Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-05-14 22:09:37 följande:
    haha jag skulle inte ta det som en komplimang haha. men hon ser ju rätt ok ut på vissa bilder iaf Ska kolla dina bilder nu!
    haha men asså madde ser bra ut, jättefin faktiskt. såg lite olika bilder på lady gaga å vissa var hon ju mindre fin på, men de med solglasögon så var det en kopia rakt av. haha

hihi gör du så :) när folk nu 4 dagar har frågat om jag ska föda snart så tänkte jag, näe nu får madde trycka av ett par snabba kort, sagt å gjort...å visst e man hemma blind :)
  • Bubbis10

jag e skit trött,osminkad på bilderna å klippt av håret...men men magen i fokus, hahahahaha

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 22:17:13 följande:
    ja jag tittade, vilken fin mage! Nu behöver jag inte känna mig ensam om att ha kula iaf Min mage växer hela tiden, jag är ju i v 29 nu, eller ja 28+0. Börjar bli jobbigt att sitta här vid datorn för det trycker så hemskt upptill, ömmar liksom.
    hihi näe man börjar känna sig lite större nu..haha men det e ju underbart :) tack så mkt gumman, jag e såå stolt över den..haha som om man vore den första gravida typ...haha
    knyzzel skrev 2010-05-14 22:18:56 följande:
    OJ vilken mage du fått nu gumman. Grattis. Den e jätte fin.Någon mer som lagt in lite nya bilder på nått?
    hihi tack så mkt söt nöt :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 22:26:12 följande:
    haha jorå min age växer den har stort sf-mått också. 28cm i v26.
    haha ja trots att man e lite stor nu så e mitt sf mått som det ska exakt, 24 :) v 27 ...hihi
    sofie och laura skrev 2010-05-14 22:31:45 följande:
    Pregga Gud vad fin mage ni har ju =)Jätte söt! Sweet lilly din mage den e en riktig mage UNDERBART !!!!Jag måste slänga in en ny bild jag med så fort jag hittar min laddare till telefonen!!!
    hihi tack så mkt hjärtat {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10

näe nu flickor så måste jag slänga mig i bingen e jätte trött, hoppas ni får sova så gött, natti natt...kraam

• Bubbis10

Godmorgon tjejer!

nu e det lite panik här hemma....har sovit uselt inatt pga oro å kramp.
    jag känner min lille prins röra sig MEN inte alls några hårda puffar som jag e van vid sen jag å x.et bråkade....

kan det vara så enkalt att han lagt sig annorlunda?
    För jag känner ju han röra sig, men inte dessa PUFF PUFF lika hårt.....

e OROLIG som sjutton här nu....

• Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-15 09:45:57 följande:
    jag hade inte kännt sparkar de senaste 2 dagarna men sen igår morse har hon varit igång mycket mer än vanligt, det kommer väl och gårantagligen som bebisen har vänt sig så som du skriver pregga?men visst känner man lite oro först när man är van vid merakram
    ok, ja det e ju just de sista 2 dagarna som han vart lugn, även om jag känner han..
    jag blir ju jätteorolig nu, kram
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-15 09:48:58 följande:
    Du och jag vi är nog de mest oroande här på FL !Jag känner sällan min bebis puffa hårt men jag känner hur den vänder sig smat hickar.Sen har jag även känt bara små ticks eller mindre puffar längst ner vid muffen?Har ingen aning.Sen är prinsen lugn dagtid men kväll och morgon vänds det om!Jag förstår att du e orolig och det kanske bara är nu några dagar som han kanske vänt på dygnet. När su aover kanske han PUFFAR ordentligt och när du är vaken så vaggar du kanske han till sömns?
    *skratt* japp jag skulle tro det, vi borde bli prisbelönta med att vara Fl, hönsmammor :) asg.....

men jag e så van att känna han puffa hårt å rejält, men efter mitt gräl med mitt x så har det bara vart små puffar, men jag e ju ändå glad för att känna han alls....det visar ju att han lever, som sagt...han kan ju ha vänt sig om..hoppas du har rätt, å att det inte e ngt att oroa sig för, men om jag inte minns fel så sa min Bm att det kommer snart en tid då de starka puffarna försvinner då det blir mer trångt å han inte har samma utrymme men att jag ändå kommer känna han vilket jag gör...kram
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-15 10:23:56 följande:
    pregga: det är nog ingen fara!Jag har märkt nu att min tjej håller igång jättemycket på natten och vilar mest på dagen. Min man har också sagt det innan då han brukade lägga handen på min mage när jag sov hihihiIbland vaknar jag ju vid 2 tiden och då kan jag inte somna om för att bebisen är fullt igång med att sparka, likadant vid 4 och 7 tiden på morgonen..................................................... .................................................. ....Är det någon mer som dagligen får hjärtklappning särskilt efter frukosten??
    ok, tack så mkt för svaret :) hoppas det e så....kram
  • Bubbis10

Elinnnn å sweetlily

tusen tack för stöd å uppmuntran, det behövde jag idag :)

puss på er...

å sofie laura ...{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10