Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-04-30 10:17:52 följande:
    Ja det är rikttigt jäkla vidrigt,speciellt nu när man (jag) har väldigt känslig näsa mot vissa lukter......Men nu tvättar vi för fullt iaf!!!Så du kommer få en riktig liten disco prins
    hahahaha discoprins, mja det e ju möjligt. pappan har densen i sina gener, dansar sjukt bra...haha

vad det gäller lukter så kan jag åxå vara mkt känslig för det, eller om ngn spottar på gatan...då e det så jag nästan kräks, ändå har jag inte mått illa en dag....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-30 10:20:30 följande:
    Grattis till din nya vecka! Åh stackars liten, inge roligt med magsjuka  Hoppas hon frisknar på sig snart!
    hahahaha Carohl, ditt tele samtal fick mig å asg...du e ju för rolig asså :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-30 22:32:53 följande:
    Hej svejs!!Fönade håret efter duschen och insåg inte hur jäkla mkt klockan var hahahhaaSedan fick jag ryck och la läppglans och speglade mig framför spegeln med det ny fräschta håret hahahaha trodde nästan att det var utetajm lite Grav ryck!Föresten igår så vägde jag mig hos bm och min inskrivningsvikt var 55kg och nu väger jag 68 =) Bm undrade vart ALLT sitter ?Jag svarade- Förhoppningsvis på bebisen!Själv e jag så stolt att jag lyckats öka min vikt eftersom jag e pinnsmal och änteligen har jag tuttar hahahhaa
    hahaha DET känner jag igen, folk tror att jag ska föda närsomhelst...asg.
    Å bobbesen e stooora har ju 75 dd på bh nu, å e smal i övrigt så mage å boobs, kom just hem efter att ha vart hos en bekant å spelat brainstorm med hennes "nya" dejt.....det va mkt trevligt.

Mina fogar börjar göra sig påminda nu...får allt svårare å gå å stå för länge...så det blir mindre å mindre sträckor...men jag klagar inte, haha har haft en fantastisk graviditet .....
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-30 23:22:25 följande:
    Nä men jag börjar ju att ha asa ont i bäcken mm kan knappt röra mig ju!Hade inte tid sist pregga men jag behöver hjälp att stilla min oro!Jag gjorde Kub test men fick bra svar tillbaka men jag sitter fortfarande och oroar mig över att detta barn inte är friskt!Ringde och pratade med en Bm idag ang svaren men kände mig så Jävla dum, varför ska man sitta och tro att mitt barn har ngt fel! Vill ju kunna njuta gör inte det heller längre=(
    Jo det börjar ju kännas av ju tyngre man blir...hade ont igår men det stör mig inte då jag vet vad som väntar :) Jag har INTE gjort kub test å är faktiskt inte orolig för att min son inte skulle vara frisk..det som dock kan oroa mig är att jag ska få ett prematura barn. Din oro över ditt barn är fullt naturlig, vi har ju läst om andra här inne som fått dåliga besked, å skulle det vart ngt med din bebis så hade dom sett det. jag njuter mer å mer av min graviditet, å som du vet så har jag vart den mest nojjade här inne på tråden, men nu e vi så långt gågna att det ska gå bra....men visst kan det komma en tanke som att navelsträngen ska strypa min prins osv...MEN, jag försöker se saker mer logiskt då jag vill få njuta av den tid som e kvar.Tycker inte du ska känna dig dum alls....jisses, jag har ringt dom varje dag i månader....hahahaha där snackar vi att känna sig dum..
    försök å njuta gumman, varför skulle det vara ngt fel på din bebis?
    dom hade sett det på ditt rul, eller kub....lovar :)
    Kram
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-01 09:13:40 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni haft en bra valborg och att det är bra med er o magarna :)
    hellu gums :) allt e toppen här, hade en såå mys valborg....hur e det sj?
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-05-01 10:10:04 följande:
    men bm sa att det var starka och fina hjärtljud när vi äntligen fick in dem, en stark krabat sa hon.
    wiiiiii jag älskar när du skriver-bara 3 månader kvar tills aug :) tjohooooo
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-01 10:16:03 följande:
    Godmorgon tjejer!Härligt med 1a maj äntligen...Sambon ligger kvar i sängen och mår dåligt efter gårdagens fest här hemma..Gud vad jag kände mig utanför när alla gick på nattklubb utom jag senmen det känns skönt idag =)Har inga som helst planer för mig själv idag än..
    hua, men som sagt va glad att det inte e du som ligger sjuk....sj hade jag nog kännt mig lite nedstämd om han gått ut på valborg å man inte kunde gå med...fast det e klart, jag e inte ngn krogtjej,.....
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-01 10:22:40 följande:
    hehe..nej jag går ju iofs inte ut speciellt ofta heller, slutade dricka alkohol ett år innan jag blev gravid eftersom jag inte tycker om det..så ibland är man den "tråkiga" när man trots allt följer med ut..men men.. blev så tomt bara när tolv stycken gick och kvar satt jag :)kram
    Men det förstår jag att du kände dig så...vem hade inte kännt sig övergiven....jag dricker ju inte heller...
    nu ska jag fixa lite här hemma...kram
  • Bubbis10

Tjejer hur får man en tråd raderad? som e ens egen?

• Bubbis10

Skrev en tråd ang en väninna som jag ville ta bort nu, men det tycks inte kunna gå, får la maila supporten...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10