• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    Malten skrev 2010-03-16 19:56:14 följande:
    Haha. Jag ska väl vara lycklig då för jag har snarare tvärtom. Är visserligen inte så hårig i vanliga fall, men nu är mina ben i stort sett hårlösa utan rakning! 
    Jag har heller inte mycket behåring, så att man nu måste raka sig hela tiden är skitdrygt tycker jag, är ju van att slippa det nästan..
    Lilla pyret väntas 100806
  • elinnnnn

Pregga: Mitt blir också grått ibland :( flera gånger idag faktiskt. hehe. ja den tråden är ju helt otrolig, men jag sa mitt sen stack jag, inte lönt att tjafsa med andra i tråden som inte håller med ;)

Malten skrev 2010-03-16 19:47:32 följande:
    Haha ja snacka om superkvinna
    Ja helt otroligt :)

BF: 100810 enligt RUL
  • sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-03-16 11:39:31 följande:
    åååh vad spännande! Hur kunde du glömma bort det? Fast jag förstår egentligen, ibland glömmer jag att laga middag hihihihi Pregga: Jag läste att du undrat över mig, well here I am ;) Jag skrev faktiskt igår, eller var det i förrgår? Men det har ju inte varit någon inne knappt så man har väntat på att någon ska skriva men inget hänt och då har jag lämnat tråden. Bara 11 dagar kvar för dig till RUL nu va? Så spännande, hoppas det går bra! Jag såg att du köpt vagn, vilket kap! Skönt att ha det avklarat :) ------------------------------ Jag tycker att man kan börja handla när man själv vill. Vi handlade en del kläder redan i månad 2-3 nu har vi inte handlat på ett tag. Men nästa månad ska vi köpa säng, madrass osv och i maj ska vi köpa vagn och bilskydd (det sägs att dem rear ut dem sakerna första veckan i maj, därför som vi väntar :)) Vi har redan hittat våran vagn+babyskydd som just nu kostar ca 2000sek men vi vet att iallafall förra rean så sålde dem ut dem för halva priset, men vi köpte inte då för vi tyckte det kändes lite tidigt att köpa vagn/babyskydd redan i månad 3. Sen hade man inte riktigt fattat då att vi skulle ha barn. Det är ju lite oroligt där innan vecka 12-13. ---------------------------------- Malten: När jag varit gravid förut och gått på RUL i Helsingborg som ju också tillhör region skåne så har inte jag varit på tillväxt ul eller liknande runt v.32 utan det har bara varit ett enda ultraljud runt v.18. Fast det kanske har ändrats det är ju ändå några år sen jag var gravid sist :)
    HAHAHAHAH ingen aning hur jag kunde glömma detta??? mycket med barn hushåll mm hhahahaa

Fick det inspelat på dvd och jätte fina bilder...
  • sofie och laura

Föresten någon som vill veta vad som gömmer sig i min mage ????
    Några nyfikna kanske?

Pregga- sorry pullan att mitt inlägg vart sent men jag har kollat på min bebis dvd film hela dagen älskar den lilla redan....

Nu kommer det kära systrar Ni ska bli FL-Mostrar till en pojke hihihihihihiihih
    naaaaw mammas prins!

• elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-03-16 20:46:02 följande:
    HAHAHAHAH ingen aning hur jag kunde glömma detta??? mycket med barn hushåll mm hhahahaaFick det inspelat på dvd och jätte fina bilder...
    awwww fy vad mysigt!!!!! du låter glad så jag antar att allt såg finfint ut? :)
    aaaawwwwwwwww gömmer det sig en liten pojke i din mage?? Vad mysigt! Grattis!!! Kram
  • elinnnnn
    lillabambi skrev 2010-03-16 21:20:24 följande:
    min kisse har kommit hem igen :) *phu*vad gör ni i kväll då?
    jag v'ntar på att mina muffins ska bli färdiga (står i ugnen nu) och kollar på tv. maken är och kollar på fotboll hos en kompis :D
  • Belly

Jag tror jag håller på o blir galen... Kan inte tänka på nåt annat än RUL:et som vi ska till på torsdag... Usch...:S Är så nervös och jag som inte alls är nervöst lagd egentligen...Men graviditeten har gjort saker med en som man inte trodde var möjliga....
    Hoppas allt kommer va bra med bebis...

Grattis alla som redan varit på lyckade RUL! Håll en tumme för oss...

BF: 2010-08-16
  • lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-03-16 21:23:07 följande:
    jag v'ntar på att mina muffins ska bli färdiga (står i ugnen nu) och kollar på tv. maken är och kollar på fotboll hos en kompis :D
    men fy vad avis jag blev nu gott gott :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10