• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-17 07:37:18 följande:
    haha NU såg jag, Fl mostrar till en prins?? blir det en pojk? hahaalla som harkollat än sålänge ska visst få pojkar kanske jag blir den första med tös då....för jag drömde om en flicka inatt igen,å en väinna körde ringen tricket på mig. det har stämt på henne alla gånger å även på hennes barn...men men vi får se :)
    nä, dem säger att jag ska få en flicka hörredudu har du glömt det? :P:P:P
    augustibarn10 skrev 2010-03-17 06:59:25 följande:
    Go morron. Igår var det dags för RUL :) Allt såg fint ut med bebisen och vi fick fyra fina bilder :D Lovade min handlledare att ta med dem till skolan så hon och eleverna får se dem :) Fick nytt bf, den 19 augusti så jag blev bara flyttad två dagar. Jag tyckte att det var häftigt att lyssna på bebisens hjärta men det här slår det ;) Vet inte hur många gånger jag har tittat på bilderna. Fick en jättebra bild på hela bebisen och där ser man näsan också :)Nu på morgonen kom illamåendet tillbaka så min man fixade frukost till mig innan han åkte till jobbet :) Hoppas alla får en bra dag! Själv går jag bara i skolan till tolv då eleverna har studiedag så efter det ska jag strosa runt på stan och kanske tvinga med en kompis på fika ;)
    Grattis! Skönt att det gick så bra! Och att ni bara blev flyttade 2 dagar :)
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:07:54 följande:
    Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..
    jag har också rättså ofta ont i huvet. antingen bultar det i hela huvet särskilt när jag rör på mig, eller så sitter det på ena sidan. just nu har jag så det strålar i nacken upp till örat och vidare till pannan på ena sidan...
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:48:36 följande:
    Nej det var faktiskt en hel del namn som vi funderade på som vi trodde var lite ovanliga iaf, men de fanns där..hopplöst.Vill ju ha ett fint men lite udda namn, men som endå inte sticker ut så mycket..men den kombinationen verkar svår

Förstår det. Finns ju inte några att välja mellan men en hel hög :p
    Men var hittar man den där topplistan, skulle ju vara skoj o kika om vi valt unika namn eller om det är mer vanligt än man tror :P
  • elinnnnn
    Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..Nån mer än jag som funderar mycket på namn förresten? Jag känner mig lite stressad, hittar verkligen inget namn jag känner för, och de namn jag gillar ligger på topp20 listan, och det vill jag inte.. *suck*
    Det blev något fel med mitt senaste inlägg. Men här var mitt svar ang huvudvärk:

jag har också rättså ofta ont i huvet. antingen bultar det i hela huvet särskilt när jag rör på mig, eller så sitter det på ena sidan. just nu har jag så det strålar i nacken upp till örat och vidare till pannan på ena sidan...
  • mammailund85
    augustibarn10 skrev 2010-03-17 06:59:25 följande:
    Go morron. Igår var det dags för RUL :) Allt såg fint ut med bebisen och vi fick fyra fina bilder :D Lovade min handlledare att ta med dem till skolan så hon och eleverna får se dem :) Fick nytt bf, den 19 augusti så jag blev bara flyttad två dagar. Jag tyckte att det var häftigt att lyssna på bebisens hjärta men det här slår det ;) Vet inte hur många gånger jag har tittat på bilderna. Fick en jättebra bild på hela bebisen och där ser man näsan också :) Nu på morgonen kom illamåendet tillbaka så min man fixade frukost till mig innan han åkte till jobbet :) Hoppas alla får en bra dag! Själv går jag bara i skolan till tolv då eleverna har studiedag så efter det ska jag strosa runt på stan och kanske tvinga med en kompis på fika ;)
    Grattis till lyckat RUL, vilken glädje :) 
  • mammailund85

Nån mer som har halsbränna förresten? Här kommer den allt oftare. Annars är det fint och magen börjar ta form :) 

• elinnnnn
    Malten skrev 2010-03-17 09:59:36 följande:
    Nån mer som har halsbränna förresten? Här kommer den allt oftare. Annars är det fint och magen börjar ta form :) 
    nä ingen halsbränna här inte :) jag har fått det nån enstaka gång då jag ätit stark mat sent på kvällen. ett tips är att sova med en kudde till under huvet så magsyran stannar nere och inte uppe i halsen typ.
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 08:01:57 följande:
    Verkligen :)god morgon brudar :)Jag har känt mini som en fisk i magen men igår fick jag några riktiga buffrar till och med sambon hann med och känna för att sen försvinna sen :) Vilken lycka :)
    hehe aa det e en lycka =) jag som inte kännt min på ett tag har känt den både igår å idag, hehe men den busar med storasyster för så fort hon ska lägga handen på å känna så slutar den  hahahaha
    natta sa det-mamma den busar ju med mig =)
  • Bubbis10
    Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..Nån mer än jag som funderar mycket på namn förresten? Jag känner mig lite stressad, hittar verkligen inget namn jag känner för, och de namn jag gillar ligger på topp20 listan, och det vill jag inte.. *suck*
    hehe jag har bestämt namn på bägge kön, å jag e supernöjd...å dom e INTE svenska=)
    å mellan namnet på pojk ska vara efter pappan, då jag tycker det namnet e så fint.
    elinnnnn skrev 2010-03-17 08:52:00 följande:
    nä, dem säger att jag ska få en flicka hörredudu har du glömt det? :P:P:P Grattis! Skönt att det gick så bra! Och att ni bara blev flyttade 2 dagar :)
    haha jaaaa just det ja =) hihi sorry gumman....men jag tror jag väntar en tös...drömmer om det iallafall...men det spelar ingen roll. bara jag får min lilla nu...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10