• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • sofie och laura

glömde bort att jag hade mitt extra Ul idag hahahahha kl 11
    så då tjejjer kom jag ev in på besked vilket kön hahahahhaha kanske ?????

Vad snurrig jag e, har nog med huvudvärken att göra?

Ätit 3 kaviar mackor och myser med min minsta lilla älskling vi höres under dagen puss på er

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-16 09:26:06 följande:
    glömde bort att jag hade mitt extra Ul idag hahahahha kl 11 så då tjejjer kom jag ev in på besked vilket kön hahahahhaha kanske ?????Vad snurrig jag e, har nog med huvudvärken att göra? Ätit 3 kaviar mackor och myser med min minsta lilla älskling vi höres under dagen puss på er
    åå så spännande =) hoppas det går bra nu då...hihhi å skynda dig å skriv sen ....
  • SweetLilly

Jag drömde att jag fick en son i natt..med jättestort..eh..könsorgan...{#lang_emotions_embarassed} vad betyder det?? Sååå sjukt var det... Har aldrig haft så sjuka drömmar som nu när man är gravid..

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-16 09:28:19 följande:
    Jag drömde att jag fick en son i natt..med jättestort..eh..könsorgan... vad betyder det?? Sååå sjukt var det... Har aldrig haft så sjuka drömmar som nu när man är gravid..
    hahaha döör av skratt..jaa du, man drömmer ju en del konstiga saker, jag hade ju sex med en fet gubbe me tunnt vitt hår å typ 65 år gammal slusk. å fick orgasm, å NEJ detta e INGET jag vill uppleva! hua....hahahah
    men man drömmer mkt konstigt nu asså....jag va ju visst prostituerad i en dröm, å sen har jag haft än värre mardrömmar än detta....
  • Bubbis10

Vart håller Knyzzel hus?? hon var sjuk va?

• mammailund85
    SweetLilly skrev 2010-03-16 09:28:19 följande:
    Jag drömde att jag fick en son i natt..med jättestort..eh..könsorgan... vad betyder det?? Sååå sjukt var det... Har aldrig haft så sjuka drömmar som nu när man är gravid..
    haha ja det var ju lite sjukt, men jag tror inte man kan tolka allt man drömmer. Själv drömde jag att jag istället för en bebis hade en liten apa som var med mig överallt =)
  • mammailund85

Pregga vad skönt att det RUL var ännu tidigare än du trodde. Hoppas denna vecka bara svishar förbi. Förresten har ni härinne ett till RUL sen? Här i Lund har vi ett till i v32.

• 060810
    SweetLilly skrev 2010-03-16 09:24:39 följande:
    Idag bär det av till MVC för lite provtagning och så ska jag få träffa läkaren och prata kejsasnitt! Spännande!
    Åh vad spännande! :) Tror du du får datum redan nu då ifall det blir snitt? Jag har bara fått veta att det blir snitt, men inget datum eller så än. Men längtar som en tok.
    Hoppas det går bra hos läkaren och på mvc! :)
  • 060810
    Pregga skrev 2010-03-16 09:05:55 följande:
    Jo min dotter e 11 år, men det stod på pappret att inga barn tillåts då dom ibland måste lämna tråkiga besked. Men jag ska försöka få med henne in. jag ska med ta reda på det å säjer dom inte på mitt rul så går jag privat!
    Äh jag hade tagit med henne ändå. Du är ju ensam och då borde det gå tycker jag. Tror inte de nekar dig när hon väl är med dig.
    Det var som på min föräldragrupp. Inga syskon får vara med (strikt regel), Mino hade öroninflammation nr ?? och skulle vara hemma just den dagen som sista dag innan återgång till dagis. Jag ville inte missa den och tog med honom. Ringde inte innan eller något utan bara tog med honom och det var inga problem. :p Knasigt men så vart det. Så skönt att han fick va med där ändå. :p
  • 060810
    Malten skrev 2010-03-16 10:32:14 följande:
    Pregga vad skönt att det RUL var ännu tidigare än du trodde. Hoppas denna vecka bara svishar förbi. Förresten har ni härinne ett till RUL sen? Här i Lund har vi ett till i v32.
    Det är förjävligt för vi som bor i gamla Krisianstad län får inte det här extra ultraljudet trots att vi tillhör region Skåne!! Vi bor ju ändå i samma region och betalar skatt och annat, men vi behandlas ändå olika. Det tycker jag är förjävligt!!
    Men jag kommer nog få tillväxt ul pga min första var så stor. Min nu minsta var inte direkt stor men jag hoppas få ändå. Annars ska jag byta mvc till Lund de veckorna! :p
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10