Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ns mamma skrev 2010-05-15 12:57:42 följande:
    Jag har det precis likadant, känner lillen röra sig men inte längre några sparkar eller hårda puffar.. Verkar som att det är ganska vanligt nu när man gått lite längre, har googlat en del :)Sen så sa min bm i måndags att lillen redan ligger med huvudet neråt, kanske påverkar det också?Jag har iaf bestämt mig för att åka in på koll om oron tar överhanden..
    Ok, va skönt att man inte e ensam om detta fenomen, haha men nu för en stund sen så kände jag ngt heelt nytt typ...en liten hand eller fot som drog sig längs hela huden hahahah blev såå glad :) Om oron tar överhanden så e det ju bara bra att åka in å kolla så man blir lite lugn...
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-05-16 11:17:30 följande:
    Goddag!Idag passerar jag ännu en milstolpe, går in i v. 30!!!Hoppas ni får en fin söndag, här blir det nog skogen med sonen om det inte börjar regna...
    Grattis i efterskott :)
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-17 12:56:56 följande:
    fler som fått graviditetsstrimmor på magen än?jag har fått ett brunt streck från naveln och hela vägen upp på magensamt en lagom stor brun pigmentfläck på halsen, ser ut som att jag är skitig hela tiden! haha..usch..
    japp har en tydlig linge fr blygbenet å upp mellan brösten :) inga bristningar än dock :)
  • Bubbis10

Här har det varit lite tumult, ett x som dyker upp å lovar guld å gröna skogar, å allt ska bli sååå bra....mm, det slutade med att jag flög på han bokstavligen idag, drog han i ansiktet hur konstigt det än låter å kastede hans förbannade böcker ut i hallen efter honom...puttade ut han fr min hall, så nu tänker jag inte ens öppna dörren :)

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-05-17 22:04:01 följande:
    Här har det varit lite tumult, ett x som dyker upp å lovar guld å gröna skogar, å allt ska bli sååå bra....mm, det slutade med att jag flög på han bokstavligen idag, drog han i ansiktet hur konstigt det än låter å kastede hans förbannade böcker ut i hallen efter honom...puttade ut han fr min hall, så nu tänker jag inte ens öppna dörren :)
    Ville helst av allt klösa ögonen ur skallen på aset, men tänkte att-näe då kan han inte se vad han går miste om svinet!!! GRRRR

Nu öppnas inte min dörr ens för att fråga vad fanskapet vill.
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-18 09:44:27 följande:
    Hej!Jag är ju inte så värst långt borta längre ;) Jag har varit hemma i Sverige nu i en vecka.Jag mår bara bra och resan gick bra som tur var. Hur mår du själv?-------------------------------------------------- ----------------------------Går in i v.29 idag :)Tänk vad tiden går!!!-------------------------------------------------- ----------------------------GODMORGON ALLA!!
    Grattis till ny vecka :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-18 10:19:39 följande:
    tack pregga! :) allt bra idag?
    så lite gumman,jotack allt e bara fint :)
    SweetLilly skrev 2010-05-18 10:19:47 följande:
    Pregga; bra att du sätter en gräns nu, så han fattar!
    jo asså jag flög ju på fanskapet, kastade en bok efter huvudet på han, å slog till han över käften, för nu e det nog. jag blev rasande. Droppen var när han ljög om allt, lovade det ena¨å det andra.å säjer till mig att jag inte får bli arg för då dödar jag vår son, å att om han föds handikappad så e det mitt fel, då jag oroat mig.

Där sdmall det rakt av, å jag slet tag han i tröjan å skickade ut fanskapet ut geno dörren.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 10:28:11 följande:
    Jo visa att du inte tar mer, även om det kanske blev lite väl hetsigt Men han verkar ju inte fatta bättre. Så gör nu så som du sagt, öppna inte dörren.
    haha jo det blev mkt hetsigt här, för nu var det ta mig fan nog!!! han lovade att vi skulle gå på familjerådgivning , han skulle lägga ner kriminalitet osv, för att jag en stund senare skulle höra han sitta å planera ett annat sätt bara för att inte åka fast!?? SVINPÄLS!

jag slog till han rakt över ansiktet, å sög tag i han å föste ut den jäveln genom dörren, haha sen ringde jag lite senare å sa-du..jag har lugnat ner mig nu å tänkt efter...
    han trodde ju såklart att jag skulle säja förlåt-NOT! jag fortsatte, ja asså-jag vill inte ha ngt mer med dig att göra, kom inte hit mer nu för jag kommer inte öppna dörren, å vad det gäller prinsen så får vi ta det med familjerätten när det e dags så får vi se om dom anser dig lämplig, jag kommer givetvis inte ljuga om ngt utan vara 110% ärlig om ditt sätt å förehavanden sen får dom avgöra om du är lämplig.
    kallar mig hora å hotar å snitta halsen av mig. hm....det blir nog bra ditt as.

men jag var helt lugn under samtalet, å jag tog all min styrka som jag faktiskt har inom mig å samlade den...å blev så jäkla stark i mitt beslut. vaknade idag...å mådde SKIRBRA :)
    sofie och laura skrev 2010-05-18 10:52:28 följande:
    Men kom han tillbaka?Gör han detta bara för att irritera dig då eller?'Vad är problemet  med han!Hoppas du mår bra saknat dig jue!!
    Tack lilla gumman, har allt saknat dig med ska du veta...har tänkt på er å undrat vad ni skrivit om, men det har vart så turbulent här...men nu har lugnet sänkt sig över mitt hem :)
    jag vet inte varför han kom tillbax å lovade saker han uppenbart inmte tänker hålla,funderar på om han e scitzofren asså seriöst....för störd e han ju.
    men men nu e det helvetet med han över, han håller inte sina löften å har ju inte en tanke på att göra det heller, then who needs him?! inte jag.

puss
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-18 13:25:52 följande:
    hej tjejer... Varit hos barnmorskan alla värden är super lite lågt blodtryck men hellre de än högt. Sf måttet var 23 lite under "normal kurvan" men inget o oroa sej för tyckte hon... Bacon gör ju sin egen kurva.
    tjo ma sista :)

lilla bacon mår bra ska du se, asså att man ska följa en kurva kan jag anse liiite hysteriskt. din kropp anpassar sig efter dig å även din lille. såvida det inte skenar iväg alldeles.

Nu e jag såå hungrig, bara väntar på att potatisen ska koka klart...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 13:31:37 följande:
    har vurpat IGEN.. *SUCK* fasen att jag inte kan hålla fötterna i styr! For i sidleds, så jag tog emot mig med höften och min tumme, ajaj, så nu är jag handikappad med vänster tumme hihihi
    men lilla gumman, nu får du allt hålla fötterna i styr asså..haha en annan ser ju inte längre dom..*asg*
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10