Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-05-22 00:42:04 följande:
    D E lugnt du kan väl bara säga vad du tycker sen eller i morron. Själv så sitter jag å pimplar cola å bloggar om veckan som gått å helgen som kommer.
    Du har ju samma ul bild som mig en av dom, en liten hand...haha va kul :) första setet som du har, det gröna/vita..det e la nalle puh på va? jag har med kikat på det..e såå sött ju. Å vagnen var ur tjusig..ska kika vidare på dina bilder :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-22 00:42:04 följande:
    D E lugnt du kan väl bara säga vad du tycker sen eller i morron. Själv så sitter jag å pimplar cola å bloggar om veckan som gått å helgen som kommer.
    baby gungan va åxå jättefin, fina saker du köpt till er lilla prins :)
    nu e mitt mirakel vaken å pigg tror jag minsann....haha
  • Bubbis10

hahahaha den kalla juicen sätter fart på han, e helt vild här nu..buffar å bökar, hihi
    ska nog försöka sova nu trots att jag sov i timmar förut...nåja...
    natti natt gumman, alltid kul å snacka med dig, du har vart saknad.
    hoppas det gått bra på dina prov nu {#lang_emotions_heart}

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-22 00:56:41 följande:
    Tackar. Ska gå å lägga mig nu. Ska upp tidigt å duscha i morron innan jag å Thyra åker till pappa.Ja, kom igen nu! Lite bilder vill jag se. Kram å go`natt gumman
    natti natt gums, sov gött..kraam
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-22 10:06:43 följande:
    God morgon tjejer!Tror jag har fått åderbråck/hemorrojder p.g.a. graviditeten, gör lite ont men inget mera. Fan vad jobbigt ändå, varför finns det så mycket som kan uppstå under graviditeten.. ska gå en runda till apoteket och prova någon salva tänkte jag. Kanske försvinner det snabbare då..suck!Nu skall jag äta frukost först, jummy!!Kram på er
    Godmorgon :)

haha välkommen i klubben, men min gör dock inte ont...ser bara inget vidare ut, tur att inte ngn ska dit å rota...hahahahah kram
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-22 10:26:28 följande:
    Morrn på er!Idag ska det fikas picnic i parken med lite bubbel  och sen bär det av på cruising! Kommer väl hem kväll nån gång! Ha en underbar dag!!
    va härligt gumman, hoppas ni får det jättemys å att vädret håller sig :)

jisses...idag e boobsen ömma....det ser jag positivt :)
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-22 10:51:14 följande:
    Ja, jag är så glad över min graviditet att detta får man väl utstå =)Blir nog en promenad idag, 15 grader ute men helt molnigt..hum..tyckerdet varit lite si och så med väderprognosen på sistone..
    haha jo jag med, även om den hemske ovälkommna gästen i rumpan bosatt sig, hahaha
    jaa jag e med såå lycklig, bara å känna han röra sig får ett stort leende att sprida sig på läpparna..längtar så efter honom nu..
    jaa en promenix hade vart fint, blir ända till tvättstugan senare...hahaha
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-05-22 10:52:55 följande:
    Fick plocka av mig mina ringar igår. Fingrarna har svullnat upp av vätska och fötterna med. Inget kul alls. Speciellt nu när värmen kommer...Idag ska vi mysa hela familjen. Greja ute i trädgården.Köpte bebisen första plagg igår. Är så himla nojig. Är det ngn mer som byggt ihop spjälsängen? och skötbordet?
    haha meh gumman, sängen å skötbordet har jag nu haft uppe i månader :) men jag förstår dig, så kände jag när jag köpte första baby plagget, att det var å utmana ödet...men det har ju gått bra :) mina fötter svullnar åxå, tårna ser ut som prinskorvar-MEN jag e så lycklig att vad gör svullna tår å en hemorojd ;)
    har haft en fantastisk graviditet, sen e jag ju välsignad med min son..så då finns det inga krämpor i världen :)
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-22 11:09:27 följande:
    Nu när jag läst mer om det på google så inser jag att det är åderbråck som jag haft sedan starten av graviditeten även i benen och blygdläpparna.. tänk vad man inte visste vad man gått runt med, haha..Fast mina symptom är inte synliga på dessa ställen utan endast tyngd, ömt, svullnad och så. Ska läsa vidare för att se hur jag kan förebygga det =)kram
    haha ok, ja min i rumpen syns nog emellanåt e jag rädd...men men ingen ska rora där ändå=) hahaha men har du åderbråck i blygläpparna så bör du nog ta upp det med din bm...har för mig att jag läste om det ngn stans..
    ja tur nog så har jag inte fått ngn annanstans....
    sen kan tyngden göra dig öm i underlivet emellanåt utan att det e ngt.

kram
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-22 11:19:54 följande:
    okej, vet ju inte 100% vilket det är jag har..men ska fråga BM nästa besök.. =)
    det tycker jag att du ska göra, vet att jag läste att OM man har åderbråck i underlivet så ska man ta det med sin Bm då det behövs vetas vid förlossning :)
    Kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10