sofie och laura skrev 2010-04-30 23:22:25 följande:
Nä men jag börjar ju att ha asa ont i bäcken mm kan knappt röra mig ju!Hade inte tid sist pregga men jag behöver hjälp att stilla min oro!Jag gjorde Kub test men fick bra svar tillbaka men jag sitter fortfarande och oroar mig över att detta barn inte är friskt!Ringde och pratade med en Bm idag ang svaren men kände mig så Jävla dum, varför ska man sitta och tro att mitt barn har ngt fel! Vill ju kunna njuta gör inte det heller längre=(
Jo det börjar ju kännas av ju tyngre man blir...hade ont igår men det stör mig inte då jag vet vad som väntar :) Jag har INTE gjort kub test å är faktiskt inte orolig för att min son inte skulle vara frisk..det som dock kan oroa mig är att jag ska få ett prematura barn. Din oro över ditt barn är fullt naturlig, vi har ju läst om andra här inne som fått dåliga besked, å skulle det vart ngt med din bebis så hade dom sett det. jag njuter mer å mer av min graviditet, å som du vet så har jag vart den mest nojjade här inne på tråden, men nu e vi så långt gågna att det ska gå bra....men visst kan det komma en tanke som att navelsträngen ska strypa min prins osv...MEN, jag försöker se saker mer logiskt då jag vill få njuta av den tid som e kvar.Tycker inte du ska känna dig dum alls....jisses, jag har ringt dom varje dag i månader....hahahaha där snackar vi att känna sig dum..
försök å njuta gumman, varför skulle det vara ngt fel på din bebis?
dom hade sett det på ditt rul, eller kub....lovar :)
Kram