Pregga skrev 2010-08-12 08:42:31 följande:
Godmorgon gumman :)
Åh va fint skrivet,,hihi här vaknar man å e dötrött så läser man detta å blir alldeles varm i kroppen, vi är åxå glada för att du kom in till oss här inne

Själv så vaknade man av det mest underbara-Lillprinsen sparkade till så hårt så hela jag gungade till, hahahha nu e det snart frukost å iväg till Bm :)
Kraaam
Jasså? Undra vad din BM säger, spännande!!!
tetta skrev 2010-08-12 08:36:50 följande:
Jag frågade en på facen som är min kompis samt frisör och hon svarade att det är ingen fara.
Jag kan kolla igen om du vill?
Idag är det en ny vecka samt sista gången hos bm!!! v.40!!!!!!!!
Grattis!!!!
Pregga skrev 2010-08-12 08:43:20 följande:
Japp idag e det ny v för oss gumman-V 40 :) weeehoooooo Grattis till det :)
Grattis!!!
Malinski79 skrev 2010-08-12 08:44:16 följande:
Jag gör det hos frisör och det är inte farligt...Men jag skulle inte rekommendera att färga själv hemma för det som kan "hända" är att färgresultatet inte blir som man önskar/hoppas
Pregga: Jag drömde att du fick din discoprins kl. 07 imorse

Såg att du frågade va TENS är..det är elektroder som de sätter fast på kroppen å när man har värk så startar man den å då skickar den elektroimpulser till elektroderna som gör att det "pirrar"...För mig fungerade det kanon, vissa tycker det är obehagligt..Men det avledde värkarna då jag sysslosatt mig med att öka den hela tiden
Idag är det bm besök igen, vilket förhoppningsvis blir det sista..Om jag inte skulle få en tid till nästa vecka för då är det ok att ta den oxå,men vill inte vänta 2 veckor till

Jo jag har hört det, sen så vågar jag inte färga det själv eftersom jag tappar så mycket hår. Bättre att gå till en frisör som vet lite mer om sånt...