• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn

nä nu ska jag gå och lägga mig. klockan är snart 12! *gäsp*

gonatt alla goa och fina tjejer!

BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    Belly skrev 2010-03-16 21:39:24 följande:
    Jag tror jag håller på o blir galen... Kan inte tänka på nåt annat än RUL:et som vi ska till på torsdag... Usch...:S Är så nervös och jag som inte alls är nervöst lagd egentligen...Men graviditeten har gjort saker med en som man inte trodde var möjliga.... Hoppas allt kommer va bra med bebis...Grattis alla som redan varit på lyckade RUL! Håll en tumme för oss...
    håller båda tummarna. jag väntar på mina testresultat.. har väntat i 2 veckor nu. imorgon ska vi få dem. hoppas också att allt är bra med bebis, men det tror jag nog , annars hade dem väl sett det på RUL?

nattinatt

lillabambi: mmmmmm vad gott med muffins P:P:P:P:P:
    BF: 100810 enligt RUL
  • augustibarn10

Go morron. Igår var det dags för RUL :) Allt såg fint ut med bebisen och vi fick fyra fina bilder :D Lovade min handlledare att ta med dem till skolan så hon och eleverna får se dem :) Fick nytt bf, den 19 augusti så jag blev bara flyttad två dagar. Jag tyckte att det var häftigt att lyssna på bebisens hjärta men det här slår det ;) Vet inte hur många gånger jag har tittat på bilderna. Fick en jättebra bild på hela bebisen och där ser man näsan också :)

Nu på morgonen kom illamåendet tillbaka så min man fixade frukost till mig innan han åkte till jobbet :)

Hoppas alla får en bra dag! Själv går jag bara i skolan till tolv då eleverna har studiedag så efter det ska jag strosa runt på stan och kanske tvinga med en kompis på fika ;)

• SweetLilly
    sofie och laura skrev 2010-03-16 20:51:26 följande:
    sweetlilly- förlåt om jag frågar  hur kom det sig att det blir kejsarsnitt???
    För att jag har MS.. Jag är överdrivet smärtkänslig och kan få kramp av det. tex om jag slår i en tå så kan benen vika sig. Så Det känns lika bra att ta ett snitt så att inget går galet under förlossningen. Har ju även sämre muskelkraft/ork än en frisk, så jag kanske inte orkar heller hela vägen. Har flera MS-bakanta som fått akutsnitt pga att de inte orkat längre.
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-16 20:32:32 följande:
    Pregga: Mitt blir också grått ibland :( flera gånger idag faktiskt. hehe. ja den tråden är ju helt otrolig, men jag sa mitt sen stack jag, inte lönt att tjafsa med andra i tråden som inte håller med ;) Ja helt otroligt :)
    haha näe sant,jag lämnade med....man blir bara förbannad {#lang_emotions_wink}
    sofie och laura skrev 2010-03-16 20:49:12 följande:
    Föresten någon som vill veta vad som gömmer sig i min mage ????Några nyfikna kanske?Pregga- sorry pullan att mitt inlägg vart sent men jag har kollat på min bebis dvd film hela dagen älskar den lilla redan....Nu kommer det kära systrar Ni ska bli FL-Mostrar till en pojke hihihihihihiihih naaaaw mammas prins!
    haha vet du att Carohl kallar muttan för pullan va? hahahahahaha
    vad menar du med att du kollat på den på dvd? har ni filmat rul.et? åå va spännande..:)
    lillabambi skrev 2010-03-16 21:20:24 följande:
    min kisse har kommit hem igen :) *phu*vad gör ni i kväll då?
    hehe där ser du :)
  • puchelina88

som ja skrev i går att ja hade typ träningsvärk på högersidan kan vara att mini ligger och trycker på urinblåsan för i natt fick jag gå upp och kissa då försvann de så den busar någ med mamma;)lr vad tror ni;)

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-16 20:49:12 följande:
    Föresten någon som vill veta vad som gömmer sig i min mage ????Några nyfikna kanske?Pregga- sorry pullan att mitt inlägg vart sent men jag har kollat på min bebis dvd film hela dagen älskar den lilla redan....Nu kommer det kära systrar Ni ska bli FL-Mostrar till en pojke hihihihihihiihih naaaaw mammas prins!
    haha NU såg jag, Fl mostrar till en prins?? blir det en pojk? haha
    alla som harkollat än sålänge ska visst få pojkar {#lang_emotions_smile}
    kanske jag blir den första med tös då....för jag drömde om en flicka inatt igen,å en väinna körde ringen tricket på mig. det har stämt på henne alla gånger å även på hennes barn...men men vi får se :)
  • puchelina88

vi tänklte fråga på ultraljudet den 23 om hon ser va de är men tror inte dom säger!
    men om ja får en bild så kanske ni kan se va de är;)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10