• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-17 07:35:50 följande:
    som ja skrev i går att ja hade typ träningsvärk på högersidan kan vara att mini ligger och trycker på urinblåsan för i natt fick jag gå upp och kissa då försvann de så den busar någ med mamma;)lr vad tror ni;)
    jag får åxå lite ont ibland när jag just kissat å läkaren sa att det beror på att blåsan e så fylld, å när den töms så måste den dra ihop sig igen.

TJEJER=) jag kände liten igår igen =)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 07:52:54 följande:
    här va det dött-natti natt :)
    Verkligen :)

god morgon brudar :)
    Jag har känt mini som en fisk i magen men igår fick jag några riktiga buffrar till och med sambon hann med och känna för att sen försvinna sen :) Vilken lycka :)
  • SweetLilly

Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..

Nån mer än jag som funderar mycket på namn förresten? Jag känner mig lite stressad, hittar verkligen inget namn jag känner för, och de namn jag gillar ligger på topp20 listan, och det vill jag inte.. *suck*

Lilla pyret väntas 100806
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:07:54 följande:
    Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..Nån mer än jag som funderar mycket på namn förresten? Jag känner mig lite stressad, hittar verkligen inget namn jag känner för, och de namn jag gillar ligger på topp20 listan, och det vill jag inte.. *suck*
    Vi har faktiskt nästan redan bestämt oss för namn... KIllnamnet e klart :) tjej namnet är näst intill färdigt.
    Vi ska inte ta reda på vad de är för kön så de blir en överraskning :)
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-03-17 08:09:44 följande:
    Vi har faktiskt nästan redan bestämt oss för namn... KIllnamnet e klart :) tjej namnet är näst intill färdigt.Vi ska inte ta reda på vad de är för kön så de blir en överraskning :)
    nej vi vill heller inte veta, så man ska ju vara garderad med flera namn
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-03-17 08:20:02 följande:
    Jo menar det... :)Har ni några förslag då?
    Nja, de namn vi kommit på ligger på topplistan och så vill vi inte ha det.. iaf inte de allra vanligaste.
    Min man funderade på Alex, men det ligger högt nu så vi skippade det, samma som att jag fick tanken på Edith, men det ligger också i topp..
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:28:19 följande:
    Nja, de namn vi kommit på ligger på topplistan och så vill vi inte ha det.. iaf inte de allra vanligaste.Min man funderade på Alex, men det ligger högt nu så vi skippade det, samma som att jag fick tanken på Edith, men det ligger också i topp..
    Okej i see...Typiskt!
    Dom två namnen vi kommit fram till tror jag inte finns på topplistan :) iofs inte kollat heller men tror inte de
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-03-17 08:31:09 följande:
    Okej i see...Typiskt!Dom två namnen vi kommit fram till tror jag inte finns på topplistan :) iofs inte kollat heller men tror inte de
    Nej det var faktiskt en hel del namn som vi funderade på som vi trodde var lite ovanliga iaf, men de fanns där..hopplöst.
    Vill ju ha ett fint men lite udda namn, men som endå inte sticker ut så mycket..men den kombinationen verkar svår
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10