till det hela-
Å tjejer tusen tack för er omtanke å stöd.....
man kan la äta räk creabs?