• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • puchelina88

tjena tjejer
    nu har ja gått hem till min mamma va sklönt att komma ut lite;)
    hoppas ni mår bra!!

• elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:09:30 följande:
    näe jag pratade med en Bm nu, haha å hon sa det att kvinnor har i alla århundranden grovarbetet sig genom sina graviditeter, å att det inte ska vara ngn fara. att en grav tål rätt mkt! hihi jo men jag e ju fööör rädd om mig nu känns det som...
    som min gammelmormor, hon var bonde och jobbade på fälten varje dag mer än 12 timmar om dagen även under graviditeten. En gång så födde hon hemma på förmiddagen medans hon höll på att fixa lunchen, sen kom hennes make hem och dem åt lunch och så sa hon till sin man: ja nu går jag tillbaks till fälten, glöm inte att titta till den lille... Han bara va??? hahaha, så ja hon gick ut och jobbade på fälten bara ett par timmar efter att hon fött. Vilka superkvinnor det fanns förr alltså
    BF: 100810 enligt RUL
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-16 13:14:12 följande:
    som min gammelmormor, hon var bonde och jobbade på fälten varje dag mer än 12 timmar om dagen även under graviditeten. En gång så födde hon hemma på förmiddagen medans hon höll på att fixa lunchen, sen kom hennes make hem och dem åt lunch och så sa hon till sin man: ja nu går jag tillbaks till fälten, glöm inte att titta till den lille... Han bara va??? hahaha, så ja hon gick ut och jobbade på fälten bara ett par timmar efter att hon fött. Vilka superkvinnor det fanns förr alltså
    OJ, jisses....jag är impad...mja kanske jag inte ska nojja så mkt för att jag bar ner lådan då, det va lite glas å tallrikar i den....

Om ni undrar OM jag blir bannad så e det pga denna tråden

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m51365423.html

Den är magstark, tycker jag så ni vet!
    Enl äldre män så e man knullfärdig som 15 år bla......jag blir RASANDE!!!!!
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-03-16 13:10:34 följande:
    tjena tjejernu har ja gått hem till min mamma va sklönt att komma ut lite;)hoppas ni mår bra!!
    hej hej! Ja förstår det är skönt att komma ut lite:) Hoppas ni har fint väder! Jag mår bara bra, går in i vecka 20 idag!!!! Helt otroligt!
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:18:55 följande:
    OJ, jisses....jag är impad...mja kanske jag inte ska nojja så mkt för att jag bar ner lådan då, det va lite glas å tallrikar i den....Om ni undrar OM jag blir bannad så e det pga denna trådenwww.familjeliv.se/Forum-4-51/m51365423.htmlDen är magstark, tycker jag så ni vet! Enl äldre män så e man knullfärdig som 15 år bla......jag blir RASANDE!!!!!
    jag också, så himlans imponerande :) Fast sen är det ju lite upptill var och ens egna kropp och fysik hur mycket man klarar. Jag hade ALDRIG klarat av att jobba så hårt. Fast hade man blivit född på den tiden så  hade man ju växt "in" i det och säkert haft en massa muskler som man dock inte har nu :P

Äckligt med vuxna som har sex med barn! Fruktansvärt....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-16 13:33:39 följande:
    jag också, så himlans imponerande :) Fast sen är det ju lite upptill var och ens egna kropp och fysik hur mycket man klarar. Jag hade ALDRIG klarat av att jobba så hårt. Fast hade man blivit född på den tiden så  hade man ju växt "in" i det och säkert haft en massa muskler som man dock inte har nu :PÄckligt med vuxna som har sex med barn! Fruktansvärt....
    jo det e sant, dom hade väl en annan syn förr på det med graviditet...jag hade ju aldrig pallat det heller, men jag fick ju inte ont av att bära ner den så då bör det väl inte vara ngn fara? lär ju INTE hända igen...men ska till Mvc på fre =) lyssna på liten....igen..=)

ja visst e det sjukt!. Blir ju äcklad å rasande för i mina ögon så e man barn vid 15 år, går i högstadiet å bor med mamam å pappa...hua....jäkla grisar.
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:18:55 följande:
    OJ, jisses....jag är impad...mja kanske jag inte ska nojja så mkt för att jag bar ner lådan då, det va lite glas å tallrikar i den....Om ni undrar OM jag blir bannad så e det pga denna trådenwww.familjeliv.se/Forum-4-51/m51365423.htmlDen är magstark, tycker jag så ni vet! Enl äldre män så e man knullfärdig som 15 år bla......jag blir RASANDE!!!!!
    mmm har kollat den och skrivit.... tyvärr är det ju inte killen vi snackar med utan hans tjej....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-16 13:42:21 följande:
    mmm har kollat den och skrivit.... tyvärr är det ju inte killen vi snackar med utan hans tjej....
    Jo jag såg det å mkt bra svarat! men det e många sk "män" som varat att-jag e 27 å knullar gärna 16 åringar.....öh ok...=AS!
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:40:09 följande:
    jo det e sant, dom hade väl en annan syn förr på det med graviditet...jag hade ju aldrig pallat det heller, men jag fick ju inte ont av att bära ner den så då bör det väl inte vara ngn fara? lär ju INTE hända igen...men ska till Mvc på fre =) lyssna på liten....igen..=)ja visst e det sjukt!. Blir ju äcklad å rasande för i mina ögon så e man barn vid 15 år, går i högstadiet å bor med mamam å pappa...hua....jäkla grisar.
    nä jag tror inte det är någon fara. fast eftersom du är så orolig så bör du nog tänka innan du gör något, så slipper du ju oroa dig för det sen ;)

mysigt att lyssna på hjätat :) jag ska också till mvc snart, ja om typ 1 vecka är ju 3 veckor sen redan :) fast vi ska boka tid idag så vi får se när det blir :)
  • Bubbis10

hihi min rand på magen har kommit nu :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10